Data e postimit: 2014-04-07 21:46:13
Lexime: 66915
"Fshati dhe Qyteti"
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Autori: Eridona Xhari
Shkolla: "Demir Gashi"
Klasa: 8a
Qyteti: peshkopi
E-mail: enisanisa781@gmail.com


Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend.
Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat.
Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshmet dhe varen nga njerezit qe i pershkruajne ato.Neqoftese se nje njeri ka jetuar per nje kohe te gjate ne fshat dhe jeton aktualisht aty, thote se vendi me i mire eshte fshati ndersa nje njeri qe jeton ne qytet thote me i mire eshte qyteti.Ndryshimet midis tyre jane te medha.Ne fshat mund te kete pak dyqane, nje shkolle te vogel, njerezit qe merren me pune bujqesore dhe mund te jete ndoshta pak me te kulturuar, ndersa ne qytet ndodh e kunderta.Por pavaresisht gjithckaje, ne fund te fundit ai eshte vendi ku ti jeton.Ngjashmeria eshte se, edhe pse me aktivitete e kushte te ndryshme, ne jetojme atje.

Vepra te ngjashme
Autori: Romina Pulaj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jetesa ne fshat dhe jetesa ne qytet
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet dhe nga sa te afte jemi ne te pershtatemi. E perbashketa midis jetes ne fshat dhe jetes ne qytet eshte se te dyja mund te sigurojne nje jetese te mire edh...
Autori: Vanesa Progni · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Fshati apo quteti
Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me nje shkolle, me disa njerez qe punojne me bujqesi dhe jane me pak te kulturuar por me nje jete te qete . Ka dhe me shume gjelberim . Ndersa qytet eshte krej...
Autori: Drilon Beqaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta ne fshat
Jeta ne fshat eshte disa here me e mire se jeta ne qytet.Kete mund ta vertetojm me shume argumente.Ajri ne fshat eshte shume i paster,por edhe fshataret jane shume te shendetshem sepse ata ushqehen ne mengjes me qumesht te fresket dhe veze.Ajri eshte i pa...
Autori: Besim Asllani · Lloji: Pershkrim · Tema: Fshati ime
Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka gezim , hare , lumturi . Gjithashtu kane nje tradit shume te mirë ! Jane shume mikeprites ne qdo aspekt , te bejne te ndjeheni sikur ne shtepin tuaj ! Gjit...
Autori: YLLKA ALIU · Lloji: Ese pershkruese · Tema: bukurit e fshatit tim
FSHATI IM fshti im eshte nje fshat shume i bukur.Ai ka nje ambient freskues,ky eshte nje fshat ku te njerzit jan shum punetor ata mbjellin ;patate,domate,tranguj,karrota,speca,lakra etj.... Kurse femijet e ketij fshati mesojn sh...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ishulli
Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dhe nuk i kuptoje. Kur erdha ne kete qytet mendoja qe ishte qyteti me i mire dhe me i pasur ne gjuhen e vet por kudo neper mure shikoja germa fytyre poshte o...
Autori: Arlinda Cera · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jeta ne fshat dhe ne qytet
Zhvillimi i jeteses ne menyre sa me normale eshte objektivi i gjithesecilit prej nesh.Koncepti per menyren e jeteses vjen i ndryshem ne individe te ndryshem.Dikush parapelqen jeten ne fshat e dikush tjeter ate ne qytet. Jeta ne fshat te lidh ngushte me n...
Autori: Bleron Seferi · Lloji: Thirrje · Tema: Femijet mesojne ate qe shikojne:!!
“Fëmijët mësojnë atë që jetojnë: Nëse një fëmijë jeton në kritikë, mëson të dënojë. Nëse një fëmijë jeton në urrejtje, mëson të luftojë. Nëse një fëmijë jeton në ironi, mëson të jetë i ndrojtur. Nëse një ...
Autori: arjela tela · Lloji: Ese krahasuese · Tema: jeta ne fshat e ajo ne qytet
vepra ime eshte rreth fshatit e qytetit.ne fshat jeta eshte me e veshtire por me e bukur.aty ka pa fund amjente te gjelbera dhe pemet jane si kuti oksigjeni.kurse jeta ne qytet me e zhvilluar me me shume mundesi per edukim.nga a na tjeter eshte me e zhurm...
Autori: LAURITA AVDIU · Lloji: Ese informuese · Tema: ATDHEU
Po pse vall njerezit po ikin nga vendlindja? ndoshta nuk kan kushte te mira o qfar.Qdo nate babi me tregon se sa njerze ikin naga atdheu,ata ikin me autobus,taxi e me qfare mundesie te ken . kjo me vjen per te qare sepse nje dite vendi i tyre do jete b...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Prizreni
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra qe duhet mej permend por vetem disa .Ne shesh esht shadervani i bukur i njohur nga te gjith pastaj edhe ura e gurit por pjesa kryesore te ky qytet eshte,ku...
Autori: erza zejnullahu · Lloji: Poezi lirike · Tema: poezi
Kosova Qdo gje kur shikoj syrin me gezon se qdo gje e mir ne Kosov po jeton. PO jeton liria po jeton pavarsia po gezohet femija. Natyra po jeton, Lulja po lulzon. Erdhi ajo ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ndihma ime
Une shkoj ne fshat gjate fundjavave.Me pelqen te shkoj per shkak se aty ndihmoj te afermit e mi.Te korrat krijojne ushqim per bleresin dhe te ardhura per ate qe e shet.Prandaj,dua qe te afermit e mi te kene sa me shume fitim nga te mbjellat.Aty ka shume k...
Autori: H.V · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ndjenja e dashuris
- Pyetja e pare qe me lindi duke filluar kete ese:Ku ta marre motivimin? Mosha qe jam tani nuk me bind qe jam dashuruar ndonjeher.Per sa i takon pelqimeve,mendoj se qdo njeri i perjeton ato,dhe une deri tani i kam perjetuar.Por dashuria,eshte diqka me e...




