Data e postimit: 2021-05-27 14:23:26
Lexime: 3307
Vetmia apo shoqeria
Foto
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Vetmia apo shoqeria
Autori: Glea
Shkolla: 9-vjecare Grekan
Klasa: Klasa e tete(8)
Qyteti: Elbasan
E-mail: gleaduka@gmail.com


Ne e dime te gjithe se vetmia eshte gjeja me e keqe,por jo gjithmon edhe vetmia ka avantazhet e saj si dhe shoqeria disavantazhet!
Te jesh i "vetmuar" nuk do te thote qe gjithmon je vetem:jo.Vetmia eshte edhe ndonjehere e dobishme,ta jap nje raste:kur je vetem askush nuk te tall apo te bene te ndihesh keq.Vetmia nuk te le vetem sepse gjithmon themi :vetmia andej vetmia ketej .JO!Ajo eshte dicka,ne mos jo kontrete atehere eshte abstrakte,por ajo eshte dicka.Dicka qe e ndiejme kur jemi vetem.Tani...Kthehemi tek shoqeria.Shoqeria te jep ate ndjesin qe nuk je vetem qe ke dike.Shoqeria eshte e rendesishme,por ka edhe ajo disavantazhet e saj.Le te permendim disa:ne cdo shoqeri njerezit mendojne se nuk jane vetem ,por kur ofendohen nga nje person X nuk e mendojne me kete gje.Sigurisht ne shoqeri ka grindje ,por ne vetmi me ke te grindesh, pra je i qete.Nuk po them se shoqeria nuk jane vlene perkundrazi.Une jam e lumtur qe e kam shoqerin dhe nuk do ta nderrroja kurre!

Vepra te ngjashme
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: F.j · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia nga shoqeria
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre. Por ,ketu ka shume persona te tjere qe e preferojne ate: te rrine vetem dhe keshtu ndihen te kenaqur. Mendoj se pervec disa rasteve kur njeriu ka nevoje te jete vete...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse jemi vetem ???
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,preferon te rrije ne shoqerine e njerzve apo preferon te qendroje vetm.Shpesh here "qendrimin vetem"e marrim si dicka negative.Por ne ditet e sotme nuk eshte...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sociale
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai qe nuk ka asnje prane.Dikush mund te jete I rrethuar nga njerez,por prapeseprape,mund te ndihet I vetmuar ne shpirt,sikur s’mund t’ia shprehe askujt m...
Autori: K.C · Lloji: Poezi kolone · Tema: Shoqeria
Shoqeria eshte gjeja me e cmuar ne jete por kjo ndodh vetem me shoqeri te vertete. Pa shoqeri njerezit do te ishin ne vetmi. Une jam e lumtur me jeten qe bej tani. Perreth kam shoqet te cilat me flasin. Dihet qe sh...
Autori: anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vetmia
VETMIA Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e e njejta gje? Vetmia. Kjo ndienje qe shfaqet qe ne femijeri, A nuk ju kujtohet shprehja "Askush nuk do te luaje me mua". Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Personalisht vetmine e perceptoj si...
Autori: ela · Lloji: Poezi dashurie · Tema: shoqeria eshte gjithcka
shoqeria jone ka lathitur me dru jemi rritur shoqeria te ben te jetosh te ben te arsyetosh edhe pse sot eshte pak e keqe perseri ne kemi shume shoqeri
Autori: honest@yahoo.com · Lloji: Ese filozofike · Tema: vetmia
Bardh e zi ! pa drite , pa ajer , pa fryme !!! < dicka me mungon po me mungon dhe ndjehem shume bosh dhoma e zbrazet ashtu si dhe un , shpirti bosh dhe i venitur me nje shpirt t zbrazur , me barkun bosh dhe me syte e nxire shiu bie me terbim mbi ...
Autori: honest · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vetmia
Bardh e zi ! pa drite , pa ajer , pa fryme !!! < dicka me mungon po me mungon dhe ndjehem shume bosh dhoma e zbrazet ashtu si dhe un , shpirti bosh dhe i venitur me nje shpirt t zbrazur , me barkun bosh dhe me syte e nxire shiu bie me terbim mbi ...
Autori: Melisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlera e shoqerise
Shoqeria eshte po thuajse gjeja me e vlefshe Ajo te perkrah,ajo te tregon,a jo te do, pra ruaje shoqerin tende sepse ne disa raste te duhet shum e ne disa raste te vie te largohesh nga ajo shoqeri Por eshte nje gabim total Duaje shoqerine tende deri n...
Autori: enes byberi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
cdo secili nga ne gjen ne jete shoqerine e tij.shoqeria eshte baza kryesore mbas familjes .ka raste kur shoqeria te ndihmonn por ka raste qe shoqeria te le ne mes te rruges dhe ti detyrohesh ta humbasesh ate.shoqeria nje fjale me shume vlere nje fjale me...
Autori: Anonimous · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vetmia
Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe arsyetoj ne keto rrethana.Por kjo qetesi,kjo vetmi me mbeshjell me frike.Me ben te mendoj gjera te paqena,me fut ne nje bote ku shof c'ka nuk mund te shof....
Autori: mikaeli · Lloji: Poezi personale · Tema: vetmia
cdo gje me duket bosh asgje nuk pipetin ndihem vetem ne kete bote sa kot te ben te ndihesh kjo vetmi
Autori: my nigga · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "natyra komplekse dhe njerzore e brutit"
Shoqeria Nisja dret rruges se shkolles takon 1 shoqeri qe kurr sdo ta harrosh deri ne pafundesi qastet te ndryshme te jetes gjithmon afer do ta kesh te ndihmon te mendosh ne menyre te drejt besoj se shoqeria ime eshte shume e sinqert ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com