Data e postimit: 2022-02-15 19:21:52
Lexime: 2179
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Lufta, fataliteti i jetes njerezore
Autori: L.K
Shkolla: "Islam Ibi"
Klasa: 8
Qyteti: Cerrave
E-mail: kapaleandro9@gmail.com


Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe fizike.Njerezit gjejne pretekste per te filluar nje lufte.Disa i fillojne luftrat per interesat e tyre.P.sh vdekja e princ Ferdinantit sherbeu si pretekst per fillimin e luftes se pare boterore, e cila shkaktoi shume deme te medha tek njerezit.Por, perse niset nje lufte?Nje lufte niset per te perfituar me shume pasuri sepse ne njerezit nuk mjaftohemi me ato qe kemi dhe nuk i mendojme pasojat.Cilat jane pasojat e nje lufte?Pasojat e nje lufte jane jo vetem fizike por edhe psikologjike.Me miliona njerez kane vdekur prej luftrave dhe shume te tjere kane mbetur me problem mendore.Por keto nuk jane pasojat e vetme nje pasoje eshte se shume vende kane humbur territoret e tyre si p.sh ne Shqiperia kemi humbur shume territore si Podgorica,Struga etj.Vuajtje, kudo vetem vuajtje!Fakt eshte se Petro Marko e tregon fare qartazi ne romanin e tij "Nata e Ustikes".Ai e pershkruan luften si nje nate e erret e frikshme e cila, mbeshtjell kedo me frike.Por Petro Marko nuk ishte i vetmi shkrimtar qe kishte perjetuar ato kohe te llahtarshme por kane qene dhe shkrimtar te tjere si Drita Çoma,Musine Kokalari etj.Keto jane disa fakte qe pershkruajn ato kohe te erreta te luftrave.Luftat jane nje fatalitet i jetes njerezore.Une mendoj se duhet te ishim perpjekur t'i zgjidhnim me metoda paqesore.Por per shkat te disa njerezve lakmitare jane shkaktuar shume deme jashtezakonisht te tmerrshme dhe jane shuar shume jete te pafajshme.

Vepra te ngjashme
Autori: e.s · Lloji: Ese argumentuese · Tema: lufta dhe pasojat e saj
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore dhe pasoja fizike te cilat nuk kane qene te pakta.Njerzit shpehsh mundohen te gjejne pretekste(akuza ose fakte jo te verteta) per te nisur nje lufte.Njera ...
Autori: Xheni Lime · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese
Shume vende si dhe vendi yme eshte perballur me lufterat. Pro a jane lufterat fataliteti i jetes se njeriut ? Shume luftera kane pasur pasoja dhe deme te konsiderueshme si ne njerez ashtu edhe ne deme materiale. Po nga Kane ardhur keto luftera ??...
Autori: Enejda Llupi · Lloji: Tekst informativ · Tema: Lufta
Gjurmet e Luftes se pare Boterore ne jeten e njeriut ! Sic e dime te gjithe lufta e pare boterore filloi me 28 korrik 1914 dhe mbaroi me 11 nentor 1918.Gjate kesaj lufte pati edhe humbje por edhe fitore.Por me te shumta ishin humbjet.Jo vetem qe u shkater...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Artiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh. Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone. ...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: kiara · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te jetosh ne paqe
Te jetosh ne paqe Paqa eshte si je rreze drite e cila sa me shume perhapet ne bote aq me shume ndricon. Edhe sot ka shume vende te cilet jane te perfshire ne lufte dhe fjala paqe per ta eshte si nje mrekulli e cila eshte e pamundur te realizohet. Paq...
Autori: valentina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Misteri I vdekjes eshte ai qe na fut ne panik, padituria
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume, vdekjes tone, apo vdekjes te njerezve tane me te dashur? Cfare eshte me e dhimbshme te mendosh, qe diteve tona do I vije fundi, apo qe ne ditet tona nuk ...
Autori: Samuel Osmani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Legjendat
Dikur njerezit nuk dinin te flisnin apo te shkruanin. Ata shpreheshin me vizatime e figura ne mur. Me kalimin e kohes njerezit kuptuan si t e merreshin vesh dhe ky ishte hapi i pare drejt nje te ardhme plot letersi e fantazi Kur njerezit filluan te k...
Autori: Paula Ceci · Lloji: Analize letrare · Tema: Lufta
Ese:Lufta,fataliteti i jetes njerezore. Lufta.Perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,arme,gjak dhe kasapane e madhe. Te gjithe e dime qe per te filluar nje lufte nuk duhet shume mundim,por per t’iu shmangur ketij konflikt...
Autori: Enejda Llupi · Lloji: Hartim · Tema: Lufta
Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,dhimnje,gjak,lot.Eshte mjaft e lehte per ta filluar nje lufte,por mjaft e veshtire per ta dhmangur dhe per t'i dhene fund asaj mjaft e veshtire.Pse duhet t...
Autori: ardit · Lloji: Ese pershkruese · Tema: as
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shoqeria
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qendronte me te tjere te llojit te tij .Por tani kohet kane ndryshuar .Njeriut nuk I duhet me te mbrohet nga kafshet e egra por nga dicka me e madhe me e eger ...
Autori: Amarilda Kocia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arsimimi
Arsimimi eshte baza e cdo shkalle qe ne do te ngjisim ne jete. Duke qene kaq i rendesishem,ai fillon qe ne nje moshe shume te vogel,ku meren hapat e pare te mesimit. Por,perse eshte kaq me vlere arsimi? Shume studiues,kane vene re se njerezit e arsimua...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com