Data e postimit: 2015-10-28 19:04:48
Lexime: 17909
Figura e Skenderbeut sipa Marin Barletit dhe Naim Frasherit.
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Skenderbeu
Autori: Anxhela Hasankolli
Shkolla: Gjimnazi "PLATON"
Klasa: XII
Qyteti: Korce
E-mail: anxhelahasankolli@gmail.com


Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte ajo e Skenderbeut na jepet si nje nga figurat me legjendare ne historine e popullit tone.Une si lexuese e ketyre poemave jam mahnitur nga menyra sesi keta autore na paraqesin jeten dhe vepren e nje heroi kaq te madh.Pasi Barleti ka qene vete deshmitari i kohes se Skenderbeut ai ne vepren e tij na pasqyron dhe na tregon ngjarje dhe fakte reale qe lidhen me figuren e ketij heroi.Keto fakte jane shume domethenese,pasi ato u bashkengjiten dhe deshmive te treguaera dhe te perjetuara nga bashkeluftetaret e Skenderbeut.Te kunderten gjejme ne vepren e te madhit Naim Frasherit.Aty gjejme figuren e Skenderbeut bazuar ne fakte historike dhe jo te jetuara nga vete autori dhe si rrjedhoje ngjarjet jane te nderthurura sipas menyres se vete autorit.Keshtu qe Skenderbeu qendron si nje figure midit mitit dhe realitetit.Te dy autoret e librave bejne nje analize te thelle te eksaj figure kaq madheshtore.Vecorite dhe te perbashketat qe pershkruajne Skenderbeun i bejne librat me interesante dhe me te lexueshme.Si Barleti po ashtu dhe Naimi kane pershkruar epoken e Skenderbeut si nje nga epokat me te lavdishmete historise shumeshekullore shqiptare.Nje e vecante qe e ben lexuesin me kureshtar per leximin e librit eshte vere rrjedhja e ngjarjeve ne vite.Barleti i eshte permbajtur ne pergjithesi te vertetes historike dhe se faktet e sjella prej tij kane sherbyer per botues te tjere njeri prej te cileve qe dhe Nail Frasheri.Ky i fundit kronologjine e ngjarjeve e rendit duke u bazuar ne vendin kohor dhe disa te dhena jane bazuar nga libri i Barletit.Te dy autoret figuren e Skenderbeut e kane vizatuar me dashuri dhe ne frymen e humanizmit dhe ne qender te tij eshte motivi i atdhedashurise.Kendveshtrimi nga i cili sheh Barleti kete hero ka bere ndikimin e tij tek autoret e mevonshem.Kurse Naimi kendveshtrimin e tij e hedh vetem tek burimet e marra ose te sajuara vete.Tek poema e Barletit te gjithe personazhet kane qene te pranishem ne ngjarje,kurse tek poema e Naimit disa prej tyre jane te krijuara nga vete autori.Figuren e Skenderbeut,Barleti e vleresoi duke u nisur nga burime dhe dokumte te kohes,kurse Naimi e sheh ate si simbol te lirise dhe te idealeve shoqerore.Te gjitha te dhenat e tij,mbeshteten ne dokumente te shkruara nga te tjeret.Vepra e shkruar nga Barleti eshte shume e pasur dhe shume e gjalle.Fjalet qe perdor poeti jane shume pasionante pasi aty perfshihen dhe rrefime tek poema e Naimit.Poema tingellon nga gjuha e nje poeti qe mundohet te beje vepren e tij sa me terheqese per te tjeret.Tema e poemes eshte historike gershetuar nga miti dhe gojedhenat.

