Data e postimit: 2012-03-09 12:42:24
Lexime: 11984
dy profesiane
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: shkrimtari dhe politika
Autori: greta asllani
Shkolla: adem asllani
Klasa: e 8
Qyteti: elbasan
E-mail: greta_asllani@hotmail.com


politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin.
Politika ke te beje me problemet e njerezve dhe te partive . por shpesh kam degjuar se politika me shume merret me partite dhe problemet e njerezve qe ata kane .ajo shpesh trajton debate te ndryshme midis partive qe jane .Politika eshte pak e zhurshme sepsene te shpesh ndodhin debate te ndryshme per te drejtat e votave .

Shkrimtari merret me shkrimet e tij per ti botuar dhe te informoj lexuesin nepermjet shkrimit .Ajo shpesh trajton vepra letrare te shkruara per tu analizuar .Shkrimtari ne shkrimin e tij shpreh ndjenjat e tij per te terhequr same shume vemendjen.

te dyja me pelqejne dhe trajtojne tema interesante. Cdokush ne keto profesione merret me arsyet e veta por qe te dyja duhen ndjekur.

Vepra te ngjashme
Autori: kristi merkaj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: SHKRIMTARI DHE POLITIKA
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin. Politika ke te beje me problemet e njerezve dhe te partive . por shpesh kam degjuar se poli...
Autori: Megi Hoxha · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Doktori dhe Psikologu
Doktori dhe psikologu Doktori dhe psikologu jane dy profesione te ndryshme ne emer por ne pune paksa te njejta..Keto dy profesione kane shume te perbashketa .Njera prej tyre , me e rendesishmja eshte se te dy merren me njerezit,te dyja keto profes...
Autori: Aleks Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i Politikes ne Arsim
Lind pyetja: Perse ndodh gjithmone qe poltika triumfon mbi arsim, dhe sidomos mbi mesuesit? Ky eshte nje rast shume i shpeshte qe ndodh ne shoqerine tone. Sidomos kur vjen fjala tek mesuesit te cilet shpesh jane viktima ne kete mes. Ata per vite e vite st...
Autori: Stela · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Pershkrim i maces
Kafsha ime e preferuar eshte macja. Ato gjenden ne ngjyra te ndryshme, ato ngjyre gri jane te zakonshme.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura. Ato jane shume lozonjare, te dashura por edhe tekanjose. Syte e maces jane si nje gure i cm...
Autori: medina shijaku · Lloji: Pershkrim · Tema: qeni
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te mbron qeni don ti japesh dashuri dhe ta ledhatosh shpesh qent jane ne rraca te ndryshme ata kane tipare te bukura pamja e tyre fizike ndryshon shpesh nga r...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezia dhe proza poetike
Krahasimi midis poezise dhe prozes poetike.Ka ndryshime dhe te perbashketa midis te dyjave ketyre veprave.Dallimet te poezia “Kroi” jane se ajo shkruhet ne vargje,ka ritem,ka rime dhe gjithashtu te poezia “Kroi” e Safos,përjetimi I autorit realiz...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mendimet
Shpesh here mendoj e mendoj kur qaj them kur do behem e lumtur pstaj ndryshoj mendim . Shpesh here them se pa te verteten s'kemi jete .Shpesh here mendoj per vetmin .Shpesh here e shpesh here , ndonjeher them se paraja nuk te ben njeri dhe them se me e re...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Skenderbeu
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte ajo e Skenderbeut na jepet si nje nga figurat me legjendare ne historine e popullit tone.Une si lexuese e ketyre poemave jam mahnitur nga menyra sesi keta...
Autori: Gisel Gorani · Lloji: Pershkrim · Tema: Medina Shijaku
Shoqja ime e ngushte quhet Medina Shijaku.Ajo eshte shume e rendesishme per mua.Medina eshte e gjate dhe elegante.Ngjyra e lekures se saj eshte ezmere.Ka sy te vegjel ne ngjyre te erret dhe vetulla te bukura.Buzet e saj jane te holla dhe hunda e saj eshte...
Autori: Aulona Çorbaxhi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njeriu dhe politika ne filozofi
Shprehja e Aristotelit "Njeriu eshte kafshe politike"eshte thene ne menyre aq barbare,por qe ne te verteten e tillë eshte natyra njerezore.Ne vetvete kjo shprehje mban nje te vertete qe mund te shihet ne dy pikepamje: njeriu si kafshe(me logjike,arsyetim...
Autori: Dorina, D · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: E Bukura dhe e Shemtuara
Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur me gjera te mira sic jane; te qenit perfekt, unik, dhe te pasurit e shume kualiteteve. Kjo eshte arsyeja qe koncepti I te shemtuares eshte treguar si e k...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
E ngulitur ne mendjen e zemren time qe kur isha e vogel, adhuroj cdo gje qe ka te beje me fushen qe enderroj cdo dite te arrij. Po flas per arkitekturen. Dashuria ime per kete fushe ka nje lidhje te ngushte me vellain tim. Kur ai ishte i vogel formonte nd...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv. Eshte nje vajze pesembedhjete vjecare. Me nje gjatesi mesatare prej 168 cm, ka floke te verdhe e sy bojeqelli. Vishet shume thjeshte, me xhinse e bluza te gjera. Adhuron futbollin, basketbollin dhe lojrat e ndryshme elektronike. ...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Arti dhe enderrat jane shume prane njera-tjetres
Qe te krijosh si fillim duhet te enderrosh. Pas cdo arti fshihet nje enderr te cilen e bejme realitet. Arti dhe enderrat shprehin dicka. Ato te dyja jane sa te njejta,aq edhe te ndryshme. Endrra ka shume,por ato qe shprehen me ane te pikturimit,te artit m...




