Data e postimit: 2013-12-16 22:32:06
Lexime: 28503 |
BARDHE dhe ZI dhe…
Sapo kujtoj te bardhen dhe te zezen kujtoj ceshtje filozofike universal mbi gjithckane dhe asgjene. Kjo mund t’ju cudite, por mua jo dhe aq…
E bardha eshte gjtihckaja:permban gjithcka! Sipas Njutonit, eshte bashkimi I te gjitha...
|
Autori:
Xhulja Nikolla
·
Lloji:
Ese e krahasim-kontrastit
·
Tema:
Aktualizimi i Ofelisë me femrat sot
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për shumë vajza dhe gra gjatë kohës. Ajo është paraqitur si një vajzë e re e pafajshme dhe e ndjeshme, e cila përfundon në tragjedi pasi ndihet e tradht...
|
Autori:
Xhemis Cekani
·
Lloji:
Ese e krahasim-kontrastit
·
Tema:
Ku Eshte Me Mire Ti Kalojme Pushimet?!
Dime qe secili prej nesh ka preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendit ku do te kalojne pushimet e tyre.Per ta bere me te lehte mjafton nje krahasim midis pushimeve ne mal dhe ne plazh!
Njerezit qe frekuentojne me se shumti zonat bregdet...
|
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi nje shi i bukur. Te gjithe te mahnitur flisnin se cfare ndodhi!? Mu kujtua se ishte nje dite e stinave te ngjyrave, dita e vjeshtes. Shiu krijonte tingujt ...
|
ai ka gjithmone vape,unekam gjithmone ftohte.veres kur vertet ben shume nxehte,sben tjeter gje,vecse qahet se pelcet vape.irritohet nese sheh se ndonjehere ne mbremje une vesh golfin.ai flet rrjedhshem disa gjuhe une nuk flas mire asnjeren. ai,ne nje fa...
|
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet dhe nga sa te afte jemi ne te pershtatemi.
E perbashketa midis jetes ne fshat dhe jetes ne qytet eshte se te dyja mund te sigurojne nje jetese te mire edh...
|
Imagjino nje vend ku ka nje qetesi absolute nje vend vend te rrethuar nga natyra e gjelber,bar,peme,ajri I paster.Nje vend enderrash ku cdokush do te jetonte I lumtur.Do ishte nje vend ku fjala zhurme nuk do te egzistonte,ku cdokush do te kishte kohe per ...
|
haroldi eshte nje hero bajronin tipik romantik ai eshte me nje superioritet moral intelektual me zhgenjime nga jeta,ka nje shprfillje ndaj opininit publik.
Këngët e Milosaos është vepra e parë e De Radës dhe më e njohura. Me këtë poemë liroko-...
|
Pranvera dhe dimri.Emrat tuaj jan te ndryshem,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte po aq interesante.Pranvere moj pranvere,ti qe na lulezon zemrat tona.Mbushet vendi me blerim.Vjen ngrohtesia qe na ka munguar per 3 muaj rresht gjate dim...
|
Autori:
XHINA
·
Lloji:
Ese e krahasim-kontrastit
·
Tema:
DY PERSONAZHE ME NGJASHMERI SHPIRTERORE POR ME KONTRASTE FIZIKE
NJE SHPREHJE E DEGJUAR THOTE QE DO TE THOTE MOS E SHIKO NGA PAMJA POR NGA BRENDESIA,SE CFARE PERMBAN CDO FAQE E KETIJ LIBRI.KJO GJE VLEN EDHE PER KUAZIMODON,NJE KAMBANAR I THJESHTE DHE SHUME I SHEMTUAR NE SYTE E CDO NJERIU.ISHIN PIKERISHT PAMJA E TIJ FIZI...
|
Autori:
xhensila kurani
·
Lloji:
Ese e krahasim-kontrastit
·
Tema:
cezari i plutarkut dhe i shekspirit
republikanet e udhehequr nga briti dhe kasi vrasin diktatorin e romes cezarin .me pas mark antoni dhe oktaviani derrmojn ushtrin e ture ne betejen e filipir .bruti dhe kasi vrasin veten njeri pas tjetrit qe te mos bien ne duart e armiqeve
|
Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme për këtë temë. Bukurinë e kemi të paraqitur kudo. Vetëm në një moment mund të gjejmë kaq shumë kontraste të së bukurës. Po gjithë jeta sa e bu...
|
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend.
Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat.
Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
|
Nëse pyet një artist/e se ku ndihet më mirë në teatër apo kinema mund të marrësh përgjigje të detajuara dhe argumente pas argumentash. Dikush zgjedh kinemanë dikush teatrin e dikush nuk i ndan dot.Ndryshe nga publiku i cili duket sikur preferon...
|