Data e postimit: 2013-11-24 20:22:34
Lexime: 13059
Vetja
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Vetmia,kthim ne vetvete
Autori: Anxhela
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 12A
Qyteti: durres
E-mail: anxhela_huqi@hotmail.com


Je larg njerezve!Me ose pa deshire je "i braktisur".Ndoshta nga vetja qe u lodh duke u vrapuar kujtimeve ,duke iu shmangur emocionit qe ato shkaktojne,ose nga te tjeret qe ndoshta u lodhen duke te degjuar ty tek rrefen kujtimet e tua.
Rendesia e arsyes zbehet kur e sheh veten ashtu sikurse linde,i vetem.E shoh veten te lodhur nga mundimi per te qene i forte e per ti hedhur kujtimet e lara pas kraheve.I lodhur nga betimet dhe premtimet e bera ne momente gezimi,nga plaget qe kane lene fjalet boshe,nga hapesira qe ka lene besimi i thyer dhe nga ajo fjale "ME FAL!".
Por kjo nuk e nderton nga fillimi boten tende,nuk ve rregull ne ndjenjat e shperndara ne zbrazetire.Dhe ti i mendon te gjitha keto ne heshtje,e ndoshta duke pare veten ne pasqyre.Merr mundimin ti thuash me ze dhe ne ate cast brenda teje shkrihen te gjitha ato akullnajat nga nxehtesia e trishtimit.Nuk mund ti mbash me brenda dhe dalin ne formen e lumenjve te ngrohte.
Por nuk ke askend aty qe te qaje me ty sic dikur qeshje,ose te pakten te te fshije lotet.Dhe e kupton se je ti dhe vetem ti shtylla e botes tende.Sado te perpiqen te te kuptojne te tjeret,nuk do te munden kurre.
Nuk do te munden ato te bejne gabimet e tua dhe te marrin te njejtat mesime,nuk do te mundet zemra e tyre te kriset ne te njejtat vende si e jotja,nuk do munden kristalet e tyre ti presin njesoj sic te preu i yti ty,nuk do te mundet drita e tyre te venitet njesoj si e jotja dhe nuk do te munden lotet e tyre te derdhen njesoj si te tute.Me e rendesishmja,sado te perpiqen ata nuk do te munden te jene TI!
Shok te vetem do kesh hijen tende.Ajo do te jete deshmitare e loteve dhe te buzeqeshjeve te tua,te fitoreve dhe deshtimeve,te humbjeve dhe triumfimeve.Ajo do te bjere ne toke dhe do ngrihet jo vetem,por me ty!Ajo do te jete punetorja jote e vetme qe do te te ndihmoje ne ndertimin e rruges se jetes dhe mbushjes se gropave te se shkuares.
Ajo do te jete me ty dhe atehere kur do te duash te qendrosh vetem.!!

Vepra te ngjashme
Autori: anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vetmia
VETMIA Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e e njejta gje? Vetmia. Kjo ndienje qe shfaqet qe ne femijeri, A nuk ju kujtohet shprehja "Askush nuk do te luaje me mua". Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Personalisht vetmine e perceptoj si...
Autori: Shqiponja · Lloji: Romane · Tema: Zhgenjimi
Ora ecen ecen pa pushim dhe gjumi ne syt e mi nuk duket gjekundi.Me kohen eshte larguar edhe ai vetimthi duke lene pas zhgenjime pafund qe shoqerohen me lote te shpirtit.Jam lodhur tek sa ndjek me ankth pa pushim tik taket e saja duke pritur se ne nje cas...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...
Autori: GertaBatusha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Gezuar Arta!
Je 16vjece sot.Shtaza ime je rrit xp E di ?! Je dikush qe do te te beja gjithcka per te ose te pakten do mundohesha!Kaloj ore e ore te tera me ty dhe gjithcka me duket e bukur dhe pa djallezi ashtu sic je dhe ti vet nje engjell.Tokes i mungonte ky engjel...
Autori: Diarta Rexhepi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Per ty nene! Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere per te shkruar per qenien me te dashur ne jete. Si mund te ekzistoj nje person kaq I persosur sa ty nene? Ti qe me linde, me mesove te dua, te qesh, te ...
Autori: Klea · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jo duke degjuar te tjeret
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne.Por dhe pse njerez zemermire,ajo qe ka rendesi ka vetem pamja e jashtme.Jane te varfer ,s'kane familje kjo i ben ata te jene ndryshe nga te tjeret.Ndonjehe...
Autori: Anja Prendaj · Lloji: Analize letrare · Tema: mos u dorzo
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ta...
Autori: Xhoana Gjana · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KOHA-PAS...APO PARA...?!
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: isabela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi
E keni parasysh kur shume kohe me pare shikonit nje mjedis te gjelber e plot jete,dhe me pas nje shkatrim total. Si do ndiheshit? Une do ndihehesha e deshperuar sepse ai mjedis ku ne jemi “rritur” shkatrohet brenda minutit.Disa njerez nuk e kane probl...
Autori: Desara Plaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te ndihesh i huaj me vetveten ..
Ndodh nje cast kur ndihesh i mbyllur ne vetvete e i pashprese..Ne nje cep dhome te erret, te blindosur njesoj si zemra jote.Te ndihesh krejt i vetem ne kete bote madheshtore..Te luftosh i vetem kunder nje turme te tere banditesh..Ne ate moment deshiron te...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke bere qe te kane lene vetem?... Apo eshte faji I tyre. Po, po. Gjithnje faji I tyre. Faji I gjithkujt pervec teje… Akoma vetem. Pse akoma vetem? Mend...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese filozofike · Tema: Une dhe Bota Ime
Bota ku jetoja une? Ishte thjesht perfekte. Une jetoja ne kutizen time te kristalte.Ne ate Kutize qe askush e asgje nuk me prekte.Ne qoshe te saj, une...qesja pambarimisht,lodroja dhe jetoja e lumtur.keshtu ishte deri ate dite.Ajo dite trokiti lehtas ne d...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Duaji te gjithe, besoji vetem disave, askujt mos i bej keq!
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! Eshte jeta jote dhe e vendos VETEM TI c`ben me te. Mos urre askend! Shikoja anet e mira. Sado i keq te jete njeriu ai e ka gjithmone dicka pozitive. Ose ...




Komentet e fundit!

Emri: gresa
Email: g.geni 23@yahoo.com
Komenti: ese e mire per kte teme.duhet ta kuptosh dhe ta ndjesh jo vetem ta lexosh

Emri: lorena
Email: ervinvreka@yahoo.com
Komenti: shumeeeeeeeeeee koooooooooooooooooot

Emri: sueda
Email: edaibrahimi@hotmail.com
Komenti: a nuk keni ndonje ese me teme : kur e shoh veten ne pasqyre

Emri: lorena
Email: ervinvreka@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com