Vepra te ngjashme
Autori: megi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: skenderbeu
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Skenderbeu shenon nje nga faqet me te ndriturate historise sone kombetare.Skenderbeu hyri ne histori si nje figure me vlera te medha kombetare e nderkombetar...
Autori: rrumzi leshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SKENDERBEU
Figura e skenderbeut ne kete roman del me teper si figure reale.Kronologjia e jetes,te dhena te mbi peripecite e ndryshme te heroit para kthimit ne shqiperi,ardhja si sundimtar i territoreve shqiptare,lufterat dhe betejat e fituara dhe te humbura,jane te ...
Autori: xhuliana mema · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do te mjaftojne kurre romanet per ta pershkruar ashtu sic duhet.Ishte po aq hero,aq edhe misterioz.Nje burre me mjeker te gjate,e fuqi te mbinatyrshme.Po nuk...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i shpates se Skenderbeut
Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmone mbante me vete shpaten e tij, te cilen e quante si pjese e gjymtyreve te tij. Skenderbeu nuk jeton me, por ai eshte i meshiruar pikerisht te shpata qe...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mungesa e misticizmit tek zhanri historik ne letersi
Misteri, ai element qe i jep jete letersise ne parim, eshte gjithashtu pothuajse inekzistent ne disa rryma te ketij arti. Shkrimet e tipit romance, fantazi, triller e horror e kane mistiken baze te tyren. Sidoqofte nje rryme e ka kete tipar krejtesisht te...
Autori: keisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese:forca e retorikes ne vepren e sabri godos
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman historik dhe Skenderbeu eshte personazhi kryesor ,ku perfaqeson nje histori te tere. Sabri Godo na ben te kuptojme qe nuk eshte forca arritja me ë madhe,por z...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I semuri per mend
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft te mire ne oratori dhe jo aq shume ne praktik ndeshet shpeshedhe ne kohen tone. Ne kohen gjate te ciles vepra eshte shkruar sigurisht qemartesat e detyruar...
Autori: Erblin Cullhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vepra e Sabri Godos
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren e Sabri Godos . Ne kete veper autori na ben te kuptojme qe forca nuk eshte arritja me e madhe , por zgjuarsia dhe besnikeria . Fjalimi i Skenderbeut eshte shembulli i nje oratorie te persosur,ku bie ne sy...
Autori: lejla sulimani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: letersia shqiptare
fishta nuk eshte thjesht nje poet ose shkrimtar. ai eshte nje fenomen letrar ne kulturen shqiptare. veprat e tij nuk mund te thuhet se veem u lexuan. ato u mesuan permendesh nga te gjitha shresat e popullsis edhe nga ato qe nuk dinin shkrim e kendim. ai ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezia dhe proza poetike
Krahasimi midis poezise dhe prozes poetike.Ka ndryshime dhe te perbashketa midis te dyjave ketyre veprave.Dallimet te poezia “Kroi” jane se ajo shkruhet ne vargje,ka ritem,ka rime dhe gjithashtu te poezia “Kroi” e Safos,përjetimi I autorit realiz...
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: Eriona Bushi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Romeo dhe Zhulieta
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis njerezve.Ato mund te kene qene thjesht disa zenka momentale dhe te parendesishme,por nuk kane qene te rralla edhe rastet kur konflikte te ndryshme te kene ...
Autori: Elvira Mani · Lloji: Poezi lirike · Tema: behet fjal per vdekjen e naim frasherit
Vdiq Naimi!Vdiq Naimi! Moj e mjera Shqiperi! Mëndje-larti,zemer-trimi, Vjershëtori si ai Vdiq Naimi,po vajtoni Shqipetarka,Shqipetar! Naimin kur ta kujtoni Mos pushoni duke qar..!!!! Vdiç Naimi,Naim-beu! Vajti te Zoti me te vertet: Qysh u...
Autori: D.A · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...




Komentet e fundit!

Emri: esli
Email: esli.sula@gmail.com
Komenti: Superrrrrrrrr

Emri: ana
Email: ana123@gmail.com
Komenti: like like

Emri: visi
Email: visicela11@gmail.com
Komenti: se lexova fare

Emri: Vasundra
Email: Vasundra@gmail.com
Komenti: I Like

Emri: Vasundra
Email: Vasundra@gmail.com
Komenti: I Like

Emri: unikia unikia
Email: encaaahaxhia@hotmail.com
Komenti: super

Emri: gerta
Email: hygerta aga@hotmayl. com
Komenti: Yll

Emri: gerta
Email: hygerta aga@hotmayl. com
Komenti: Bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com