Data e postimit: 2012-04-02 14:44:53
Lexime: 29569
Koha dhe Kujtimet….
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Filozofia
Autori: Elda J. Pere
Shkolla: Rilindja
Klasa: 8
Qyteti: Pogradec
E-mail: jessicamira21@yahoo.com


“Koha sherben, por nuk ekziston…”
Koha eshte e pakapshme , e pandalueshme. Shpejton dhe ngadalesohet ne te njejtin moment, ne te njejten Kohe, por ne Kohe te ndryshme. Shume njerez enderrojne dhe madje perpiqen qe ta shpikin makine “Kohe”, por s’eshte e mundur, e s’do te jete KURRE, sepse Koha eshte armiku dhe njeKOHEsishte miku I gjithkujt, I gjithckaje. Por eshte armik/mik kokeforte. Nuk mund te besh asgje per ta ndalur. Asgje…
Koha ka vetem nje rival te perbetuar: KUJTIMET…
Jane te vetmet qe munden ta kthejne Kohen si dhe kur te duan. Jane te vetmet qe Koha nuk I prish apo shkaterron dot, sepse ndodhen ne zemren e cdokujt prej nesh, e ne mos qofshin me e ne humbasin neper skutat e thella te ndergjegjes, nje dite perseri do te gjenden…me patjeter.
Kujtimet luajne me Kohen sikur te ishte lodra e tyre e preferuar, sepse eshte nje sfide gjithnje e me ndryshe, por qe gjithnje e fitojne…Qe gjithnje e fitojME, sepse njeriu eshte I perbere nga kujtimet. Pa to, s’do te ishte njeri dhe me ante te tyre, Koha eshte ne Doren Tone…
Elda Joanna Pere

Vepra te ngjashme
Autori: Xhoana Gjana · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KOHA-PAS...APO PARA...?!
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ...
Autori: Anja Prendaj · Lloji: Analize letrare · Tema: mos u dorzo
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ta...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Hartim · Tema: Filozofi
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... Ne kemi vite mbi kete planet, por kur e kemi pyetur veten per shkakun e atyre qe shfaqen cdo cast para syve tane? Provoni te pyesni veten: Kush jam une? Mun...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtimet
Prape po shikoj qiellin, si ne prozen e kaluar, por kete here rete nuk po luajne. Perkundruazi, po zihen, por jo me njeri-tjetrin…me Kohen… Po zihen me kohen qe te me ktheje gjithe castet e bukura, te kaluara. Madje, edhe ato te keqijat nese vijne ba...
Autori: Dijana Bislimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Koha e lire
Koha e lire eshte thjesht nje pushim i shkurter.Koha eshte shume e vlefshme.Ajo duhet shfrytezuar sa me shume,sepse cdo veprim i mire i secilit njeri futet ne dobine e tij dhe te tjereve.Ne kohen e lire ne mund te mesojme,te luajm dhe te pushojme.Nga koha...
Autori: delibashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per kohen
Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon armet e luftes. Njeriu nuk arrin dot ta ndale ate. E them kete sepse lindim ne nje kohe te caktuar dhe rritemi e vdesim po nga koha. Koha na shnderron nga te v...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon vesh...
Autori: arselda memaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: njeriun edhe kur e ka pushtuar lavdine,ka nevoje per nje zemer njerezore qe e cmon dhe e do
Realiteti njerezor tregon dhe pranon qe ka njerez qe per merita, per vlera apo per arsye te vecanta kane shkelur podiumin e lavdise, e kane pushtuar ate me gjithe forcen e tyre.Ka njerez qe I njohin k Skene nga filmi 'Portreti i Dorian Grait', i cili...
Autori: rita bashuri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese
Koha nuk kthehet dot pas,por ajo kthehet ne kujtime.Kujtime te largeta qe i mbajme gjithmon me vete,ne ate sirtarin te mbyllur me kyc ne zemren tone.Sepse jane te bukura e na ngjallin emocion.Ashtu sic eshte edhe periudha e femijeris.Nje bote krejt ndrysh...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Denisa · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetvetja
. Si ne lindje ashtu edhe ne perendim, eshte e mundur te shquash nje rrugetim qe neper shekuj e ka sjelle njerezimin te takohet ne menyre te pershkallezuar me te verteten dhe te ballafaqohet me te. Eshte nje udhe e pershkuar - dhe nuk mund te ishte ndrysh...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Disa fjale
Nje optimist beson se kjo eshte bota dhe koha me e mire per te jetuar. Nje pesimist frikesohet se kjo mund te jete e vertete. Ne fund te fundit eshte me mire te te urrejne per ate qe je, se sa te te duan per ate qe mendojne se ti je. Ngjajshmeria mes pa...
Autori: Ygerta Hoxhalli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Kafshet shtepiake
Duke ndenjur shikoj mjedisin ku rrethohet nga shume kafshe shtepiake.Bie ne mendime dhe mendoj : Cfare jane kafshet shtepiake? Pse njerezit merren me pune me kafshet shtepiake ? Per pak kohe me vine ne mendje pergjigjet. Kafshet nuk jane vecse gjitare si ...
Autori: Kris Hasa · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Histori
Shume s'e kuptojne. Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numra, data e ngjarje qe pershkruhen me nje fjali te vetme. "Ah, c'na duhet e shkuara!" thone me goje plot, mbase me te sigurt se c'jane edhe per emrin e vet. Kujtojne historine moderne dhe ...




