Data e postimit: 2014-01-12 12:01:10
Lexime: 10986
Motrat e mia keni qene dhe do te mbeteni
Autori: Argita Islamaj
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Motrave
Shkolla: Hamez Thaqi
Klasa: Vl1
Qyteti: Rahovec
E-mail: Email eshte i fshehur!


Qdo here e kam menduar si eshte ndjenja e te qenit moter.Kete e morra po tani i kam tre motra te cilat gjithnji keni qene krenare ndaj meje veqanerisht ti Djellza dhe ti Leonora.Nuk mund te them Fatime dhe ty se edhe ti je e keqe sepse edhe ti je nder to sepse edhe nga ti e kam marre nje perkrahje te perkohshme.Sekretet e mia anjera nga ju nuk i kena tregur edhe pse ju kam shoqe un mundem t'ju quaj motra.Gjithnji marr keshilla nga ju por ndonje here i harroj por prap me kujtohen.ju do mbetni ne zemren time gjithmone sepse ju me keni dhe un ju kam motra te gjdoanshme

Vepra te ngjashme
Autori: Albert Ballmi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijeria
Femijeria eshte pranvera e shpirtit, ajo eshte periudha kur shkaku i enigmes se barabarte me te cilen e perjetojme boten reale qe na rrethon dhe ate qe enderrojm, enderrat dhe realiteti shkrihen e behen nje teresi, teresi qe nderthur pelhuren ne te cilen ...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dua!
Dua ta vras frikën se do të më thyejnë, se do të shprishem, se do të më copëtojnë. Dhe, në fakt, të shqyhem brenda, sikur të mos ekzistonte ndonjë mënyrë tjetër për të mbijetuar e ringjallur, sikur të bëhej fjalë për vetëm një rrug...
Autori: bleona duraj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese argumentuese
kur fati te deshperon kur asgje nuk te shkon kur te jesh lodhur nga kjo jete kur te ket lodhur ky realitet as ateher mos u deshpero se ekziston dikush qe te do dikush qe kurr s te harron dikush qe gjithmon te kujton ai te krijoi jete ndaj tij neser ai do ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per kosoven nan
Kosov unike Nan Kosov nuk je rahat Për gjdo dit probleme ki Kjo serbia hala su ngi Sa ka pre e sa ka gri Hala rahat hiq spo rrin Edhe ne hag ka nis po i qon Pa kurr far faji po kqyr me i denu Ni popull pa e nguc kurr kerkond E me hek si ngja...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfare e dallon xhelozine normale nga ajo patologjike?
Shume filozofe mendojne se xhelozia nuk ka asgje te perbashket me dashurine dhe ai qe eshte xheloz ndaj partnerit te tij nuk e dashuron vertete kete te fundit. Per keta filozofe, xhelozia eshte thjesht nje shprehje e ndjenjes se pronesise. Njeriu e...
Autori: ardita kurtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jetime
Si te jetoj pa zerin e nenes.. si mund te shikoj fotografin e babit tim kur nuk e kam pran.. ahhh.... sa lot kam derdhur gjer me sot kaluan vite qe sju kam qe sju sho qe nuk e ndjej aromen e juajj o prind... sdi si po i kaloj knaq net pa ju dhe si me zen ...
Autori: amra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: eshte lumturi e madhe t'i besh mire dikujt
Miresia eshte nje ndjenje shume e bukur dhe e parershkrueshme per nje person.ajo ka fuqidhe aftesi te paimagjinueshme qe vetem ne perralla dhe ne endrra ndodhin.Per te gjithe ato qe bejne mire ne kete bote ndjenja e miresise eshte e papershkrueshme.Kur i ...
Autori: bledi islami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dhuna ne sport
Dhuna ne sport perben ne ditet e sotme nje broblem shoqeror me te cilin duhen te perballen institucionet forcat e rendit shoqerit sportive dhe vete qytetaret.Unemendoj se dhuna ne sport eshte per tu denuar ne cdo rast dhe me cdo forme.Dhuna demton ndeshj...
Autori: Ermal Shkembi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Integrimi i Shqiperise ne Evrope
Integrimi I Shqiperisë ne strukturat e Bashkimit Evropian eshte nje nga sfidat me te medha per ne keto 2 dekadat e fundit, por per tu bere pjese e kesaj organizate me te drejta te plota, duhet te permbushen disa kushte themelore. ...
Autori: Maggie S. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ismail Kadare
Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të shquara të letërsisë shqipe që ende vazhdon të shkruajë dhe të mahnisë botën me veprat e veta. Edhe pas kaq vitesh si shkrimtar, dhuntia e tij nuk...
Autori: Vlera Hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: djellit
Djelli Ulur ne karriken e oborrit ne mendimet e mija te arta mmu shfaq nje pyetje :Ceshte djelli .Un mendimeve te mija te arta iu pergjigja :Djelli edhte nje nder gjerat me te mira ne bot ai na ngroh e ne gezohemi ai na pjek pemet e nje lumturohemi.Dj...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqerore
Menyra e krijimit te rruzullit toksor eshte nje enigme e mistershme,e pazbuluar deri me sot dhe vertetesia e teorive ekzistuese nuk eshte 100% e sigurt. Por, nje gje per te cilen ne mund te jemi plotesisht te sigurt eshte se pas asaj mrekullie qe ndodhi, ...
Autori: Valentin Guri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per gjuhen tone
Gjuha jone este simbol I sakrifices se rilindasve tane,eshte ajo karte identiti qe na dallon nga kombet e tjera,gjuha jone ka shume vlera por ajo shpesh bie pre e sulmeve te gjuheve te tjera dhe shkurtimeve qe te rinjte i bejne asaj ne rrjete sociale duke...
Autori: anisa hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri dhe interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com