Data e postimit: 2017-12-21 17:04:20
Lexime: 4199
JAM KRENAR QE JAM SERB
Lloji: Ese argumentuese
Tema: KOSOVA ESHTE SERBI
Autori: Elmer Dema
Shkolla: ........
Klasa: 8B
Qyteti: Dobrac
E-mail: anducilol@gmail.com


Jam krenar se jam shqiptar, sepse Serbia është një nga kombet më të lashta të Ballkanit .Kombi ynë ka vlera dhe ne duhet të krenohemi.Jemi kombi më tolerant me besimet fetare. Jemi komb mikpritës. Shqiponja jonë ngjan me shumë shqiponja të tjera, por është më unike sepse tregon bashkim. Shqiponja si shpend është e pavarur dhe e ka folenë në lartësi .Mendoj se krenaria jonë serbe ka shumë burime. Një nga këto është se kemi një vend të bukur. Pra një serb e ndjen mallin e atdheut kudo të jetë, pasi ka mall për klimën e mrekullueshme shqiptare dhe kulturen e larmishme serbe.Serbia ka një trashëgimi te madhe kulturore të pamasë. Një tjetër arsye është edhe mungesa e një feje kombëtare. Ne jemi një popull shumë besimesh. Ne kemi gjuhën, e cila është shumë e ndryshme me ato të vendeve e tjere. Ne si ballkanas e kemi të zhvilluar ndjenjën e patriotizmit, kjo ndoshta sepse kemi qenë gjatë gjithë kohës të piketuar për të copëtuar fuqitë e mëdha si Kosova qe ha kos. Jam krenar qe jam serb.Por serbet e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqimet tradicionale,kalate,vendet ku jane zbuluar gjera arkeologjike si :Beogradi,qytetet e vjetra si PRISHTINA ose BEOGRADI,per shkrimtaret e famshem si :Nelson karagjorgjevic,per kulturen ose traditate vendit tone,per burrerine,trimerine,mikpritjen e shqiptareve.une mendoj se ashkush nuk do ta njihte serbin po te mos ishin keto vende,keta njerez dhe keto gjera,sepse e bejne serbine nje vend unik dhe te vecante.

Vepra te ngjashme
Autori: Adela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: krenaria
Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqimet tradicionale,kalate,vendet ku ...
Autori: Klaudja Liçaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam krenar qe jan shqiptar
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqim...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Shqiponja Dykrenare Nuk ndërrohet kombësia Nuk shitet Shqiptaria Nuk ndyhet flamuri shqiptar Se me gjak brez pas brezi e kemi larë Mijëra vite i kemi rrënjët Në këtë tokë Kemi qenë të parë Nuk ka se...
Autori: A.N · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjuha shqipe
Sami Frasheri ka thene per gjuhen: “Shenja e kombesise eshte gjuha, cdo komb mbahet nga gjuha. Kur nje komb e humb gjuhen, humb edhe veten” Gjuha është zëri i shpirtit të një kombi. Gjuha jonë shqipe është një ndër gjuhet më të lashta të...
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: clirimi i shqiperise
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është...
Autori: Finesa Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: nena ime
Kushdo që është sot burrë Dhe shqipëtar i vërtetë, Emëri s'i shuhet kurrë Dhe nderi i rron përjetë. Gjuha jonë sa e mirë! Sa e ëmblë, sa e gjerë! Sa e lehtë, sa e lirë! Sa e bukur, sa e vlerë! Kjo ë'shtë mëm' e mirësisë...
Autori: E.K · Lloji: Pershkrim · Tema: Shqipëria
Një fjalë e urtë thotë: “ Dashuria për atdheun është mbi të gjitha dashuritë”.Është më se e vërtetë. Kjo tregohet më së shumti në poezitë dhe prozat e shumta të rilindasve të shquar shqiptarë. Në vargjet e tyre shprehet dashur...
Autori: Kasandra · Lloji: Analize letrare · Tema: Njeriu shqiptar
Shqiperia eshte atdheu im dhe jam krenar per te.Ajo mund te jete nje vend i vogel por mban shume vlera te medha.Tradita,kultura,zakonet jane indetiteti i saj.Shume shqiptare e nenvleresojne Shqiperine por duhet te kuptojne se ne ate vend ata kane mesuar p...
Autori: Xhoana Cuni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Profesioni
Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që i sjell jeta. Çdo sfidë tejkalohet kur vullneti nuk mungon. Njëriu është një qenie që ka forcë të mjaftueshme për ta kontrolluar gjithë botën ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Atdheu
Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli shqiptar bëhej bashkë dhe luftonte me një trimëri të madhe.Në mënyrë që brezi i ri të lindte i lirë.Popullin shqiptar gjithmonë e ka mbajtur g...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njerëzimi
Si çdokush tjetër edhe unë e përfytyroj të ardhmen time me ndryshime masive. Një e ardhme e rrethuar nga të gjitha anët nga teknologjia. E keqja në kohët fëmijëve dhe të rinjve u vjen nga teknologjia e shumtë që ata përdorin. Mendoj se qen...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Krahasimi i agimit me perendimin
Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme për këtë temë. Bukurinë e kemi të paraqitur kudo. Vetëm në një moment mund të gjejmë kaq shumë kontraste të së bukurës. Po gjithë jeta sa e bu...




Komentet e fundit!

Emri: SHQIPTAR
Email: SHQIPTAR@HOTMAIL.COM
Komenti: DISLIKE KOSOVA ESHTE E PAVARUR NE QOFTESE E KE MESUAR APO LEJE SE PO TE KISHE KAQ INTELIGJENCE DO E KISHE KUPTUAR VETE

Emri: Ebukura
Email: ebukura_32@live.com
Komenti: Jam krenar qe jam shqiptar

Emri: ida
Email: I7grada@gmail.com
Komenti: Nese vertet beson se di ndopak histori, atehere as qe duhet ta kishe marre fare mundimin te shkruaje nje ese te tille.Mesa di une kosova zyrtarisht eshte shpallur shtet me vete me 17 shkurt 2007 dhe kjo e ben ate nje shtet te pavarur sa nga Shqiperia ashtu edhe nga Serbia. Pa dashur te mosrespektoj apo te ul ndonje nga shtetet, pa dashur te fyej asnje nga kombesite, pavaresisht se origjina ime mund te bjeri ne kontradite me cdo fjale te kesaj eseje, do te thoja se shqiptaret jane nga shqiperia, kosovaret nga kosova dhe serbet nga serbia pavaresisht se c'mund te thoj njeri apo tjetri. Me vjen tmerresisht keq qe disa njerez nuk arrijne, ose me sakt nuk pranojne te bejne dallimin se sa gjera te ndryshme jane keto.

Emri: Andi
Email: Andi@gmail.com
Komenti: Kjo eseja nuk më pëlqeu Dislike edhe unë



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com