Data e postimit: 2014-10-16 23:09:31
Lexime: 43147
iliada
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: hektori dhe akili dy heronjte e iliades
Autori: lesjana dashi
Shkolla: Leonik Tomeo
Klasa: XIID
Qyteti: durres
E-mail: lesjana.ana@gmail.com


jane dy personazhe me karakter te perbashket si; guximtar,sypatrembur ndaj vdekjes, luftetar te zote etj. ne castin e fundit Hektori i lutet Akilit te zbatoje rregullat e dyluftimit dhe te mos ia perdhose kufomen, sepse ai eshte i bindur qe kete gje nuk do ta bente, nese do te ishte fitimtari, ndersa Akili shfaq karakterin e tij te pameshirshem dhe te eger. Akili ishte kryeheroi i poemes, madje edhe atehere kur nuk merr pjese ne luftime. Tek ai gjejme idealin e epokes homerike. Trim e gjakatar ne lufte por shpirtdhembshur ne situata tragjike. Kundershtari i Akilit eshte Hektori. Per te nderi i luftetarit ka me shume rendesi se gjithcka tjeter,nese Akili eshte forca levizese e luftes. Hektori eshte shpirti i saj. Ai lufton per te mbrojtur nje ceshtje te drejte dhe jo per nje placke. Prandaj dallohet dhe heroi me i plote dhe simpatiku i poemes.

Vepra te ngjashme
Autori: homeri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: iliada
akili dhe hektori kulti i heroizmit.akili eshte krye heroi i poemes,madje edhe atehere kur nuk merr pjese ne luftim.tek ai gjejme idealin e epokes homerike.trim e gjakatare ne lufte, por shpirtedhembshur ne situata tragjike.heroi kundershtare i akilit esh...
Autori: Mirjeta · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Heronjte e homerit dhe kreshniket shqiptare
Heronjte e Homerit jane Akili dhe Hektori. Keto dy jane heronje te luftes se Trojes dhe heronj te epokes homerike.KreshnikU shqiptar eshte Muji. Te tre keta vihen perballe dilemes per te zgjedhur dhe e bejne zgjedhjen e tyre ne varesi te asaj cka perfaqes...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Agamemnoni dhe Akili
Agamemnoni dhe Akili janë figura shumë të spikatura në "Iliadën" e Homerit.Këto personazhe kanë mjaft veçanti.Dhe ngadonjëherë ata janë në kontradiktë.Në vepër,Agamemoni shfaqet si komandant i ushtrisë akeje.Gjithashtu ai paraqitet si një...
Autori: bilal xhaferri · Lloji: Fabul · Tema: flitet per kryengritjet e medha illire te viteve 6-9 me sakt flitet per kohen ilire
Iliada Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget. mbi luften legjendare te Trojes. Sipas Legjendes shkaktar kryesor i kesaj lufte ishte nje gosti perendish ku nuk ftohet perendesha e grindjes, nga zemerimi ajo ...
Autori: homeri · Lloji: Fabul · Tema: tema kryesore eshte odiseu dhe familja e tij
Iliada Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget. mbi luften legjendare te Trojes. Sipas Legjendes shkaktar kryesor i kesaj lufte ishte nje gosti perendish ku nuk ftohet perendesha e grindjes, nga zemerimi ajo...
Autori: Ina Allaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Krahasimi dy heronjve Akili dhe Muji
Akili dhe Muji ishin dy heronj te spikes . Keta ishin heronj qe pavaresisht nga ndryshimet qe kishin ne qellimet e tyre, I bashkonte dicka . Nje qellim final qe arrihej vetem me anet te sakrificave. Ato karakterizohen nga nje karakter burreror. Atyre u of...
Autori: ANA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: femijet
Akili dhe iliazi jane 2 femije shume ndryshe nga te tjeret madje shume ndryshe nga njeri tjetri. Akili eshte nje 13 vjecar varfanjak qe bredhe tere diten neper rruget e qytetit duke kerkuar lemosh tek njerezit.Ate e diskriminojne e shajne madje ndonjeher...
Autori: Esra Rustemi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Nje thesar i arte qe vlen me shume se gjithcka nje njeri i zjarrte qe luftoi me nje shpate. Luftetar dhe guximtar emri i tij eshte ne cdo ane sepse luftoi me krenari dhe e mbrojti shqiptarin Me armet e tij ai u ngrit dhe shpirti i tij u be drite...
Autori: emili · Lloji: Analize letrare · Tema: iliada
AKIL PELIDI HEROI I FAMSHEM I LUFTES TROJANE,TIPI IDEAL I KOHERAVE HOMERIKE.HOMERI TE ILIADA NA JEP NJE KUADER TE [PLOTE MBI PREJARDHJEN JETEN DHE LUFTEN E ALILIT,KURSE TE ODISEJA SHKRUAN PER NDERIMET QE JU BENE PASI VDIQ. SIPAS MITOLOGJISE KA QENE BIRI I...
Autori: Sara · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Portretizimi i Oso Kukes
Oso kuka ishte djal shkodran. Per sa i perket pamjes se jashtme ai kishte floke te dendur e te zi. Mbi buze i qendronin mustaqet kacurrel e leqe leqe. Ai kishte lindur sokol mali e vinte nga nje familje e mire e fis me emer. karakteri i tij e bente ate t...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Duaji te gjithe, besoji vetem disave, askujt mos i bej keq!
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! Eshte jeta jote dhe e vendos VETEM TI c`ben me te. Mos urre askend! Shikoja anet e mira. Sado i keq te jete njeriu ai e ka gjithmone dicka pozitive. Ose ...
Autori: Helga · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te kundertat
Te kundertat jane celesi i ekzistences. Themi keshtu pasi asgje nuk mund te ekzistoj pa te kunderten e tyre. Dy te kunderta formojne nje te plote. Marrim shembullin e njeriut. Ai perbehet nga dy ane te miren dhe te keqen te cilat jane pjese e pandare e ka...
Autori: Nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te jesh vetvetja
Secili nga ne ka disa virtyte qe na bejne te ndryshem nga njeri-tjetri.Nje nder keto virtyte eshte edhe guximi. Guximi eshte nevoje e evolucionit te popullit ne mbare boten .Nese sdo te kishte guxim do te egzistontne akoma skllveria , madje ajo do te isht...




