Data e postimit: 2023-06-04 14:46:05
Lexime: 501
Aktualizimi i Ofelisë me femrat sot
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Aktualizimi i Ofelisë me femrat sot
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 10
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com


Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për shumë vajza dhe gra gjatë kohës. Ajo është paraqitur si një vajzë e re e pafajshme dhe e ndjeshme, e cila përfundon në tragjedi pasi ndihet e tradhtuar dhe e shkatërruar nga ndjenjat dhe situatat e rrethuar. Krahasuar me femrat e sotme, mund të identifikohen shumë kontraste të qarta. Le të shohim disa nga ato.
Roli i gjinisë dhe vetëdijes së vetes:
Ofelia është personazh i papavarur dhe i varur nga burrat që e rrethojnë, veçanërisht nga vëllai i saj Laerti dhe Hamleti, i cili ishte i dashuruar me të. Ajo përfaqëson stereotipin e femrës në shoqërinë e Shekspirit, e cila kishte një rol të kufizuar dhe nuk kishte autoritet të vërtetë për të marrë vendime të rëndësishme në jetën e saj.
Në anën tjetër, femrat e sotme kanë arritur një nivel më të lartë të vetëdijes së tyre. Ata janë angazhuar në shumë fusha të jetës, si politika, biznesi, shkencat, arti, dhe shumë të tjera. Femrat e sotme kanë fituar barazinë e të drejtave dhe mundësinë për të luajtur një rol të rëndësishëm në shoqëri.
Ndikimi i shoqërisë dhe presioni social:
Ofelia ishte nën ndikimin e prindërve të saj dhe kërkonte miratimin e tyre për të vendosur për jetën e saj. Ajo përjetoi presionin social për të qenë e butë, e pafajshme dhe e shurdhër ndaj dëshirave të saj personale.
Pavarësia emocionale dhe ndjenjat e tyre:
Ofelia tregohet si një personazh i dëshpëruar dhe i thyer nga ndjenjat e dashurisë dhe tradhëtisë. Ajo humb vendin e saj në shoqëri dhe ndërfamiljare, dhe përjeton një rrëmujë të madhe emocionale që çon në vdekjen e saj tragjike.
Në krahasim, femrat e sotme shprehin pavarësinë emocionale dhe aftësinë për të menaxhuar ndjenjat e tyre në mënyrë të shëndetshme. Ata kanë më shumë mundësi të krijojnë marrëdhënie të shëndetshme dhe të bëjnë zgjedhje të ndërgjegjshme për të mbrojtur veten dhe të tjerët.

Aksesimi në arsimim dhe autonomi intelektuale:
Ofelia është një personazh që nuk tregon ndonjë shprehje të veçantë të aftësive intelektuale dhe autonome. Ajo është më shumë e prekur nga emocionet dhe marrëdhëniet sesa nga zhvillimi intelektual dhe arsimimi.
Sot, femrat kanë mundësi të barabarta për të hyrë në institucione arsimore dhe për të zhvilluar aftësitë e tyre intelektuale. Ata mund të fitojnë autonomi intelektuale dhe të kontribuojnë në fusha të ndryshme të shkencave dhe kulturës.

Krahasimi i Ofelisë me femrat e sotme na tregon se ka ndodhur një zhvillim i madh në rolin dhe pozicionin e femrave në shoqëri. Femrat e sotme kanë fituar më shumë liri, mundësi dhe autonomi për të zgjedhur jetën e tyre dhe për të realizuar potencialet e tyre në mënyra të ndryshme.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fuqia dhe Ndryshimi i Rolit të Femrave të Ditëve të Sotme
Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsideroheshin zakonisht si pronë e burrave dhe nuk kishin asnjë autoritet apo të drejtë vendimmarrjeje. Megjithatë, në kohën moderne, femrat janë ndryshuar dh...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Medea dhe Femrat Sot: Krahasim dhe Kontrast
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është vetëdija dhe pavarësia e tyre. Medea ishte e detyruar të jetojë në një shoqëri ku gratë nuk kishin asnjë të drejtë apo zë në vendimmarrjen sh...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria femërore
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Titulli: Aktualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices
Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë dhe tradhëtisë në mitologjinë greke. Në aktualizimin e saj në shoqërinë moderne, figura e Helenës shfaqet si një femër e pavarur, e cila lufton...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: moda,te rinjte,
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili është mjaft I përhapur në pjesën më të madhe të popullsisë.Një stil veshjeje qëndron popullor zakonisht deri në tre vjet,dhe më pas ne themi se ...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: droga pluhuri qe vret
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që provimi i alkoolit dhe i drogës gjatë kësaj peruidhe është e zakonshme. Adoleshentët përdorin alkool dhe droga të tjera për shumë arsye, përfshirÃ...
Autori: pamela pami · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: emancipimi qe duhet te beje shoqeria ne menyre qe individi te mos ndihet i vetmuar, por te gjeje hapesirat e nevojshme pe t'u ndier pjese organike e mire-funksionimit te saj.
NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gjitha moshave, racave, shtresave shoqërore dhe besimeve fetare. A je ndier ndonjëherë i vetmuar? Ç’është e vërteta, të gjithë kemi pasur raste ku...
Autori: paemër92 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimimi
Arsimimi është një mjet i nevojshëm i cili të hap dyert e të ardhmes.Është mjaft e rëndësishme të arsimohesh.Në kohet e sotme zgjedhja e universitetit është një dilemë për studentët.Shpesh ata gjenden përballë zgjedhjeve të vështira...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fenomeni i donkishotizmit
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë ...
Autori: Ornela Shehi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhmja
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te rrime apo te ikim
Nje popull i ditur di si ta zhvilloje vendin e tij. Ai mund te punoje edhe jashte vendit te tij si nje blete punetore ,por nektarin e dergon ne atdheun e tij .Kjo perben progres per shoqerine. Dilema që qëndron sot mes të rinjve: të rrimë apo të i...
Autori: ana ana · Lloji: Tekst argumentues · Tema: maredhenia prind femije
Familja, gjithnjë e më pak vendimtare në zgjedhjet e adoleshentëve Jo më fëmijë, por as të rritur, ende. Është kjo faza e tranzicionit, nëpër të cilin enden adoleshentët, të cilët jo vetëm për shkak të moshës, por edhe për shkak tÃ...
Autori: Klaudia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Nëse i lëmë me një anë dy vitet e para të jetës adoleshneca është periodë kur ngjajnë ndryshimet më të mëdha dhe më të shpejta në jetën e njeriut. Ndikimet sociale dhe kulturore janë jashtëzakonisht të mëdha. Në shoqëritë e më he...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com