Data e postimit: 2014-01-23 18:20:04
Lexime: 37268
Katedralja e Parisit
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: E bukura dhe e shemtuara
Autori: Vasiola Duda
Shkolla: NUMANI
Klasa: 10A
Qyteti: Fier
E-mail: erilinda74@yahoo.it


Kuazimodo dhe Esmeralda, dy njerez te pafat, dy jetim te diskriminuar, dy shpirtra te paster por kaq ndryshe. Kuazimodo cilesohej nga njerezit si nje qenie jonjerezore, e pashpirt, si derguesi i djallit. Qe ne vegjeli ai eshte keqtrajtuar, goditur dhe shperfillur nga te gjithe. Esmeralda ishte ajo cigania e bukur endacake, pas se ciles te gjithe linin mendjen. Ajo ishte e brishte, e cilter, zemermire dhe shume e bukur. Turma e ka bere Kuazimodon bishe sepse e sheh si te tille, dhe Esmeralden e ka bere hyjni sepse ajo pasqyron vetem miresi.
Gjithkush te sheh si nje projeksion te asaj qe ti sheh ne shembellimin tend ne pasqyre. Esmeralda shihej si nje vajze e bukur dhe e dashur sepse ajo kishte vetbesim te plote ne vetvete, ndersa Kuazimodo shihej si nje bishe e pashpirt sepse te tille ai shihte vetveten.

Vepra te ngjashme
Autori: Melina Bushi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Krahasim Esmeralda dhe Kuazimodo
Ne kryevepren e Hygoit “Katedralja e Parisit” hasim dy personazhe sa te ndryshem aq edhe te njejte me njeri-tjetrin. Esmeralda, boshti i kesaj vepre, me bukurine saj ndricon edhe pikat me te errata ne bodrumet e katedrales. E ndersa Kuazomodo, ndermje...
Autori: XHINA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: DY PERSONAZHE ME NGJASHMERI SHPIRTERORE POR ME KONTRASTE FIZIKE
NJE SHPREHJE E DEGJUAR THOTE QE DO TE THOTE MOS E SHIKO NGA PAMJA POR NGA BRENDESIA,SE CFARE PERMBAN CDO FAQE E KETIJ LIBRI.KJO GJE VLEN EDHE PER KUAZIMODON,NJE KAMBANAR I THJESHTE DHE SHUME I SHEMTUAR NE SYTE E CDO NJERIU.ISHIN PIKERISHT PAMJA E TIJ FIZI...
Autori: erion-eri · Lloji: Ese krahasuese · Tema: kuazimodo dhe xheladin beu
kuazimodo26.  Kuazimodo: Gjashtëmbëdhjetë vjet para se të shkruhej“Katedralja e Notre Dame” një të dielë të bukur në mëngjsishte e djela e bardhe, një krijesë e gjallë ishte lënë pasmeshës në katedralen e Shën Mërisë së Parisit...
Autori: Ina.Cr7 · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kuazimodo dhe Esmeralda
Esmeralda dhe Kuzimodo,dy personazhe te Hygo-s sa ne kontrast dhe sa ne ngjashmeri per sa i perket bukurise,fisnikerise,se shpirtit te tyre.Ne kontras si nata e erret dhe dita ne prani te drites,bukuria e Esmeraldes dhe shemtia e Kuazimodos na paraqitet k...
Autori: Kjara hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i Ema Bovari
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ne kohen e saj ishte nje nder vajzat theu tabu,dhe u perfol gjate ne menyren e te te jetuarit. Ema Bovari ishte nje vajze shume e bukur.Syte I kishte te...
Autori: sara · Lloji: Anekdota · Tema: anekdode
Nje burr deshironte te binte ne peshe.Ai sheh nje reklame ne internet per 3 dite do te bini 35 kg.Burri e bleu dhe te nesermen ne mengjes bie zilja e deres shkon dhe shikon,ishte nje vajze e bukur qe kishte te shkruar nje tabele PO ME KAPE JAM E JOTJA vra...
Autori: Kaltrina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta eshte e bukur !
Jeta eshte nje enigme e shtruar ne menyra te ndryshme por me zgjedhje te pakta.Ajo eshte nje udhetim i mundimshem,plot befasira dhe qudira.Ky udhetim percillet me dashuri dhe lumturi por disa njerez e percjellin ate me urrejtje dhe egoizem.Me njerez te ti...
Autori: anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: katedralja e parisit
Viktor Marie Hygo lindi më 26 Shkurt 1802 dhe vdiq më 22 Maj 1885. Ai ishte një poet, romancier dhe dramaturg francez dhe ishte pjesë e lëvizjes romantike. Është konsideruar si një nga shkrimtarët francezë më të mëdhenj e më të njohur. Në ...
Autori: autori xxx · Lloji: Rrefenja · Tema: dashuria
Dashuria.ndjenja me e paster e solemne qe njeriu duhet te kete.ndjenja qe sjell lumturi,gezim,tradheti,vuajtje dhe lot te pafund...te duash ose te dashurosh eshte nje ndjenje qe nuk lidhet vetem me te dashurit nje person.Ajo mund te lidhet me familjen.art...
Autori: Julijana Nika · Lloji: Poezi personale · Tema: njeriu
Hulumtimet nder muaj rrodhen e ja ku une jam Ndodhem mes diellit dhe henes aty ku asgje s'kthehet prapsh Gjate ketij labirinti po endem nje rrugedalje duke kerkuar Yjet e lirise siper meje fshehen e kurajo duke mos me dhuruar Me njerezine t'...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Poezi personale · Tema: Pasqyrimi ne liqen
Pasqyrë, po si pasqyrë Pasqyron një trup, një fytyrë Ti që vetëm fizikun sheh A thua mua a po më njeh? Jam unë Lorena, shoqja jote Një vajzë e vogël dhe pak e dobët Që me sy ëmbël të shikon Ndonjëherë me dorë edhe të ngacmon...
Autori: Steisi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte. Kur viziton zonat e paprek...
Autori: rugen · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NATYRA
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte. Kur viziton zonat e papreku...
Autori: Rejhana Bashmili · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paragjykimi
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blute tethelle si te qiellit te kesaj dite te kthjellet.Rrinte e vetmuar e duke pare detin,qiellin dhe diellin e me to ngushellonte veten.Ajo kishte veshur nj...