Komentet e fundit!

Emri: anonim
Email: anonim@hotmail.com
Komenti: me pelqen

Emri: ana
Email: skarendesi@gmail.com
Komenti: shum kot ese pa lidhje pa asnje kuptim kur sdi te besh ese mos shkruaj kot

Emri: pussylover
Email: pussylover@gmial.com
Komenti: wtf pa lidhje fr

Emri: Egla
Email: Www.egla@email.com
Komenti: Mire me duket

Emri: jonaa
Email: jonaeri@gmail.com
Komenti: Me kot se beje dot

Emri: ema
Email: emadorzi61@gmail.com
Komenti: eh ashtu ashtu nqs do ti a lexoje profesorit tim 6 t vinte

Emri: paola
Email: paolaelmasllari@yahoo.com
Komenti: ju lutem kush mund te me bej nje ese krahasim kontrasti

Emri: helga
Email: xhemollarihelga@gmail.com
Komenti: cesht kjo kshu.. talleni juu

Emri: Katerino
Email: Katerino.nito@gmail.com
Komenti: Pa lidhje 🙈🙉🙊

Emri: fc
Email: coco06977@gmail.com
Komenti:


Emri: ggg
Email: coco06977@gmail.com
Komenti:

Emri: artemisa
Email: sinaartemisa@yahoo.com
Komenti: Gje pa lidhje sikur e ka shkrujt nje femij 5 vjecar

Emri: Sidorela
Email: Marjus.ferko38@gmail.com
Komenti: Prsh Per personazhet e tjr mund t bni ndo1ese plz po patet mundsi

Emri: hsjak
Email: hdjsk@hotmail.com
Komenti: Hdjfkwlzbdjqkaldksoz

Emri: mirselda
Email: kristicuni415@yahoo.com
Komenti: Shume shume e shkurter.Shume koti.Pa kuptim.Nese sdi ta besh ashtu si duhet esene pse shkruan kot gjera.je DESHTAKE DESHTAKE DESHTAKE D..........................................

Emri: aninim
Email: besar-muhaj@live.com
Komenti:

Emri: aldi stela
Email: jojohnjokids@gmail.com
Komenti: I love it but it looks like its done from a5 year old kid :(

Emri: mevlan
Email: mevlan@hotmail.it
Komenti: shume e bukur

Emri: mevlan
Email: mevlan@hotmail.it
Komenti: shume e bukur

Emri: mishel
Email: mishel.girl@yahoo.com
Komenti: me pelqen


Emri: ai
Email: ai@hotmail.com
Komenti: yyyyyyyyyyyyyyyy sa kot



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com