Data e postimit: 2017-02-26 19:35:19
Lexime: 27198
Perse me pelqen te lexoj
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Leximi
Autori: Ron
Shkolla: Ahmet Dakli
Klasa: 11B
Qyteti: Elbasan
E-mail: ronelda72@yahoo.com


Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cila e ke te veshtire te shkeputesh.
Jane te pafundme arsyet se perse me pelqen te lexoj. Librat, ne njefare menyre, te mesojne te perballesh me jeten. Duke te njohur me histori nga me te ndryshmet, te meson te perballosh cdo sfide qe te sjell jeta. Leximi gjithashtu te stimulon imagjinaten. Te duhet imagjinate per te pershkruar personazhet apo vendet.
Librat te ofrojne arratisje. Te cojne ne nje bote ne te cilen perfshihesh aq shume saqe te duket vetja pjese e saj.
Madje, mund te them me sigurine me te madhe, qe, librat, jane menyra me argetuese e kalimit te kohes.
Jane te shumte njerezit qe mendojne se leximi eshte humbje kohe dhe nuk sherben per asgje. Por, eshte i qarte ndryshimi midis dikujt qe lexon e dikujt qe nuk lexon. Fjalori me i pasur, mendja me kreative dhe uni me i gjere.
Me ndodh shpesh te lexoj libra aq perfshires, saqe nuk e kuptoj se si kalon koha aq shpejt. Kam mesuar se sa gje e bukur eshte te kuptosh forcen e fjales dhe aftesine e saj per te ndryshuar mendimet e ndjenjat tona.
Nuk eshte e habitshme te zhytesh aq shume ne nje histori, sa te nxjerresh parime e mesime per jeten tende nga to. Libri permban art, dhe arti eshte ushqim per shpirtin.

Vepra te ngjashme
Autori: Marsida · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri dhe Leximi
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cil eshte veshtire te shkeputesh. Librat dhe leximi te mesojne te perballesh me jeten , ta sfidosh te dhe te fitosh dyluftimin me...
Autori: Kledia · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Rendesia e librit
Librat jane gjerat me me vlere ne jeten tone . Askush nuk di ti mesoj gjerat sic nje liber di. Te lexosh eshte shume bukur sepse meson. Edhe ata qe na mesojne ne kane mesuar nga libri. Libri te meson dhe te jep mesazhe e mesime te cilat te nevojiten gjate...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Librat
Libri eshte nje thesar, qe te jep di momente arratisjeje ashtu dhe momente komforti. Libri eshte nje det me dije . Dija eshte fuqi,atehere dhe libri eshte fuqi . Librat jane nje univers me yje qe nuk te del nje jete per ti lexuar te gjithe. Ato jane gjeja...
Autori: Ina.Cr7 · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Nje proverb thote: "Shtepia pa libra,eshte si dhoma pa dritare". Asgje tjeter nuk mund ta shprehte me bukur rendesine e librit. Libri esht nje jete tjeter , nje udhetim i mrekullueshem qe te con ne bote te ndryshme , te panjohura , te njeh me shume gjera ...
Autori: ermilinda · Lloji: Poezi personale · Tema: LIBRAT
NE CDO FAQE,NJE HISTORI NE CDO FJALE NJE DITURI GJERA PA FUND MESOJME CDO DITE SA HERE LEXOJME NE NJE VEND TJETER SHKOJME KOHA KALON ASKUSH SE KUPTON TE RENDESISHEM PLOT VLERE TE PAZEVENDESUESHEM NE JETE LIBRAT JANE BURIMI ...
Autori: D.A · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: Dejvi H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rendesia e librave.
Libri eshte nje perle per te cilen nuk ke nevoje te shkosh ne fund te oqeanit per ta gjetur.Libri eshte nje thesar per te cilin nuk te duhet nje harte per ta marre.Kam lexuar libra dhe me besoni kur them se nuk ekziston nje ilac me efektiv qe te ben te ha...
Autori: Linda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perse na sherben libri
Libri eshte nje nga psurite me te qmuara ne jete ,per ate qe e meson por dhe anasjelltas .Tani libri peer ata qe s'e mesojne eshte nje miister qe duhet njohur Sigurisht ... Un librin e quaj ''Plotesimin E figures Te Nje individi'' Duke Mesuar Librin mund...
Autori: Lirije Xhelili · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla,cerdhe e diturise
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte. Shkolla,eshte cerdhe e diturise,sepse aty mesohen gjerat e jetes,mesohet llogaritje,shkrim dhe lexim,historine e kombit tone e mesojme,dyert e shkolles jane te hapura gjith...
Autori: Anxhela anxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
shpeshhere me keshillonin: lexo sa me shume libra .. nje dite do te te ndihmojne shume ! Asnjehere nuk i kuptoja . Thosh : cme duhen librat .. nata jane te pavlere . Por tani e kuptoj qe kam gabuar . Ndonjehere ndihesha vetem dhe perpiqeha te reflektoja ....
Autori: Iris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per Alden
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te bere detyrat dhe nuk e ka hapur fare internetit??? Edhe une e kam bere kete gje. Nuk kam pse e mohoj. Ne momentin qe ulem per te bere detyrat hap kompjuetrin ...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: biblioteka e shkolles
Biblioteka eshte parajsa e mendjes,bukuria e saj,eshte kyci qe hap dyert e dijes dhe eshte ushqimi per trirun tone. Te pakten jane ata persona apo njerez qe kane nje biblioteke te vertete. Cdokush mund te kete nje biblioteke por varet se sa shpesh lexon a...
Autori: Aurel Lusha · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkolla
Vendi me mire vendi me i shktrejte eshte shkolla.Shkolla eshte çerdhja e diturise sepse aty mesojme gjerat qe na nevojiten ne jete siç jane llogaritja,shkrimi dhe lexim. Historin e vendit tone e mesojme ne çerdhen e diturise pra ne shkolle. Dyert e sh...




Komentet e fundit!

Emri: bravo
Email: barvo23@gmail.com
Komenti: Shum e bukur

Emri: elioni
Email: salaj.brunilda@outlook.it
Komenti: Faleminderit me ndihmove shume

Emri: franceska
Email: franceska.kometa@ymail.com
Komenti: me pelqen shume kjo ese.bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com