Komentet e fundit!

Emri: Lorenca
Email: loris. Bushulli@hotmail.com
Komenti: Llafe Llafe vetem llafe

Emri: besa
Email: besakokdhima@hotmail.com
Komenti: o zot sa e bukur nqs po e lexon kte koment te lutem me shkruaj sepse dua te te marr per nje kompozim

Emri: mika
Email: mika@hotmail.com
Komenti: bla bla bla llafe koti

Emri: stari me sferin
Email: fhcfbcgjvgjvf@bfhhfrjvsyjcdu.com
Komenti: t

Emri: stari me sferin
Email: fhcfbcgjvgjvf@bfhhfrjvsyjcdu.com
Komenti: t

Emri: Xheni
Email: marselagega@yahoo.com
Komenti: bukur po do ishte me mir te flisje pak me gjat per politiken dhe shkrimtarin i ke rene pak shkurt

Emri: xhoni
Email: xhonibiba@gmail.com
Komenti: :)()()()()

Emri: Nukkacateduhet
Email: smirushjaevogel@yahoo.com
Komenti: Mesoni ne letersi se ju duhet ...

Emri: 12345
Email: 12345@yahoo.com
Komenti:

Emri: ai cuni
Email: sakalizapikuvesigasitori@lutiçunixhemiles.com
Komenti: hahahaahah mir boll tashi


Emri: ada
Email: ada13@hotmail.it
Komenti: na duhej se dhe une jam ne klase te tete

Emri: ArLind HacK3R <3
Email: dgc-arlind@hotmail.com
Komenti: bravo ;) na dushe se dhe un ne klas te 8 jam

Emri: ArLind HacK3R <3
Email: dgc-arlind@hotmail.com
Komenti: bravo ;) na dushe se dhe un ne klas te 8 jam

Emri: daniel
Email: kristianprendi14@yahoo.com
Komenti:

Emri: lori
Email: loribeqaj@yahoo.com
Komenti: :p

Emri: ermela ela
Email: ermelae@hotmail.it
Komenti: Politika dhe shkrimtari jane profesione te ndryshme nga njera tjetra ata kane fitime nga ana ekonomike. psh... politika merret me problemet e njerezve pra me problemet e te gjithe popullit dhe eshte shume e zhurmshme ka ngaterresa me politikanet sepse ndoshta nuk kane te njejtin mendim.Shkrimtari eshte nje gje tjeter shkrimtari shpreh ndjenjat e veta ne nje qetesi aq te madhe.ai botn poezi,pershkrun nje natyre,nje ven malor,nje vend bregdetar etj. meta jane ndryshimet pra jane shume te ndryshem nga njeri tjetri.

Emri: ledjo
Email: ledjo.sh@hotmail.com
Komenti: politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin. Politika ke te beje me problemet e njerezve dhe te partive . por shpesh kam degjuar se politika me shume merret me partite dhe problemet e njerezve qe ata kane .ajo shpesh trajton debate te ndryshme midis partive qe jane .Politika eshte pak e zhurshme sepsene te shpesh ndodhin debate te ndryshme per te drejtat e votave . Shkrimtari merret me shkrimet e tij per ti botuar dhe te informoj lexuesin nepermjet shkrimit .Ajo shpesh trajton vepra letrare te shkruara per tu analizuar .Shkrimtari ne shkrimin e tij shpreh ndjenjat e tij per te terhequr same shume vemendjen. te dyja me pelqejne dhe trajtojne tema interesante. Cdokush ne keto profesione merret me arsyet e veta por qe te dyja duhen ndjekur.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com