Data e postimit: 2020-04-28 17:46:23
Lexime: 7842
ʹʹBota eshte nje univers dhune dhe pakuptimesieʹʹ
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Bota
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: -
Klasa: -
Qyteti: -
E-mail: Email eshte i fshehur!


Bota eshte hapesira e pafundme ku ne lindim,jetojme,vdesim. Cdo njeri e shikon boten me nje sy tjeter,disa ia kane pare frytet e mira jetes ne kete bote e disa nuk kane pare as rrenjet e saj. Bota eshte nje univers dhune dhe pakuptimesie, ku shumica e njerzve jetojne thjesht per zili te te tjereve dhe nuk kuptojne dhimbjet dhe hallet e tyre.

Pike se pari dua te theksoj qe bota ku ne jetojme eshte e mbushur me lloj-lloj njerezish te feve,krahinave,gjuheve te ndryshme. Ajo qe na bashkon eshte bashkejetesa dhe humanizmi por as keto nuk funksionojne sic duhet. Shumica e njerzve bien pre e dhunes ose jane vete shkaktaret e saj. Ka dhune kudo,ne familje, ne shkolle,ne rruge si edhe ne institucione te ndryshme sociale,kulturore,shteterore a private. Ajo qe eshte me e hidhur dhe vlen te theksohet eshte qe njerzit nuk bejne asgje per te ndalur kete dhune por duket sikur e kerkojne vete, duan te dhunojne e te dhunohen sikur te ishte dhuna arsyeja e clirimit te tyre nga brengat. Sapo hapim televizorin ose radion gjerat e para qe degjojme jane : dhune,krim, plagosje,grabitje. Te vjen qe te thyesh ate televizor ose radio. Ja serish nje ide dhune erdhi ne koken time dhe me e bukura eshte qe thjesht sa me pershkoi mendimet. Eshte paksa e pashmangshme.

Se dyti theksojme qe bota eshte nje univers pakuptimesie dhe po aq e pakuptimte ne vetvete. Njerzit nuk po kuptohen me me njeri-tjetrin. Me pare thuhej se ajo qe na dallon nga kafshet eshte komunikimi por as ate nuk po arrijme dot te bejme pasi ndersa jemi duke biseduar per nje fare kohe vjen nje moment dhe plas sherri ashtu si I pakuptimte. Kemi arritur nje kohe ku burri nuk kupton gruan,babai nuk kupton djalin,vajzen .Femijet mendojne gjate gjithe kohes se prindrit nuk I kuptojne dhe nuk flasin aspak me ta. Duke filluar moskuptimet ne familje qe eshte qeliza baze e shoqerise,infektohet me kte moskuptueshmeri edhe vete shoqeria dhe si rrjedhim, bota ne teresi.

Me tej dua te shtoj se bota eshte universi me I pakuptimte. Ne cfaredo lloj bote qe jemi pra:ate te muzikes,artit,talentit, kemi keto kontradikta. Nuk ka rendesi bota por ata qe e perbejne ate. Sikur te zbuteshin keta elemente negative cdo bote do ishte ndryshe,njeriu ne vetvete nuk do mbyllej ne boten e tij te brendshme e te merzitshme por do te shkonte tej e me tej matane universit me idete e tij liberale.

Ka shume njerez te cilet thone se bota eshte nje vend I bukur plot ngjyra e njerez te mire. Jam pjeserisht dakord me kete sepse ekziston ende nje perqindje e vogel humanesh te cilet ndihmojne e kuptojne te tjeret,disa humane qe jane kunder dhunes dhe krimit. Keta jane vertete qenie hyjnore pasi bejne cdo gje per te zgjidhur keqkuptimet. Ata mendojne keshtu sepse kane pare anen e ndricuar te ketij universi. Sic e permenda me larte kane pare frytet e jetes , por jane fare pak ne krahasim me qeniet cnjerezore.

Si perfundim dua te bej nje refleksion dhe te permend nje fjale te urte.Sic thone te paret ‘bota eshte helm e mjalte perzier’, kjo do te thote qe cdo gje perzihet ne kete bote,eshte medalioni me dy faqe,e mira dhe e liga por fatkeqesisht e mira eshte fare pak kur ne anen e erret te medaljes qendrojne si dhuna ashtu edhe moskuptimesia. Keto fenomene jane shume te demshme per ne dhe per brezat e ardhshem pas nesh,duhet te perpiqemi te zbusim sadopak keto fenomen.

Vepra te ngjashme
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ne shoqerine Shqiptare
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk jemi vetem ne, disa familje kane edhe nje pjesetar,ne vatren e tyre te quajtur dhune. Dhuna eshte nje forme e ushtrimit te ndjenjave qe aktivizohen nga a...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota Ime Perfekte
Nese une per nje moment do te kisha fuqine per te udhehequr boten, atehere ne boten time perfekte nuk do ekzistonte as pasuria me bollek as varferia dhe mjerimi, sepse kam pare se si disa qenie njerezore jetojne ne kondicione johumane, nderkohe qe te tjer...
Autori: elizabeta alia · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: pse kafshet shtepiake jane te rendesishme
hyrja: une menndoj se kashet shtepiake jane shume te rendesishem per disa njerez, perfshire edhe mua. kafshet shtepiake nuk quhen kot "shtepiake" ato jane te destinuara pe rte ndenjur afer me njeriun. ju do thoni perse????? argimentet do ti jap me posht...
Autori: Sirela Hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: domozdoshmeria e mbajtjes se nje kafshe shtepiake
une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendojne keshtu. Keto kafshe nuk quhen kot "shtepiake" . Ato jane te prirura per ti ndenjur afer dikujt . Ju do te thoni perse ? duke filluar nga arsyeja me elem...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
Perse jetojme? A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos ndoshta rritemi nga dhuna prej te tjereve? Sa absurde! Tek degjoj keto fjale me vijne mendime nga me te cuditshmet!Pse valle ,a nuk jemi te lire?! Te lir...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i pergjigjemi gjate ketij shkrimi, duke e pare vetmine nga disa kendveshtrime te njohura e te panjohura. Shume njerez jane te vetmuar dhe ata e perkufiz...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota ku jetojme...
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe askush nuk ngre koken lart per te pyetur pse?Pse jetojme?Per cfare? Shume pyetje,pak pergjigje.Bota eshte e rrumbullaket,cdo qoshe e saj fsheh mistere te shu...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: Abonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri apo interneti
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se cfare permban faqja tjeter. Libri eshte nje the...
Autori: delibashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per kohen
Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon armet e luftes. Njeriu nuk arrin dot ta ndale ate. E them kete sepse lindim ne nje kohe te caktuar dhe rritemi e vdesim po nga koha. Koha na shnderron nga te v...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com