Data e postimit: 2015-03-17 21:55:10
Lexime: 12571
vjeshta dhe dimri
Autori: estelina myka
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: vjeshta dhe dimri
Shkolla: 9 vjecare xhafzotaj
Klasa: 8
Qyteti: shijak
E-mail: Email eshte i fshehur!


Pranvera dhe Dimri. Emrat tuaj jane te ndryshem ,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte e ndryshme, por akoma me interesante.Pranvere moj pranvere kur ti vjen , lulet celin pa mase dhe fushat mbushen me blerim. kjo sine qe vjen cdo vit si nje epoke e re , si nje epoke e bukur ku paraqitet dielli rrezearte ,me zemren e tij te gjere na dhuron ne ngrohtesine qe na ka munguar per tre muaj rresht gjae dimrit te ftohte. Bukuria jote e pashtershme , gjatesia , levizshmeria dhe elasticiteti i krahut te dallendyshes ne qiellin e kalter e te hapur si nje kurore e vertete pranverore.rrezet e diellit jane floket e pranveres ,qielli eshte fytyra e saj, syte e saj dy dallendyshe ,hunda e saj dy pika uji sa i shuajne etjen bimesise ,ylberi , kurore ne floket e saj te arta e rrezatuese dhe gjelberimi trup i saj.Nga ana tjeter vjen kjo stine me pamjen gri ,po aq edhe bardhoshe. Dimer! Ti qe na i rremben shtepite, me deboren tende i mbulon, ti qe lumenjte i inatos duke i bere te vrapojne vrullshem e te perleshen me shkembijte duke i therrmuar ato ne grimca te vogla. Cdo grimce shperbehet ne grimca akoma dhe me te vogla mikroskopike ,pjese e elementeve te bukurise se natyres.Ti qe i ben liqenet dhe detet te nxjerrin lot deri ne maksimum e ti o dimer qe nuk e le diellin te nxjerre krye! ti qe na shuan etjen per uje , etjen e syve per per bardhesine e bijes tende, krijeses tende, debores dhe etjen e vesheve per zhurmave te piklave te veses e ti qe na jep freskine pas atyre muajve te nxehte e pervelues.O dimer , o stine e perrallshme , me padurim te presim cdo vit e te trishtuar ne te percjellim.

Vepra te ngjashme
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Ditet me Shi dhe Ditet me Diell
Ditet me shi dhe me diell jane pjese e jetes. Sic jane dhe ditet me shi ose me diell, ne kete menyre mund te ndjehen dhe njerezit. Mund te jene te merzitur ose te gezuar. Shiu dhe dielli edhe pse jane dy elemente shume te kundert kane nje similaritet, nuk...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: shoqet
Ne ditet e sotme eshte shume e veshtire te gjesh apo te kesh miq te vertete.Por dhe ti zgjedhesh po kaq e veshtire eshte.kam 4 vjet qe kam gjetur shoqerine time te vertete.Dy shoqet e mia me te mira jane Jola dhe Oksana.disa mendojne se ne fakt une i kam ...
Autori: XHINA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: DY PERSONAZHE ME NGJASHMERI SHPIRTERORE POR ME KONTRASTE FIZIKE
NJE SHPREHJE E DEGJUAR THOTE QE DO TE THOTE MOS E SHIKO NGA PAMJA POR NGA BRENDESIA,SE CFARE PERMBAN CDO FAQE E KETIJ LIBRI.KJO GJE VLEN EDHE PER KUAZIMODON,NJE KAMBANAR I THJESHTE DHE SHUME I SHEMTUAR NE SYTE E CDO NJERIU.ISHIN PIKERISHT PAMJA E TIJ FIZI...
Autori: ANA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: femijet
Akili dhe iliazi jane 2 femije shume ndryshe nga te tjeret madje shume ndryshe nga njeri tjetri. Akili eshte nje 13 vjecar varfanjak qe bredhe tere diten neper rruget e qytetit duke kerkuar lemosh tek njerezit.Ate e diskriminojne e shajne madje ndonjeher...
Autori: Arlinda Cera · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jeta ne fshat dhe ne qytet
Zhvillimi i jeteses ne menyre sa me normale eshte objektivi i gjithesecilit prej nesh.Koncepti per menyren e jeteses vjen i ndryshem ne individe te ndryshem.Dikush parapelqen jeten ne fshat e dikush tjeter ate ne qytet. Jeta ne fshat te lidh ngushte me n...
Autori: anonim · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Atdheu
ARDHMËRIA E KOSOVË-s O vendi im i dashur, çfarë po ndodh me ty, çfarë po të bëjnë ty, pse po largohen nga ti, po të lëjnë të vetëm? O vendi im i dashur, çfarë ke të keqe ti, më trego mua, pse nuk po jetojnë më neÌ...
Autori: me · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pershkri 2 autoresh
Të dy kanë mbi kurriz koleksionin e dekoratave për letërsinë që krijuan dhe njëkohësisht, thesin e rëndë të mediokriteteve politike, që i mbuluan me figura letrare. Të dy janë gjigandë të kulturës dhe njëkohësisht, përgjegjës për zbu...
Autori: mia mula · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: sistemi komunist dhe sistemidemokrat
ne komunizem ka vetm nje parti.nuk egziston prona private,por ajo merret nga shteti dhe kthehet ne prone shteterore.nuk zhvillohe zgjedhje te lira.por sistemi komunist ka pasur edhe te mirat e tij si p.sh nuk ka pasur shume gjakderdhje.ka pasur nje ekonom...
Autori: Megi Hoxha · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Doktori dhe Psikologu
Doktori dhe psikologu Doktori dhe psikologu jane dy profesione te ndryshme ne emer por ne pune paksa te njejta..Keto dy profesione kane shume te perbashketa .Njera prej tyre , me e rendesishmja eshte se te dy merren me njerezit,te dyja keto profes...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Skenderbeu
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte ajo e Skenderbeut na jepet si nje nga figurat me legjendare ne historine e popullit tone.Une si lexuese e ketyre poemave jam mahnitur nga menyra sesi keta...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Medea dhe Femrat Sot: Krahasim dhe Kontrast
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është vetëdija dhe pavarësia e tyre. Medea ishte e detyruar të jetojë në një shoqëri ku gratë nuk kishin asnjë të drejtë apo zë në vendimmarrjen sh...
Autori: xhensila kurani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: cezari i plutarkut dhe i shekspirit
republikanet e udhehequr nga briti dhe kasi vrasin diktatorin e romes cezarin .me pas mark antoni dhe oktaviani derrmojn ushtrin e ture ne betejen e filipir .bruti dhe kasi vrasin veten njeri pas tjetrit qe te mos bien ne duart e armiqeve
Autori: anonim · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: ai dhe une
ai ka gjithmone vape,unekam gjithmone ftohte.veres kur vertet ben shume nxehte,sben tjeter gje,vecse qahet se pelcet vape.irritohet nese sheh se ndonjehere ne mbremje une vesh golfin.ai flet rrjedhshem disa gjuhe une nuk flas mire asnjeren. ai,ne nje fa...
Autori: emili · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: don kishoti
Don Kishoti eshte nje zoteri nga Spanja qendrore, qe pasi kishte lexuar shume libra mesjetare kalorsiake vendos te behet dhe ai nje kalores. Keshtu merr shpaten dhe mburojen dhe del ne kerkim te aventurave, bashke me mikun e tij fshatar Sanco Panco, te ci...




