Data e postimit: 2016-04-16 14:55:04
Lexime: 10706
Bukuria
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Krahasimi i agimit me perendimin
Autori: Lorena Luarasi
Shkolla: Shkolla Teknike Ekonomike Tirane
Klasa: 10C
Qyteti: Tirane
E-mail: lorena_luarasi@yahoo.com


Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme për këtë temë. Bukurinë e kemi të paraqitur kudo. Vetëm në një moment mund të gjejmë kaq shumë kontraste të së bukurës. Po gjithë jeta sa e bukur është?! Natyra na jep shembullin e saj më të mirë të bukurisë me anë të agimit dhe perëndimit.
Agimi është një moment shumë i rëndësishëm i fillimit të ditës. Me diellin “lindin” shpresat, dëshirat dhe planet. Agimi nuk është vetëm një bukuri vizuale e momentit, por “drita e saj” vazhdon gjatë gjithë ditës. Kjo të krijon ndjenja të bukura.
Nga ana vizuale agimi është një pamje e mrekullueshme. Ai paraqet një imazh të bukur nëpërmjet ngjyrave të ndezura të dritës. Ngjyrat, drita, shkëlqimi i mahnisin njerëzit.
Nga ana tjetër kemi “fundin e gjithçkaje”; perëndimin. Ndryshe nga agimi, perëndimi është momenti i përfundimit të planeve, dëshirave dhe ideve. Megjithatë ai të ngjall ndjenja të forta; po aq”” të bukura””. Bashkë me errësirën vjen qetësia dhe prehja;relaksi dhe romantizmi.
Perëndimi mund të ketë ngjyra të ndryshme nga agimi, por nuk mbetet prapa nga bukuria. Këto ngjyra i japin atij madhështi, i japin kuptim lodhjes së ditës, prehjes fizike, shpirtërore dhe mendore. Perëndimi paraqet si bukurinë pamore ashtu edhe atë shpirtërore.
Bukuria është prezente në çdo hap të jetës. Nëse ndalesh e vështron me kujdes, kupton që e keqja dhe e shëmtuara kanë diçka të bukur brenda tyre. Fundja ajo që për dikë është e shëmtuar për një tjetër është e bukur. E rëndësishme është që ne të rikthehemi e ta shohim prapë. Po të duam do ta gjejmë gjithmonë “të bukurën”.

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Perëndimi i Diellit
Eh,perëndimi i diellit!Çfarë kënaqësie ta shohësh atë lëmsh të zjarrtë të tretet në qiellin e kaltër pa kufi.Dielli flakëron qiellin dhe rrezaton kudo magji,ëndrra dhe pasion.Me të tërë larmishmërinë e ngjyrave kompozohet një pikturë...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria femërore
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ...
Autori: Elion Hasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: E bukura dhe e shemtuara
Cili është përkufizimi i bukurisë? A ekziston një përkufizim i tillë? Apo secili prej nesh ka shpjegimin e tij? Ndoshta një person që unë mendoj se është i bukur, dikush tjetër e konsideron të shëmtuar. Ju mund të gjeni defekte te një per...
Autori: Andrea · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: peisazhi i agimit
Shikoje këtë ditë ! Se në të është jeta, vetë kuptimi i jetës Në periodën e saj të shkurtër qëndrojnë Të gjitha të vërtetat dhe thelbi ekzistencës sonë: Kënaqësia shpirtrore e rritjes sonë, Madhështia e veprimit dhe përparim...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenja e dashurise ne letersi
Dashuria, si ndjenjë themelore e qenies njerëzore, ka qenë burim frymëzimi për shkrimtarët dhe poetët në të gjitha kohërat. Nëpërmjet letërsisë, ata kanë shprehur ndjenjat më të thella të dashurisë, duke iu dhënë një dimension të ri...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, bukuria, koncepti i se bukures
- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bukuria nuk është një gjë e prekshme, ajo ekziston vetëm në mendjet tona si një ndjenjë e këndshme. Nëse duam ta shpjegojmë, ne perceptojmë diçk...
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Analize letrare · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: Ajshe Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Natyra
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjes...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Ditët e Javës Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një nënë E martë është dita e dytë Më ka treguar një djalë duke ngrënë picë Dita e tretë është e mërkurë më tha një plak Që pinte duha...
Autori: Klevis Koka · Lloji: Pershkrim · Tema: pushimet
Ajo ditë që kalova në plazh, para 2 vitesh është e paharrueshme. Deti ishte i rrëmbyeshëm dhe kishte shumë pushues që laheshin në bregdetin e Durrësit. Të gjithë fëmijët bënin kala prej rëre gëzueshëm. Pasi u lyeva me krem mbrojtës nda...
Autori: no.name · Lloji: Analize letrare · Tema: nje dite ne natyre
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesë ...
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ësht...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që...




Komentet e fundit!

Emri: sad
Email: sasdq2@QASA.com
Komenti:

Emri: ikmj
Email: ikmj21@yahoo.com
Komenti: ESHTE E MREKULLUESHME

Emri: xxxxxxx
Email: sedrg@gmail.com
Komenti: woww. are you sure you've done this by your own?!! however congrats

Emri: lena keni
Email: lenakeni@gmail.com
Komenti:

Emri: fgjfjhj
Email: hgfjhgfdd@gmail.com
Komenti:

Emri: fgjfjhj
Email: hgfjhgfdd@gmail.com
Komenti:

Emri: ytrhgdf
Email: huhuhuhue54@gmail.com
Komenti: /

Emri: ela
Email: elaela@gmail.com
Komenti: This is a beautiful eseasy and I loved .... fuck you



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com