Komentet e fundit!

Emri: kalem kodra
Email: kalem.kodra@yahoo.com
Komenti:

Emri: Fjolla Salihu
Email: fjolla5@gmail.com
Komenti: me ka ndihmuar me nje hartim ne ghujen shqipe dhe kam mar nje note shum te mir

Emri: daniela
Email: danielaramaj@yahoo.com
Komenti: bukur po do ishte dicka me e bukur po ta kishe shtjelluar akoma me shume.po prape eshte nje shkrim i kendshem.me pelqen

Emri: daniela
Email: danielaramaj@yahoo.com
Komenti: bukur po do ishte dicka me e bukur po ta kishe shtjelluar akoma me shume.po prape eshte nje shkrim i kendshem.me pelqen

Emri: bona
Email: bona@yahoo.com
Komenti: shum e bkr eseja.A me ndihmoni dot me nje tregim rrefimtar se me duhet e kam me note

Emri: zylfie
Email: zylfie@hotmail.com
Komenti: sh ese e bkr

Emri: loriarlis
Email: loriarlis@yahoo.com
Komenti: bravooooooooooooooooooooooooooooooooo

Emri: ana
Email: ana@yahoo.com
Komenti: ikmi sdi me shkrujt se jua ............. fuck yeah

Emri: ana
Email: ana@yahoo.com
Komenti: ikmi sdi me shkrujt se jua ............. fuck yeah

Emri: venera
Email: venera@gmail.com
Komenti: bkr great essey


Emri: Enerida
Email: EneridaLama@gmail.com
Komenti: Nuk me pelqeu aspak.Ishte komplet e pakuptimte.Jam e sigurt se autorja nuk ia di kuptimin fjalive qe ka shkruajtur.

Emri: loo
Email: erlind_ii@hotmail.com
Komenti: Shumm e bukur ... A mundet nje ese Mbi temen "Casti me mbreslenes gjat gjith jetes sime" plzz me duhet per sot :)

Emri: 1234
Email: 1234@ymail.com
Komenti: je perpjekur per ta bere te bukur por ...... ishte e bukur por duhet te ishte pak me me kuptim .............. cao!

Emri: devi darsi
Email: dejvidarsi@live.com
Komenti: kot fare nuk ja ke idene per ese

Emri: desar
Email: desarqosja@gmail.com
Komenti: mir po jo mjaftushem :p

Emri: ayyy
Email: jelti.brazil@gmail.com
Komenti: Wow

Emri: emi
Email: emi5@gmail.com
Komenti: me ndihmoi shume me detyren e gjuhes shum faleminderit .

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: hahaha sigurisht, ishte kenaqesi x mua xD

Emri: Amarin
Email: ela_alku@hotmail.com
Komenti: Ka lezet kur e merr te gatshme

Emri: roland mucanji
Email: roland-mucanji@hotmail.com
Komenti: shpresoj te marr dhe une nje 10.


Emri: x_person
Email: x_person@gmail.com
Komenti: rroshf qe me ndihmove me detyren e gjuhes shqipe! flm

Emri: ada
Email: ada13@hotmail.it
Komenti: flm shume

Emri: Suela Plaku
Email: erselaplaku@yahoo.com
Komenti: Nje ese shume e bukur ..Komlimenta!!! A do te me ndihmonit me ndonje ide!

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: haha asjge :p :))))

Emri: inela
Email: inelasweet@yahoo.com
Komenti: flm shumm se profesori me vuri 10 te pune me shkrim me kete ese

Emri: Aidaa
Email: aidaabazaj@zbavitu.com
Komenti: Ckm..A mund te me ndihmoni me nje ese krahasim kontrasti me teme :Alban skenderaj -Vetem ty dhe Ardit Gjebrea-Kur te jesh merzitur shume plzz me duhet sott

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: e bera :))) ;P

Emri: dejvi
Email: dejvi_hoxha@yahoo.com
Komenti: po sot ma ben dot deri ne oren 10

Emri: dejvi
Email: dejvi_hoxha@yahoo.com
Komenti: ne gjuhe

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: hahahaaha sot skam sH kohe se kam nnje projekt po per kur te duhet??? :))


Emri: dejvi
Email: dejvi_hoxha@yahoo.com
Komenti: ej ej a mundet te me besh nje ese krahasim-kontrasti me teme jeta reale dhe letersia ju lutem :)))))))))))))))))))) :))))))))))))))))))))))))))) :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: @ada... asgje prandaj e kam bere :) @ miri... kam bere goxha ese argumentuese i ke ketu me emrin tim si autore XD. @frenci... lol sorry po se kisha idene :P :)))

Emri: ada
Email: ada-albgirl@shqiptar.eu
Komenti: shum e bukur eseja .eshte e duhura per detyrat e mia sot shum flm

Emri: miri katana
Email: miri_katana@hotmail.com
Komenti: thanks me ndimove shume ne detyra se kisha per te bere nje te tille dhe mora 10 tani do besh edhe nje per nje ese argumentuese ta mar dhe nje.

Emri: Frenci Rakipi
Email: frenci8@gmail.com
Komenti: Ta kishe postuar postuar para nja dy oresh se kisha per detyre te beja nje ese te krahasim-kontrastit :P



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com