Data e postimit: 2013-04-14 12:12:00
Lexime: 9129
Fjala qe ndryshon boten...
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Liria
Autori: Elda J.P.
Shkolla: Rilindja
Klasa: 9
Qyteti: Pg
E-mail: jessicamira21@yahoo.com


Liri… eshte kuptim te cilen mendojme se e njohim mjaft dhe sikur ngre peshe a nje fare krenarie ne ndergjegjen e ne shpirt, por qe ndoshta nuk kemi te drejte te na shfaqet. Sa e njohim lirine ne te vertete? Sa mire njohim historite e sklleverve afrikane qe kane filluar kryengritjet per ate fjale? Sa mire njohim bemat e heronjve ne lidhje me ate fjale? Sa mire njohim betejat e udheheqesit Skenderbe, i cili vete udhehiqej nga ajo fjale? Sa mire njohim planin e Lidhjes se Prizrenit, e cila kishte thelbin ne ate fjale? Sa mire njohim plakun Ismail Qemal, i cili ngriti flamurin me ate fjale?
E pra, per te njohur te tashmen duhet njohur e shkuara dhe c’analize mund t’i bej une lirise pa marre nje per nje gjithesecilen ngjarje per clirin dhe cdo ndryshim sistemi? Por do te zgjatesha shume, aq shume sa do ta humbisja perseri kuptimin e lirise duke hyre ne histori te paster... Megjithate, rendesi ka t’i njohim vete, qofte pergjithesisht apo jo, vuajtjet e plaget fizike a psikike te marra ne lufte per ate fjale. Se ndoshta shumiceve nuk na intereson edhe aq te humbasim kohe me detajet, se ndoshta dhimbjet tona te tashme jane me te rendesishme se te atyre qe na kane sjelle deri ne kete pike...
Nejse, kane thene se nje fjale ndryshon boten, dhe kete rol ka marre gjithnje kjo fjale: Liri. Fjale e shyqpeve, fjale e shkrimtareve, fjale e luftetareve, fjale e patrioteve, fjale e fjaleve, fjlae e popullit e fjale te gjitheve ne, Liri; Fjale qe na shundon pa vetedijen tone..

Vepra te ngjashme
Autori: Louis ...com · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Fjala
Te gjithe ne jemi te barabarte dhe kinit te drejta te barabarta dhe liri fjale.Askujt nuk duhet ti cenohen keto te drejtA.kjo fjale e thene nga cdokush vlen pavaresisht se cfare mendimi ka ky individ.ne jemi nje shtet demokrarik ne japim mendimet tona ash...
Autori: Elda Nasufi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Dhuna
DHUNA NDAJ FEMIJEVE Kjo fjala DHUNE, sa fjale e shemtuar, t'iu themi te gjitheve, mos na prekni me duar. ...
Autori: Elma Mexhuani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Genjeshtrat e pambaruara
Genjeshtrat e pambaruara Shume njerez perpiqen qe te na genjejn me fjale te bukura e pispillosje por ato vajza qe nuk i thone me zemer atehere ato nuk jane veqse fjale te kota per te gjithe.Historia e genjeshtrve nuk mbaron kurre. Disa njerez genjejne...
Autori: Xhonalda Hysko · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "ME LEJO TE FLAS"
Te gjithe jemi individe dhe kemi nevoje per liri.te gjithe njerezit jan te barabarte dhe te gjithe kane te drejte te flasin,kane nevoje per liri fjale.sot jemi ne nje shtet demokratik dhe me shume se kushdo,vemendja duhet te jete te njeriu,sepse ne njerez...
Autori: Ardijona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjale nga brenda,vijn nga zemra.
S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet i ka kuptimi. Nuk e di.Por eshte diqka qfar me bene te shkruaj kaq shume.Eshte dikush brenda meje qe methote shprehu lirishem shkruaj ate qfare ndjen e q...
Autori: Dionis Mullalli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per njerezit.
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen shume njerez kane nevoje. Pak dashuri. Esht kjo fjala qe perkufizon cdo shqetesim dhe problem qe shohim Brenda shpirtit te njerezve apo qofte dhe ne syte e...
Autori: elona caushllari · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
Ne zemer cdo cast jeton si rreze drite DASHURIA per NENEN ndricon NENE fjale me te bukur ska ne bote t'i je me e shtrenjta ne jete kjo eshte e vertete bota pa ty s'ka rendesi fjalet pa ty s'kane vlere jeta pa ty eshte e zymte cdo gje pa ty...
Autori: brikena · Lloji: Analize letrare · Tema: miqesia
Miqesia fjale e arte, fjale e bukur plot kuptim, ke nje mik qe te degjon, me vemendje cdo mendim, Ke nje dere ku te trokases, kur dicka ty te mundon, ne te mir e ne te keq, miku mir te ndihmon, Pas familjes, ne jeten tone, vendin e ze miqesi...
Autori: enes byberi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
cdo secili nga ne gjen ne jete shoqerine e tij.shoqeria eshte baza kryesore mbas familjes .ka raste kur shoqeria te ndihmonn por ka raste qe shoqeria te le ne mes te rruges dhe ti detyrohesh ta humbasesh ate.shoqeria nje fjale me shume vlere nje fjale me...
Autori: Laura Skenderas · Lloji: Poezi personale · Tema: Dhimbja
Me kane mbetur ca vargje pa thene. Me kane mbetur ca shkronja neper duar. Perse valle asgje s'eshte lene ?!! Po vec eshte marre, thyer, harruar!!!!! Me kane mbetur kujtime Parisi. Me kane mbetur melodi ne mendje ,gjate.... Nje histori qe sapo nisi, ...
Autori: Anais · Lloji: Poezi dashurie · Tema: kujtime
Zgjohem ne mengjes Krejt e vetmuar Trupin tim se shes Edhe pse me kan tradhetuar Sot nje jete e re Ku une kam harruar te shkuaren Mund te jem e ve por smund ta fshij te shkruaren Dashuria eshte magji ku ne te gjen liri Ngrohtesia ste mungon N...
Autori: sindi · Lloji: Hartim · Tema: Dashuria
dashuria nje fjale qe kur e permend te rrenqeth mishin nje fjale aq e bukur sa qe cdokush qe e ka njohur apo e ka prekur ate e kupton rendesine e peshen e tepert qe ka kjo fjale e thjeshte me nje bote me kuptime ne te medha e nga me te shume llojshmet das...
Autori: keisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese:forca e retorikes ne vepren e sabri godos
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman historik dhe Skenderbeu eshte personazhi kryesor ,ku perfaqeson nje histori te tere. Sabri Godo na ben te kuptojme qe nuk eshte forca arritja me ë madhe,por z...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Paqja ne bote
Te jetosh ne harmoni kerkon pune me shume se nga nje njeri. Qe te kete paqe ne bote duhet qe nenat e femijet te mos derdhin lot. Po me ty e kam,me ty qe kete poezi po lexon ose po e degjon, po ndoshta mua spo me kupton. Keto fjale nga zemra...




Komentet e fundit!

Emri: elsa
Email: vlora4berisha@hotmail.com
Komenti: Sa keq

Emri: Elda JP
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: thankyous

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Shum bukur :)))

Emri: Ani
Email: ani.kejsi.5@facebook.com
Komenti: Shuuume e bkr



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com