Komentet e fundit!

Emri: lena keni
Email: lenakeni@gmail.com
Komenti: /

Emri: ana.halili
Email: ana.halili@hotmail.com
Komenti: estelina ese e ke bere shume te bukur...bravo..me pelqeu jashtyakonisht shume....

Emri: xhesika
Email: ilian.isa@mail.com
Komenti: me plq sh por anuk duket pak si proze me sh se sa ese gjithsesi eshte sh e bkr

Emri: Linda
Email: linda@gmail.com
Komenti: bravoooo shum bukur je nje artiste e vertet

Emri: Sidorla ceka
Email: sidorelaceka@outlook.com
Komenti: Vertet me ndihmove.Je shkrimtare e mbrekullueshme

Emri: ana
Email: ana@info.al
Komenti: hahahahhah mu s'me plq fare se di ia tregova mesueses dhe tha qe nuk e meriton as note 4.hahahahah

Emri: megi rapi
Email: xhuljanotherepeli@gmail.com
Komenti: me pelqen. bravo ajo qe e ka shkruar /

Emri: ESTELINA MYKA
Email: INAS@GMAIL.COM
Komenti:

Emri: aajogoccaaaa
Email: high@hotmail.com
Komenti: nuk eshte ese

Emri: ajo ajo
Email: ai@gmail.com
Komenti: eee po ju pse si bone like goces meerrrni shembullke un qe boj 0 like haahha sa gallat qe jam hahah :


Emri: sami
Email: Sami@hotmail.com
Komenti: shm e bkr shoqe njesh te kam,je shm e shkathet dhe plot fantazi

Emri: estelina myka
Email: inas@gmail.com
Komenti: ju faleminderit! Ne fakt sme shkoi mendja se do te kisha kaq shume pelqime.... por falaminderit vertet!

Emri: Daniel
Email: suelasui2010@hotmail.com
Komenti: ese e krahasim-kontrastit e bukur

Emri: marina
Email: marinashabani@ymail.com
Komenti: Shume e bukur

Emri: mahmut
Email: klevis.kasmi@yahoo.com
Komenti: shume shume bukur

Emri: dea
Email: hoxhaoltion@yahoo.com
Komenti: vertet shume e bukur

Emri: dea
Email: hoxhaoltion@yahoo.com
Komenti: shume bukur

Emri: madalena
Email: anxhela_leshi@yahoo.com
Komenti: Shume bukur.pune e shkelqyer!!!!!!!!!!!

Emri: ESTELINA MYKA
Email: INAS@GMAIL.COM
Komenti: HI! UNE JAM AUTORJA E KESAJ VEPRE DHE DO TJU LUTESHA TE GJITHEVE PERPARA SE TE BENIT NDONJE KOMENT NUK DUA FJALE BANALE NEPER KOMENTE TE TREGOHEM E SINQERTE ME INTERESON MENDIMI JUAJ VERTET!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com