Data e postimit: 2014-04-07 21:46:13
Lexime: 68430 |
haroldi eshte nje hero bajronin tipik romantik ai eshte me nje superioritet moral intelektual me zhgenjime nga jeta,ka nje shprfillje ndaj opininit publik.
Këngët e Milosaos është vepra e parë e De Radës dhe më e njohura. Me këtë poemë liroko-...
|
|
Zhvillimi i jeteses ne menyre sa me normale eshte objektivi i gjithesecilit prej nesh.Koncepti per menyren e jeteses vjen i ndryshem ne individe te ndryshem.Dikush parapelqen jeten ne fshat e dikush tjeter ate ne qytet.
Jeta ne fshat te lidh ngushte me n...
|
“Koha sherben, por nuk ekziston…”
Koha eshte e pakapshme , e pandalueshme. Shpejton dhe ngadalesohet ne te njejtin moment, ne te njejten Kohe, por ne Kohe te ndryshme. Shume njerez enderrojne dhe madje perpiqen qe ta shpikin makine “Kohe”, por...
|
BARDHE dhe ZI dhe…
Sapo kujtoj te bardhen dhe te zezen kujtoj ceshtje filozofike universal mbi gjithckane dhe asgjene. Kjo mund t’ju cudite, por mua jo dhe aq…
E bardha eshte gjtihckaja:permban gjithcka! Sipas Njutonit, eshte bashkimi I te gjitha...
|
Autori:
Xhulja Nikolla
·
Lloji:
Ese e krahasim-kontrastit
·
Tema:
Medea dhe Femrat Sot: Krahasim dhe Kontrast
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia
Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është vetëdija dhe pavarësia e tyre. Medea ishte e detyruar të jetojë në një shoqëri ku gratë nuk kishin asnjë të drejtë apo zë në vendimmarrjen sh...
|
ai ka gjithmone vape,unekam gjithmone ftohte.veres kur vertet ben shume nxehte,sben tjeter gje,vecse qahet se pelcet vape.irritohet nese sheh se ndonjehere ne mbremje une vesh golfin.ai flet rrjedhshem disa gjuhe une nuk flas mire asnjeren. ai,ne nje fa...
|
Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur me gjera te mira sic jane; te qenit perfekt, unik, dhe te pasurit e shume kualiteteve.
Kjo eshte arsyeja qe koncepti I te shemtuares eshte treguar si e k...
|
Ditet me shi dhe me diell jane pjese e jetes. Sic jane dhe ditet me shi ose me diell, ne kete menyre mund te ndjehen dhe njerezit. Mund te jene te merzitur ose te gezuar. Shiu dhe dielli edhe pse jane dy elemente shume te kundert kane nje similaritet, nuk...
|
mesuesja me shume dashuri na meson per te ardhmen dhe me dashurine dhe me vullnetin e saj merr persiper qe te na beje dikushin secilin prej nesh. dhe atehere kur ne mendojme se asgje nuk mund te na ndihmoje na vjen ndermend nje fjale e mencur e mesueses d...
|
Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me nje shkolle, me disa njerez qe punojne me bujqesi dhe jane me pak te kulturuar por me nje jete te qete . Ka dhe me shume gjelberim . Ndersa qytet eshte krej...
|
ne komunizem ka vetm nje parti.nuk egziston prona private,por ajo merret nga shteti dhe kthehet ne prone shteterore.nuk zhvillohe zgjedhje te lira.por sistemi komunist ka pasur edhe te mirat e tij si p.sh nuk ka pasur shume gjakderdhje.ka pasur nje ekonom...
|
Autori:
Xhemis Cekani
·
Lloji:
Ese e krahasim-kontrastit
·
Tema:
Ku Eshte Me Mire Ti Kalojme Pushimet?!
Dime qe secili prej nesh ka preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendit ku do te kalojne pushimet e tyre.Per ta bere me te lehte mjafton nje krahasim midis pushimeve ne mal dhe ne plazh!
Njerezit qe frekuentojne me se shumti zonat bregdet...
|
Pranvera dhe dimri.Emrat tuaj jan te ndryshem,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte po aq interesante.Pranvere moj pranvere,ti qe na lulezon zemrat tona.Mbushet vendi me blerim.Vjen ngrohtesia qe na ka munguar per 3 muaj rresht gjate dim...
|