Data e postimit: 2014-02-23 16:35:45
Lexime: 10396
jul cezari
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: cezari i plutarkut dhe i shekspirit
Autori: xhensila kurani
Shkolla: sami frasheri
Klasa: 10 c
Qyteti: elbasan
E-mail: lidjana.ana@hotmail.com


republikanet e udhehequr nga briti dhe kasi vrasin diktatorin e romes cezarin .me pas mark antoni dhe oktaviani derrmojn ushtrin e ture ne betejen e filipir .bruti dhe kasi vrasin veten njeri pas tjetrit qe te mos bien ne duart e armiqeve

Vepra te ngjashme
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jul Cezari
Ne opinion tim nje lider I madh eshte I perbere nga tre karakteristika; ka nje aftesi per te treguar nje paraqitje te jashtme sa me te mire, ka aftesine per te folur ne publik dhe nje maredhenie te shkelqyer me njerezit. Personazhi kryesor ne vepren e ...
Autori: Elena Stojan · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Mos me thir me Per Ty jam e vdekur Le te te vrasin lotet Qe per ty kam derdhur Le te te vrasin vitet qe mi more zemren time ti nuk e meritove Me the lamutmire Po si munde valle ? Tu duk thjeshte nje loje ?? Apo nje peralle ?? Me the lamtumir...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Gjithqka ndodhë në jetë!!
Ne jeten e perditshme disa gjera qe na vrasin, e qe patjeter duhet t'i bejme, jo na deshira, por se jemite detyruar. Ndonjehere eshte me mire te largohemi qete, edhe pse brenda teje degjon tek bien mbi toke copezat e thyara, e krijohet nje zhurme. Por mos...
Autori: Lukë Rrahmani · Lloji: Tregim · Tema: Lushi hyn ne rrezik sepse then dritaren me top
Nje dite Lushi kishte dale te luante me shoqen e tij Margareten.Ata luanin me top ne kopshtin e zoterise Mark.Pa pritmas topi ra dhe theu dritaren e shtepise se zotit Mark . Zoti Mark ishte nje zoteri i mire por ai ishte i vetmuar dhe te gjithe femijet ...
Autori: Roi Roisela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
E jeta nese mund ta quaj jete , nese mund ta quaj vend per te jetuar ket pjese bote, ku une bej pjese. Sot meson neser harron ,sot jeton neser vdes por ne po vdesim perbrenda cdo dite pak nga pak. Po na vrasin mendimet tona, po na vret shpresa te cilen ...
Autori: Denis · Lloji: Poezi dashurie · Tema: poezi dashurie
Dashuria Nëse mëkat qenka dashuria Atëherë jeta nuk paska vlerë, E ç’më duhet mua dielli Kur dimër do të kem edhe në verë! Kurse pasqyrën do ta thej fare Dhe veç sytë e zemrës do ti lexoj, Mund të më vrasin, shpirtin t...
Autori: Yllka Dhani · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Lengimet e shpirtit
Poezia flet per vuajtjet qe shpirti i perjeton nga dashuria . Shpesh here dashuria eshte forma me e paster e dashurise por nuk duhet harruar fakti qe ajo ben pjes po aq sa ne lumturi edhe ne dhimbjet , merzite e shumta qe vrasin shpirtin tone .
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Vërtet nuk i kuptoj disa njerëz ,që mundohen t’i ndjekin vetëm kënaqësitë personale të tyre ,pa i intersuar tjetri a ndihet i lumtur...!Ai njeri ,që nuk çmon lumturinë e tjetrit, nuk mund të ndihet i lumtur ?! Ai njeri, që nuk çmon suk...
Autori: Brikena Kavaja · Lloji: Hartim · Tema: e Lire
Koha e sotme. A nuk eshte e keqe?E keqe si erresira e disa zemrave , si ligesia e disa mendjeve.Koha na ka bere keshtu. Te gjesh dike qe te mbeshtetesh eshte si te gjesh nje fije drite mbi terr. Nuk mund te gjesh nje shpatull ku te nxjerresh dhimbjen ,sep...
Autori: homeri · Lloji: Anekdota · Tema: anekdota shqiptare
Në një ndejë në Mal të Zi, Mark Milnai i thotë Ali pashë Gucisë: - Ju shqiptarët jini sikur dhitë e egra. A i ke parë dhitë e egra, njëra në atë rrëpirë, tjetra në rrëpirën përball thërasin e bërtasin se nuk u rrihet ve...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Duaji te gjithe, besoji vetem disave, askujt mos i bej keq!
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! Eshte jeta jote dhe e vendos VETEM TI c`ben me te. Mos urre askend! Shikoja anet e mira. Sado i keq te jete njeriu ai e ka gjithmone dicka pozitive. Ose ...
Autori: Filani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqësia
MIQËSIA Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kjo fjalë kaq e domosdoshme dhe e përdorshme në jetën tonë?” Për këtë pyetje që i’a kisha shtruar vetes për kaq kohë më erdhën në mendje d...
Autori: Linda Fetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese mbi zhdukjen e shqipetareve
Tek vendi ku linda,tek djepi ku u rrita, tek cicerima e zogjeve qe degjohej cdo pranvere,tek shushurima e lumit qe kisha prane shtepise,tek pemet plt hijeshi tek natyra gazmore qeduket sikur me buzeqesh ,tek vendi im . U munduam te na ndajne te na copet...
Autori: esmi · Lloji: Tregime dashurie · Tema: nje dite nga shoqja
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ndodhej vetem ajo dhe vellai i saj. Pasi punuam rreth 20 min. ate e telefonoi dikush dhe iu desh qe te dilte, por me tha se mund te rrija sa te mbaroja pro...




Komentet e fundit!

Emri: wtf
Email: wtf@gmail.com
Komenti:

Emri: ida
Email: idamara@yahoo.com
Komenti:

Emri: ida
Email: idamara@yahoo.com
Komenti:

Emri: utdgjv
Email: ygvbhj@hotmail.com
Komenti: ja ke Iq Tpor pasha zoteee

Emri: Ina
Email: Ina.ina@yahoo.com
Komenti: Sa qenke lodhur!!!! Pse nk i kishe rene dhe pak m shkurt

Emri: maria
Email: marlyn@gmail.com
Komenti: Qenke kput fare,,,,,! Ai qe di me shkrujt:o shkrun tamam,o s'shkrun fare!

Emri: emiii
Email: beautifuleyes096@gmail.com
Komenti: e paske ndrit pzzzzz

Emri: musa
Email: musaxh@rrubik.com
Komenti: e dhjeve

Emri: klea
Email: klea.ela@yhaoo.com
Komenti:

Emri: ida
Email: idamara@yahoo.com
Komenti: Mos! Qenke kput.


Emri: xhen
Email: lidjana.ana@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com