Data e postimit: 2013-12-18 21:28:50
Lexime: 15700
kenget e milosaos dhe carld bajroni
Autori: anisa
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: te perbashketat dhe te vecantat
Shkolla: Kongresi i Mananstirit
Klasa: 9c
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


haroldi eshte nje hero bajronin tipik romantik ai eshte me nje superioritet moral intelektual me zhgenjime nga jeta,ka nje shprfillje ndaj opininit publik.
Këngët e Milosaos është vepra e parë e De Radës dhe më e njohura. Me këtë poemë liroko-epike tepër të veçantë poeti afirmohej si individualitet i fuqishëm dhe origjinal. Skema e subjektit të poemës është e njohur në letërsinë sentimentale dhe romantike, një dashuri e kundërshtuar nga mjedisi. Po kërij motivi të njohur De Rada i jep një freski të jashtëzakonshme. Thjeshtësia në dukje e fabulës dhe subjektit lind iluzionin për thjeshtësi të idesë. Në të vërtetë, mesazhi i kësaj vepre është kuptuar në mënyra të ndryshme nga studjuesit: disa mendojnë se në qendër të poemës është ideja patriotike, disa janë për idenë e dashurisë në luftë me paragjykimet shoqërore, të tjerë thonë se qëndrore është ideja e afirmimit të dashurisë si ide e madhe njerëzore.

Vepra te ngjashme
Autori: emili · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: ai dhe une
ai pelqen futbollin une pelqej volejbollin.une pelqej motin e ngrohte ai pelqen motin e ftohte.ai pelqen pishinat une pelqej plazhin. une jam njeri i hapur ai eshte njeri i mbyllur.ai pelqen ngyren blu une pelqej ngjyren roze.une kam floke te gjata ai ...
Autori: lesjana dashi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: hektori dhe akili dy heronjte e iliades
jane dy personazhe me karakter te perbashket si; guximtar,sypatrembur ndaj vdekjes, luftetar te zote etj. ne castin e fundit Hektori i lutet Akilit te zbatoje rregullat e dyluftimit dhe te mos ia perdhose kufomen, sepse ai eshte i bindur qe kete gje nuk d...
Autori: ERBLINA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: AI DHE UNE
AI KA GJITHMON VAPE ,UNE KAM GJITHNJE FTOHTE.VERES,KUR VERTET BEN SHUM NXEHTE ,SBEN GJE TJETER VECSE QAHET SE PELCET VAPE.IRRITOHET NESE SHEH SE NDONJEHERE NE MREMJE UNE VESH GOLF.AI,NE NJE FARE MENYRE ,ARRIN TE FLAS EDHE GJUHET QE NUK I NJEH.AI PELQEN T...
Autori: igem jalam · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: te jesh individualiste
Te jesh individualiste do te thote te krijosh nje bote larg te tjereve. Kjo ndodh per arsye se ka nga ata qe nuk e kuptojne boten tende por te shikojne me nje sy tjeter. Bota ime eshte larg zhurmave dhe belbezimeve.une qendroj individualiste kur duhet sep...
Autori: mirsada qershija · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: familja
jemi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me te rendesishem ne jeten tone.qe me dashurin e pakufishme dhe me diturin e tyre do te na ndriqojn rruget e errta ,ky mendim i ngulitur ne mendjen tone na b...
Autori: greta asllani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: shkrimtari dhe politika
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin. ...
Autori: anonim · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Atdheu
ARDHMËRIA E KOSOVË-s O vendi im i dashur, çfarë po ndodh me ty, çfarë po të bëjnë ty, pse po largohen nga ti, po të lëjnë të vetëm? O vendi im i dashur, çfarë ke të keqe ti, më trego mua, pse nuk po jetojnë më neÌ...
Autori: anonim · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: ai dhe une
ai ka gjithmone vape,unekam gjithmone ftohte.veres kur vertet ben shume nxehte,sben tjeter gje,vecse qahet se pelcet vape.irritohet nese sheh se ndonjehere ne mbremje une vesh golfin.ai flet rrjedhshem disa gjuhe une nuk flas mire asnjeren. ai,ne nje fa...
Autori: Nia T · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Rinia ne kohen e diktatures dhe ne kohen e sotme
Rinia ne kohen e diktatures ishin me te perqendruar tek vetja,nuk u tregonin gjithcka prinderve te tyre,ishin te mbyllur ne vetvete,mirpo perseri tregoheshin te sjellshem dhe te edukuar me te medhenjte . Kur mbaronin gjimnazin mendonin per te ardhmen dhe...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pershkrimi i nje dite te re
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi nje shi i bukur. Te gjithe te mahnitur flisnin se cfare ndodhi!? Mu kujtua se ishte nje dite e stinave te ngjyrave, dita e vjeshtes. Shiu krijonte tingujt ...
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: estelina myka · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: vjeshta dhe dimri
Pranvera dhe Dimri. Emrat tuaj jane te ndryshem ,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte e ndryshme, por akoma me interesante.Pranvere moj pranvere kur ti vjen , lulet celin pa mase dhe fushat mbushen me blerim. kjo sine qe vjen cdo vit s...
Autori: mia mula · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: sistemi komunist dhe sistemidemokrat
ne komunizem ka vetm nje parti.nuk egziston prona private,por ajo merret nga shteti dhe kthehet ne prone shteterore.nuk zhvillohe zgjedhje te lira.por sistemi komunist ka pasur edhe te mirat e tij si p.sh nuk ka pasur shume gjakderdhje.ka pasur nje ekonom...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stina ime e preferuar
Dimri është stina më e mrekullueshme që kam parë.Bora bie me flokët e saj të bardhë duke mbuluar rrugët,çatitë,pemët dhe të gjithë qytetin tim të bukur.Netët me borë,unë rri brenda shtëpisë time,pranë oxhakut të ngorhtë dhe duke ngr...




Komentet e fundit!

Emri: 000000
Email: 002222@info.al
Komenti: shume pa kuptim mbyllja

Emri: 000000
Email: 002222@info.al
Komenti: hajt natene mojr arti gjelllll!!!

Emri: alba
Email: albapg@yahoo.com
Komenti: love you

Emri: Rea
Email: realybeshari@yahoo.com
Komenti: Pak më të gjatë se bëje dot



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com