Komentet e fundit!

Emri: melina
Email: melina01@gmail.com
Komenti:

Emri: Melina
Email: Mely.melina@gmail.com
Komenti: Super super bravo meriton noten 10

Emri: alba
Email: alba@gmail.com
Komenti: eshte e bukur ,por jo e gjate

Emri: rihanna
Email: rihanna@gmail.com
Komenti:

Emri: dua lipa
Email: dualipa@gmail.com
Komenti:

Emri: Arsa Bushi
Email: arsa.bushi@gmail.com
Komenti: Me pelqen kjo ese.Mendoj se eshte nje ese qe ka vlere por per klasen e tete 8 nuk eshte edhe aq e gjate.Prandaj mendohu mire pastaj shkruaj gjithsesi ndonjerit mund ti hyje ne pune!

Emri: genta
Email: genta.hashani@hotmail.com
Komenti:

Emri: anna
Email: anna123@gmail.com
Komenti: ohhuuu...!!!! u rroft shkolla

Emri: njeshi
Email: rikardhymetllari@hotmail.com
Komenti: shume e bukur eseja bravo

Emri: alisa
Email: lediedi21@hotmail.com
Komenti: shume e bukur eseja !! bravo me ndihmuat shume per esene qe ne do te bejme ne gjuhen e kl 8


Emri: myzua
Email: myzua@hotmail.com
Komenti: pa lidhje fare

Emri: hjkl
Email: qswedrf@hotmail.com
Komenti: ue ma ta hek trunin >>>>> \

Emri: jikl,
Email: ghjk@hotmail.com
Komenti: shko mj katunar ,maloke ,fshatare .....

Emri: ani
Email: ani@hotmail.com
Komenti: ooooo sa e shpifur .kot fare

Emri: Kristina
Email: torra.kristina@yahoo.com
Komenti: Per klasen e 8 eshte goxha mire besoj une ☺️

Emri: Kristina
Email: torra.kristina@yahoo.com
Komenti: Per klasen e 8 eshte goxha mire besoj une ☺️

Emri: Kida ida
Email: Gansta2015@uotlook. com
Komenti: Ese e mire po ti duhet te jesh nga fshati perderisa gjith eseja flet per fshatin e jo per qytetin ku ka si qyteti jet note ne fakt nuk ju ve faj sepse ju nuk ja dini as kuptimin e fjales qytet

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: cfare thua moj??? po si mi njerezit e fshatit jane me te kulturuar se ato te qytetit???? a je ne vete tii? nejse, pavarsisht ktij gabimi trashanik dua te them qe eseja ishte KOT KOT FARE. zysha ime me kete ese do te ta vente apo jo nji 6.

