Data e postimit: 2014-02-02 19:27:33
Lexime: 6545
succès (suksesi)
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Suksesi -succès
Autori: Xhesika M.
Shkolla: Demokracia
Klasa: VII
Qyteti: Durres
E-mail: xh.m@hotmail.com


La réussite dans les yeux de tout le monde prendre différentes formes , différentes nuances . Chacun vient avec une perception qui représente une partie de sa personnalité . Une définition stricte d'un homme qui a réussi serait : Celui qui a rempli toutes ses buts . Mais quel est le succès ? Quelqu'un est-il réussi?
Tout le monde a rempli son but dans la vie , qu'ils soient petits ou grands, mais cependant, quand il s'agit d'être appelé avec succès , nous mettre échelles travail qu'un homme fait et le montant d'argent qui est versée à cet individu . Mais c'est sur scène . Un homme qui a réussi est celui qui a gagné plus d'argent au cours de la vie . Beaucoup de gens se joindre à cette opinion et je suis l'un d'eux . Succès finalement payé , tout a un prix . Ce qui est bon , est également coûteux . Quelqu'un peut contredire cela?

Le succès vient dans un double pack . Outre l'argent et la gloire qu'il apporte. Beaucoup de gens croient que le succès n'est pas gjitshka et que l'homme peut avoir du succès , pas fameux , pas riche . Basé sur l'opinion inocent et honnête en tentant d'évaluer la majorité , cette opinion peut être évaluée faible en raison d' un certain crampe .

Tout d'abord, la vie a montré que ceux qui ont été couronnés de succès a été également bien connue dans son domaine . A noter dans votre domaine et de votre profession ne signifie pas avoir la réputation d'un acteur d'Hollywood , mais signifie être d'abord recommandé par les gens quand vous demandant votre domaine des services.

Deuxièmement , en ce qui concerne l'argument ci-dessus , la circulation des personnes se dirigea vers la toi, exigeant un service qui vous offre un tarif à fixer , augmenter votre capital . Bien sûr, parler à des pics de succès parce que le succès vient dans les rangs . Le premier tour de la première entente représente peu dans la zone désignée , deuxième à la seconde et ainsi de suite jusqu'à un nombre substantiel de ce qui est déterminé par les gens qui réussissent .

Ce succès est dû au travail acharné , grâce à la passion avec laquelle nous travaillons et grâce à votre dévouement au devoir. L'ambition est un lien fort avec le succès qui conduit à avant . Sans elle, nous serions tout simplement zéro . Pas tous ont des ambitions , et ceux qui ont , je dois le contraire . Ceci diffère de l'autre et de faire plus ou moins de succès .

Le succès n'a pas toujours à être plus proche que tout simplement suite à un corner ou une courbe . Il suffit de patienter plus perdu , la passion , le dévouement et l'ambition . Personne ne naît un succès , mais tout le monde peut devenir .

Vepra te ngjashme
Autori: Rajan · Lloji: Ese informuese · Tema: Le Noel
Noël, la fête en l'honneur de la naissance du Christ, est l'une des fêtes les plus aimés et grand chrétien. Noël est une fête qui est célébrée par l'ensemble du monde chrétien en l'honneur de la naissance de Jésus-Christ. Le jour de la naissan...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Mobile phones
 I don’t think there is a teenager that doesn’t have a phone now days.Haveing a phone has good and bad points.A mobile phone can be rreally harmless you can limit yourself in using it.Teenagers shouldn’t spend a lot of time in their phone because i...
Autori: Username · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Suksesi
Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I cili perfaqeson nje pjese te personalitetit te tij. Nje perkufizim I sakte per nje njeri te suksesshem do te ishte: Ai I cili ka permbushur te gjitha qell...
Autori: Anxhela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Suksesi
Suksesi Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I cili perfaqeson nje pjese te personalitetit te tij. Nje perkufizim I sakte per nje njeri te suksesshem do te ishte: Ai I cili ka permbushur te gj...
Autori: Lola Tahiri · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vjeshta
Ne vjeshte gjethet bien.Vjedhta mer ngjyre te ari.Era shum e fort,ajo fryen kudo.Vjeshta fillon me 23 shtator.Vjeshta eeshte e bukur.Ajo eshte stina me e mire sepse fillon viti i ri shkollor.Ne vjeshte piçen geshtenjat,rrushi etj.Dhe ditet shkurtohen.Nj...
Autori: Urata Matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
vjeshta eshte nje nder kater stinet me te bukura te vitit...edhe vjeshta si cdo stine ka bukurite e saj , fryen era , bien gjethet , bie shi ,korren fushat , bien temperaturat , mbushen hambaret me drithera ,por me e mira eshte qe ne shtator fillon viti i...
Autori: Ersi · Lloji: Te tjera · Tema: Mall
Dashuria ashtu sic lind ashtu edhe mund te humbase. Atehere mbetet i bukur kujtimi, nje mall per nje rikthim te pamundur. Ne kete poezi dashuria ka humbur pa u kuptuar.Pikat e shiut qe bien mbi qelq simbolizojne lotet mbi dashurine e ngrire mbi te cilen ...
Autori: fiona hymeti · Lloji: Poezi lirike · Tema: vjeshta
Nis shiu pika pika Gjethet bien një nga një Në qiell vjen vranësira Moti po ndryshon dhe nje stine me keto karakteristika po afron
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Vjeshtës Nis shiu pika pika Gjethet bien një nga një Në qiell vjen vranësira Moti po ndryshon Dimri po ...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...
Autori: Olgert Dcoi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vendlindja ime
Vendlindja ime eshte Kukesi. Nje vend me karakteristika natyrore te mrekullueshme.Aty ajri ky te freskon dhe per pak sa ste se gjumi nga qetesia. Pemet e lata ku gjethet i bien ...kumbullat,manaferrat qe gjenden kudo... aty ka shume pak shtepi porshume ...
Autori: xhensila kurani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: cezari i plutarkut dhe i shekspirit
republikanet e udhehequr nga briti dhe kasi vrasin diktatorin e romes cezarin .me pas mark antoni dhe oktaviani derrmojn ushtrin e ture ne betejen e filipir .bruti dhe kasi vrasin veten njeri pas tjetrit qe te mos bien ne duart e armiqeve
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: 4 poezi të shkurtra,kushtuar çdo stine
Humbën zogjtë prej katundi, në pyll këngë jete më nuk dëgjon. Ra për tokë edhe gjethja e fundit. Era loz e bredh me të. Me ftohtësi të mistershme,dimri po troket. I furishëm vigjëlon acari, Akullimat e kristalta nga qielli bien dhe m...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com