Komentet e fundit!

Emri: Oli
Email: Qazimhaqif@yahoo.com
Komenti: Shum bukur

Emri: melisa
Email: melisaguri@yahoo.com
Komenti: mir po joe e plot

Emri: ana
Email: ana.ana@yahoo.com
Komenti: eh..e imja eshte me e bukur/wi

Emri: ela
Email: elaela@gmail.com
Komenti: Fikkkkkkksssssssss....fare ky libri .Me ibukuri qe kam lexuar deri tani

Emri: ela
Email: elaela@gmail.com
Komenti: Tash sapo ndrrova mendje per ket liber ..... liber me ropqir skam pare nonjehere...... qarteeeeeee......?????? : )))))))) shum shum shum qarte besojjjjjjjj..... apo jooooooo... : ))))))

Emri: ela
Email: elaela@gmail.com
Komenti: Fikkkkkkksssssssss....fare ky libri .Me ibukuri qe kam lexuar deri tani

Emri: ela
Email: elaela@gmail.com
Komenti: Fikkkkkkksssssssss....fare ky libri .Me ibukuri qe kam lexuar deri tani

Emri: cjhtc
Email: gfchgc@yahoo.com
Komenti:

Emri: bina
Email: binamulaku@yahoo.com
Komenti: jo e plote

Emri: hdjhdg
Email: dgjks@yahoo.com
Komenti: kot


Emri: danjela
Email: danja.danjela123@gmail.com
Komenti:

Emri: ana
Email: ana@hotmail.com
Komenti: nice

Emri: grejsi
Email: grejsi-grejsi@gmail.com
Komenti: nuk eshte e plote

Emri: era
Email: eramaliqi@yahoo.com
Komenti:

Emri: hasan
Email: hasan_nenstom@lulja.com
Komenti: ja ke fut kot plako

Emri: elena
Email: elena.gjuci@hotmail.com
Komenti: bukur

Emri: elsa
Email: elsidxhika@yahoo.com
Komenti: jo e plot por mir

Emri: emanuel
Email: emanuelvata@outlook.com
Komenti: jo e plot

Emri: alekos
Email: alek.andro@live.com
Komenti: shume e bukur

Emri: Qazim
Email: qazimhaqif@yahoo.com
Komenti: hallall o dakuu. me nimut shm me kt esen :P:P:P:P



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com