Data e postimit: 2014-04-02 19:02:11
Lexime: 24068
Pushimet ne Plazh Apo Ne Mal?
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Ku Eshte Me Mire Ti Kalojme Pushimet?!
Autori: Xhemis Cekani
Shkolla: Avni Rustemi
Klasa: 8A
Qyteti: Tirana
E-mail: xhemisc99@yahoo.com


Dime qe secili prej nesh ka preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendit ku do te kalojne pushimet e tyre.Per ta bere me te lehte mjafton nje krahasim midis pushimeve ne mal dhe ne plazh!

Njerezit qe frekuentojne me se shumti zonat bregdetare jane ata persona te cilet pelqejne levizjet,notin,serfin,zhurmat,te shikojne kafshet ujore dhe gjithashtu qe jane plot me gjalleri,sic jane adoleshentet!Gjithashtu vendet bregdetare eshte nje vendpushim shume i mire gjate veres,pasi ka nje klime vertet te ngrohte!Ushqimet qe frekuentohen me shume jane:peshqit dhe frutat e detit,pra,ushqime deti!Nje Pamje Vertet e bukur qe nuk duhet humbur eshte perendimi i diellit,kur rrezet e arta te tij pasqyrohen ne detin e kalter.

Tani Kalojme ne nje kendveshtrim krejt tjeter!Njerezit qe parapelqejne pushimet ne mal jane me se shumti njerezit qe kerkojne te largohen pak nga shurmat e makinave dhe motorrave te qytetit,pra,njerezit qe duan qetesine dhe ajrin e fresket.Per Tu theksuar eshte edhe stina e dimrit,sepse shume turiste provojne sportet dimerore si: skite,hipizmi,alpinizmi dhe hsume te tjera!Gjithashtu nje pervoje tjeter e bukur,esht udhetimi me teleferik mes per mes malit!Gatimet jane me se shumti tradicionale.

Ne Perfundim,secili prej nesh duhet ta vendosi vete se kush lloje pushimesh i perlqejne,pra i duken me shume terheqese.mua per vete me pelqejne me shume pushimet ne bregdet.

Vepra te ngjashme
Autori: Megi Nushi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pushimet ne det dhe pushimet ne mal.
Dime qe tek secili prej nesh ekzistojne preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendeve ku na pelqen te pushojme, ne ato bregdetare apo ne ato malore. Por per ta bere edhe me te lehte kete perzgjedhje nevojitet nje krahasim midis tyre qe te ...
Autori: Brisel Ndreu · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shqiperia Ime
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqierine "perla e Mesdheut",pasi ajo ka nje klime mesdhetare te mrekullueshme gjate gjithe vitit,gje qe krijon nje vere te ngrohtr dhe nje dimer te bute.Shqip...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: Vera
Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dhe bujqit dalin e punojn ne ara. Ne pushimet verore shume njerze dhe femije shkojn ne vende te shumta zbavitesa , argetuese. Ne vere ditet zgjasin dhe netet...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen. Tani ne ne mendjen tone mendojme se sa do jete nota mesatare e jona , kurse ne anen tjeter mendojme se si do i kalojme pushimet verore dhe a do te jete me te vertete nje ...
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Dimri
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshur nga gjethet e fundit. Temperaturat e uleta, ererat e ftohta dhe reshjet e shiut jane dukurite natyrore te kesaj stine. Por gjeja me e bukur sidomos per t...
Autori: Ygerta Hoxhalli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Kafshet shtepiake
Duke ndenjur shikoj mjedisin ku rrethohet nga shume kafshe shtepiake.Bie ne mendime dhe mendoj : Cfare jane kafshet shtepiake? Pse njerezit merren me pune me kafshet shtepiake ? Per pak kohe me vine ne mendje pergjigjet. Kafshet nuk jane vecse gjitare si ...
Autori: Ida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fshati Dardhe
Dardha eshte nje vend shume i bukur e cila ndodhet ne korce .Ajo ka nje bukuri shume te rradhe sepse ndodhet mes pyjeve ,madje edhe se ka ajrin te paster.Lulet ,gjelberimi ,ndertesat e larta e te bukura ,rruget e shtruar me kalldrem e gjallerojne edhe me ...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi sipas meje
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter. Racizmi eshte si nje "semundje" e cila prek...
Autori: Marilena Makri · Lloji: Analize letrare · Tema: po vijne pushimet
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne dhe pushimet po afrohe .Ne mendjen tone mendojme se si do ti kalojme pushimet verore dhe a do te jene te paharrueshme ne anen tjeter mendojme se si do ti kemi nxjerre notat per te cilat kemi meduar dhe lodhu...
Autori: Hdhhd · Lloji: Hartim · Tema: Vsbsnjd
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...
Autori: Anonim $$$ · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Jashte po bie bore. Shtepite jane mbushur me boren e bardhe e te bukur qe pelqehet nga te gjithe . Femijet hapin duart tek sa bora bie . Degjohen zerat e lumtura te tyre qe thone : -Bore .bore !!! Po bie bore !! Turistet ,femijet ,dhe te gjithe banoret ...
Autori: Anisa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Miqesia
Per te ditur rendesine e miqesise, si fillim duhet te dime c'eshte miqesia. C'eshte miqesia? Miqesia eshte vlere, virtyt dhe nuk i le vend interesit, mashtrimit dhe tradhetise. Eshte nje marredhenie qe dhuron dhe merr. Miqesia eshte si puna e veres ... Sa...
Autori: Klarita Doci · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Skandalet e te famshmeve
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume rreth kengetarit apo kengetares,aktorit apo aktores se tij te preferuar.Por,problem eshte se shpesh here mediat i ekzagjerojne faktet.Ata I shprehin mendime...
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...