Emri: oljana
Email: oljana@yahoo.com
Komenti: te du shume jeta ime

Emri: ana
Email: ana gega@gmail.com
Komenti: e ke bere shum bukur.bravoooooooooooo


Emri: geldi alla
Email: geldi201alla@gmail.com
Komenti: Sh. E bukur .....

Emri: Ema
Email: Ema.b@hotmail.com
Komenti:

Emri: bisha
Email: igli232@yahoo.com
Komenti: gjo mo kot skisha pa najher

Emri: anna
Email: anna@live.com
Komenti: nuk te pyti njeri ka dyqane apo jo kerkuam per nje ese kontrast krahasim dhe jo si mendojne te tjeret ku eshte mem mire ne fshat apo ne qytet kur te mesosh strukturen e shkruajtjes se nje eseje te till ateher mund te postosh nje gje.

Emri: ana
Email: anamaria@yahoo.com
Komenti: Eshte shume e bukur eseja

Emri: Amarildoo
Email: amarildo_99@outlook.com
Komenti: Kot fare

Emri: arber gjoni
Email: arber@yahoo.com
Komenti: very duket me pelqen

Emri: Smika
Email: smika.lol@yahoo.com
Komenti: Kjo as qe quhet ESE Edhe budallik,krahasim-kontrasti Eshte qe Te shpjegosh 2 tema 1 here temen e pare Dhe pastaj Te dyten Dhe ne fund Te perbashketat Po kjo eseja e mesiperme ka shpjeguar vetem fshatin kaq Edhe nuk quhet ESE Se Eshte e shkurter.😕😐😬😊

Emri: ca te duhet
Email: cateduhet@hotmail.com
Komenti: kot fareeeeeeeeeee :

Emri: aajogoccaaaa
Email: high@hotmail.com
Komenti: maksimumi me kte ese merr 5-6 shum kot


Emri: cuni
Email: cuni-otr@hotmail.com
Komenti: hahahahahahahahah bukur

Emri: Ardi I. Matmuja
Email: Arditmatmuja@live.com
Komenti: Shum e bukur ! ResSppekTe kuSsh e Ka bo keT esSe !

Emri: Ardi I. Matmuja
Email: Arditmatmuja@live.com
Komenti: Veryy NICE / BraVvo :D

Emri: klejdi
Email: klejdi222@gmail.com
Komenti:

Emri: Fjory
Email: Fjory.Neza@hotmail.com
Komenti: Nice👌😯😯😀

Emri: ANA
Email: ANA@HOTEMAIL.COM
Komenti:

Emri: OLJANA
Email: OLJANA@YAHOO.COM
Komenti: MIRË

Emri: BLERINA
Email: blerina.menaj@yahoo.com
Komenti: ËSHTË SHUMË E SHKURTËR POR NË PËRGJITHËSI MIRË SE KUSH DI TË BËJË ESE SOT./

Emri: I don't know
Email: Sedi@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur.😀😀😀😀

Emri: kanto popaj
Email: kantopopaj@hotmail.com
Komenti: mendoj se eshte nje ese shume e bukur


Emri: dj joren
Email: jori123@albaniaonline.com
Komenti: as fshati jeton pa qytetin por qyteti ka me shume nevoje per fshatin

Emri: dddddddd
Email: sed@hotmail.com
Komenti: te luuuuuuuuuuuuuuuuuuuumte

Emri: i love you
Email: lea@yahoo.com
Komenti: na pelqen qyteti/

Emri: UnKnoWn
Email: prix_cs@yahoo.com
Komenti:

Emri: Amelio
Email: amelio.leka@gmail.com
Komenti: icike me e gjate do dilte dhe me e bukur :)

Emri: Xheni
Email: marselagega@yahoo.com
Komenti: bukur

Emri: kristjan kuqi
Email: kuqi_kristjan@yahoo.com
Komenti:

Emri: Blerina Lasaka
Email: blerinalaska@yahoo.com
Komenti: te lumteeeeeeeeeeeeeee

Emri: mira agolli
Email: anxhelakorcarja@rocketmail.com
Komenti: Esht e bukur por jo dhe aq e gjate ...mendoj qe esht nje ese e thjesht te pergezoj :* :*

Emri: JWQD
Email: cvk2@live.com
Komenti: Nuk ka gje per te kopjuar ketu .Une them qe e ESHTE NJE ESE E BUKUR .


Emri: Donald Lena
Email: admchangepages@hotmail.com
Komenti: Te lumt se per ket ese kam marr 10



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com