Data e postimit: 2015-04-07 16:54:44
Lexime: 25614
Pranvera dhe Dimri
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Stinet
Autori: F.T
Shkolla: "3 Deshmoret"
Klasa: 8a
Qyteti: Kavaje
E-mail: isabela.pasquali458@gmail.com


Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dallendyshet kthehen nga shtegtimi dhe pemet lulezojne.Petku i bardhe i debores ia le vendin qilimit te gjelber te lendinave.Me pak fjale,natyra transformohet.Sa bukur eshte kur ne mengjes zgjohesh nga cicerimat e zogjve!Ne pranvere moti fillon te ngrohet dhe diellk na pershendet nga lart me rrezet e tij te arta.Nga ana tjeter,ndodhet dimri.Ditet e para te kesaj stine vijne me te ftohtin qe karakterizon kjo stine.Pemet zhvishen plotesisht nga gjethet.Dallendyshet shtegtojne per ne vendet e ngrohta dhe nje pjese tjeter e kafsheve bie ne gjume letargjik.Bora qe bie floke-floke i terheq femijet qe te luajne duke mos e ndjere te ftohtin e dimrit.Gjithashtu ne dimer jane dhe festat e fundvitit,per te cilat njerezit bejne shume pergatitje dhe dhurata.Moti i acarte nuk i pengon aspak njerezit per t'i festuar festat ashtu sic duhet.

Vepra te ngjashme
Autori: Raman Hasani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: "enisa sulejmani" · Lloji: Hartim · Tema: "stina e pranveres"
Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita esh...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera ne vendin tim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen ng...
Autori: art ndrecaj · Lloji: Hartim · Tema: Hartim Per Pramveren
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
Autori: Agnesa Sulejmani · Lloji: Hartim · Tema: "pranvera ne vendin tim"
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Dimri
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshur nga gjethet e fundit. Temperaturat e uleta, ererat e ftohta dhe reshjet e shiut jane dukurite natyrore te kesaj stine. Por gjeja me e bukur sidomos per t...
Autori: Diona Kelmendi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje nder stinet me te bukra dhe me te gezuheshme per ne .Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qeshor.Ne Prenvere fillojne te lulezojne pemet ,lulet etj. Ne kete stine ditet zgjaten kurse netet shkurtohen duke i falur me shume lumturi fem...
Autori: eneida · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne kopshtin tim
stina e pranveres fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershr.ne pranvere qelin lulet,pemet lulezojne, natyra gjelberon.gjate stines se pranveres ditet fillojne te zgjaten dhe netet te shkurtohen.zogjet shtegetare vijn nga viset e ngrohta dhe ndertojne fole...
Autori: ajshe ismaili · Lloji: Analize letrare · Tema: pranvera ne qytetin tim
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit .ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Sot ishte nje mengjes i mahnitshem ku une u zgjova me cicerimat e zogjve.Ne kete stine ditet zgjatem,kurse netet shkurtohen.Pra gjithcka e bukur fillon n...
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: Ergisa Ndregjoni · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pranvera dhe Dimri
Pranvera dhe dimri.Emrat tuaj jan te ndryshem,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte po aq interesante.Pranvere moj pranvere,ti qe na lulezon zemrat tona.Mbushet vendi me blerim.Vjen ngrohtesia qe na ka munguar per 3 muaj rresht gjate dim...
Autori: Lola Tahiri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Ne pranvere lilezojne lulet.Dielli vizellon.Lulet jane te bukura.Pemet lulezojne.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 Qershor.Pemet zbukurohen bukur.Ne pranvere femijet luajne.Ne pranvere moti nuk eshte edhe shume i nxehte eshte edhe pak i ftohte.A...
Autori: Egzon Agaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje stine shume e bukur,ku natyra fillon te ngjallet e te gjelbrohet,oti fillon te ngrohet. qdo mengjes kur zghohem kenaqem kur shikoj rrezet e diellit qe bien ne dritare dhe kenaqem po ashtu kur degjoj cicerimin e zogjve. kjo stine e gez...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Hartim · Tema: pranvera,stina e pare e vitit
pranvera eshte stina e pare e vitit dhe ajo fillon me 21 mars.pranvera gjalleron gjithcka.fillon te nxehet moti dhe del lajmetarja e pare e pranveres lulebora.cdo kopsht lulezon dhe mbush vendin gjithe gjelberim.deshira jone eshte te kthehehen zogjte shte...




Komentet e fundit!

Emri: Anonnymous
Email: anonnymous@gmail.com
Komenti: Ese e bukur ! Mora 10 npun me shkrim Rrofsh

Emri: ddd
Email: ddd@yahoo.com
Komenti: lol

Emri: mmm
Email: mmm@yahoo.com
Komenti: o pyke e ka larmishme dhe jo harmishme,dielli dhe jo diellk

Emri: nbvc
Email: nbvc@gmail.com
Komenti:

Emri: Blin
Email: blinbacaj22@gmail.com
Komenti: SHUM E MIRE

Emri: fh
Email: fyvh@yahoo.com
Komenti: Bukur

Emri: Ali
Email: aligjaa43@gmail.com
Komenti: Shume e bukur,😱 flm

Emri: gb
Email: bfgbtg@yahoo.com
Komenti: kot krejt

Emri: fg
Email: gdcg@yahoo.com
Komenti: bykur

Emri: lili
Email: lili.lili@gmail.com
Komenti: sh.bukur por ka edhe me mire


Emri: ani
Email: ani965@gmail.com
Komenti: Bukur e shkurter po bukur

Emri: jasha
Email: jasha@yahoo.com
Komenti: bravo bukur

Emri: aaa
Email: aaa@yahoo.com
Komenti: Bravo ese e mbrekullushme.E kopjova shume mire.

Emri: arta vata
Email: arta vata 12 @gmail.com
Komenti: Bravo

Emri: arta vata
Email: arta vata 12 @gmail.com
Komenti: Shume

Emri: Alondo
Email: Alondoxhafa@hotmail.co.uk
Komenti: Shume bukur

Emri: Xhuli
Email: xhulianaleka15@gmail.com
Komenti: Eseja eshte e shkruar mjaft sakte dhe bukur.Bravo kushdo qe e ka shkruajtur

Emri: Klea
Email: keqihajdar@yahoo.it
Komenti: Shumë ese e bukur!

Emri: samara
Email: sara.samara10@yahoo.com
Komenti: Ese shume e bukur

Emri: andi
Email: andiqoshku@live.com
Komenti: Shum shum bukur


Emri: Ira
Email: anna-anna04@hotmail.com
Komenti: Te lumte!Shume shume bukur!!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com