Komentet e fundit!

Emri: albina rama
Email: albina.rama@yahoo.com
Komenti: kot fare/

Emri: marko
Email: marjonikolla@gmail.com
Komenti: shume bkr

Emri: Eren
Email: isufieren@gmail.com
Komenti: shum ese e bukur bravo I qofte atij/asaj qe e ka bere bravoo

Emri: Emi Krasniqi
Email: emi14@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur kjo ese me pleqeu shume po kush i krijon keto ese keshtu!!!!!

Emri: Xhem Cekani
Email: xhemisc99@yahoo.com
Komenti: Pas 2 vitesh vi prap e vizitoj kte faqe,dhe shoh ter kto komente te bukura e me vler ndihem krenar per veten time qe kam arritur t'iu ndihmoj me detyrat e shpis ose tapkten qe ju morra kohe per te lexuar kte ese Shum Shum Faleminderit te gjithve!

Emri: Adelina
Email: adelina@hotmail.com
Komenti: shum i bukur bravoo

Emri: klea
Email: kleaklea410@yahoo.com
Komenti: shum bkr pa kyt ese do tkisha marr 4

Emri: arbi
Email: arbi@ hotmail. com
Komenti: Shum flm me ndihmoi per punen me shkrim qe kishim ne gjuheq

Emri: arbi
Email: arbi@ hotmail. com
Komenti: Shum flm me ndihmoi per punen me shkrim qe kishim ne gjuheq

Emri: ester celepija
Email: ester@gmail.com
Komenti: shum bukur me plq shum


Emri: mirselda
Email: kristicuni415@yahoo.com
Komenti: koti fare kjo nuk eshte per klasen e 8 pffff ta shpif 'kur kisha nje here detyra ne gjuhe mora kete ese dhe mesuesja me vuri 6 sepse me tha qe kjo ese nuk eshte per ty'

Emri: klevis
Email: klevis.kasmi@yahoo.com
Komenti: bravo me ndihmoi shume ne detyrat e gjuhes faleminderit qe e ke shkruajtur

Emri: xhesika truka
Email: xhesika.truka@hotmail.com
Komenti: sh e shkurter

Emri: le di
Email: ledi@hotmail.it
Komenti: ku do ti kalosh pushimet ti mi xheni

Emri: Xheni
Email: marselagega@yahoo.com
Komenti: shum e bukur

Emri: albi
Email: albikoleci@hotmail.com
Komenti: shume e bukur me ndimoi shume te them te verteten bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com