Data e postimit: 2013-06-11 20:34:06
Lexime: 18979
AI DHE UNE
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: AI DHE UNE
Autori: ERBLINA
Shkolla: 9-VJECARE
Klasa: 9
Qyteti: LIBRAZHD
E-mail: ADELLECHARLES490@YAHOO.COM


AI KA GJITHMON VAPE ,UNE KAM GJITHNJE FTOHTE.VERES,KUR VERTET BEN SHUM NXEHTE ,SBEN GJE TJETER VECSE QAHET SE PELCET VAPE.IRRITOHET NESE SHEH SE NDONJEHERE NE MREMJE UNE VESH GOLF.AI,NE NJE FARE MENYRE ,ARRIN TE FLAS EDHE GJUHET QE NUK I NJEH.AI PELQEN TEATRIN ,PIKTUREN EDHE SPORTIN;SIDOMOS SPORTIN.UNE AS QE MARR VESH NGA SPORTI PER PIKTURE JE THEM POR PER TEATER JO.
DUA DHE ME PELQEN VETEM NJE GJE NE BOTE:POEZIA.AI PELQEN SPORTIN E UN SHKOJ ME ZOR,ME NDJENJEN E PAKENAQESISE TE DETYRES.AI PELQEN UDHETIMET,QYTETET E HUAJA E TE PANJOHURA,RESTORANTET.UNE DO DOJA TE RRIJA GJITHMON NE SHTEPI,AS QE DO LUAJA VENDIT.

Vepra te ngjashme
Autori: anonim · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: ai dhe une
ai ka gjithmone vape,unekam gjithmone ftohte.veres kur vertet ben shume nxehte,sben tjeter gje,vecse qahet se pelcet vape.irritohet nese sheh se ndonjehere ne mbremje une vesh golfin.ai flet rrjedhshem disa gjuhe une nuk flas mire asnjeren. ai,ne nje fa...
Autori: Dajana oruci · Lloji: Poezi personale · Tema: Deshira personale
Me pelqen te behem flutur Mbi lule te qendroj Me pelqen te behem yll Udhen naten te ndricoj Me pelqen te jem poete Vargje njerezve tu kushtoj Me pelqen te jem shkrimtare Penen time mos ta ndaloj Me pelqen te jem shkencetare Gjera te reja te zb...
Autori: Mina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia Ime
Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dhe jetoj ne qytetin e Elbasanit. Jetoj nje jete modeste por qe gjithnje me ka pelqyer! Une jam motra e madhe e dy vellezerve te mi dhe pjestares me te voge...
Autori: REI KONDI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Teknologjia
Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vitet e fundit po ze nje vende gjithmon e me te madhe te adoleshentet.Qjo ka ndryshuar cilesine e jetes.Varesia ndaj teknologjise po na shkatron,pak e nga pak...
Autori: emili · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: ai dhe une
ai pelqen futbollin une pelqej volejbollin.une pelqej motin e ngrohte ai pelqen motin e ftohte.ai pelqen pishinat une pelqej plazhin. une jam njeri i hapur ai eshte njeri i mbyllur.ai pelqen ngyren blu une pelqej ngjyren roze.une kam floke te gjata ai ...
Autori: Anamika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kush jam une ?
Une Quhem Anamika . Jam nje vajze 15-vjecare dhe kam lindur me: 26/02/2000. Jam ne kete bote te madhe per te qene ose per te arritur te jem nje perzonazh pozitiv i saj . Qe e vogel endrra ime ka qene te behesha nje balerine e zonja . I'a arrita qellimit ...
Autori: sui · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuhet e huaja te domosdoshme
une mendoj se mesimi i gjuheve te huaja pervec se pasuron njohurite e njeriut eshte edhe mundesi praktike per komunikimin jashte vendit.ne na duhen gjuhet e huaja sepse jetojme ne nje bote ku gjuhet e huaja jane prioritet dhe uk mund te kuptohesh me njere...
Autori: Besiana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Pranvera... eshte nje stin shum e bukur pra me nje fjal me pelqen shum ne pranver rrezon dielli lulet qelin natyra merr nje pamje jashtzakonisht shum te bukur natyra vishet me nje fustan te gjelber ne ate fustan ka plot lule shumngjyreshe... Por mos u ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
Pershkrimi objektiv: Kerol eshte nje vajze rreth te 15-tave. Eshte 173 cm e gjate dhe teper elegante. Ka floke ngjyre geshtenje e me onde dhe sy jeshil, nje hunde te rregullt e te drejte, dhembe te bardhe e lekure te paster, eshte teper e mbyllur ne vetv...
Autori: honest · Lloji: Ese informuese · Tema: une jam
une jam ... Une jam ajo e cila kenaqet dhe me pak . Une jam ajo e cila jam e cmendur pas sinqeritetit , besnikerise dhe tradhetine e kam tabu . Jam ajo e cila cfara ka ta thot ne sy e mire apo e keqe qofte ajo gje . Jam me tolerantja ne bote ama kur tejk...
Autori: anonim · Lloji: Hartim · Tema: autoret me te pelqyer
ne fakt do te me pelqente nje sondazh : cili nga shkrimtaret shqipetare ju pelqen me shume : 1. dritero agolli 2. ismail kadare 3. sami frasheri 4. naim frasheri ? cili prej ketyre shkrimetareve te njohur ju pelqen me shume ???
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare “Edith Durham”. Ajo eshte pesembedhjete vjece. Eshte e gjate rreth 175 cm dhe eshte elegante. Ka floke te zinje dhe te gjate me onde. Syte e saj jane ne ngjyre ge...
Autori: Petro · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e preferencat e mia. Jam nje njeri i cili nuk perzihet me jetet e te tjereve por shikon jeten e tij. Jam si gjithe te tjeret, kam anen e mire dhe te keqe timen p...
Autori: vesa mala · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: vjeshta
Mua stina e vjeshtes me pelqen shum sepse nga vapa e adhe fillon te fryej nje fllad i vogel,rezet e diellit fillojn te zhduken,nga qielli fillojn te bien disa pika te vogla shiu,zojgjet shkojn ne vende te ngrohta,gjelbersa e maleve fillon te zhduket dal-n...




Komentet e fundit!

Emri: xxxxxxx
Email: sedrg@gmail.com
Komenti: i actually like it

Emri: resti
Email: resti@gmail.com
Komenti:

Emri: RiRi
Email: RiRi11@gmail.com
Komenti: o xot o xot sa ese koti

Emri: anonim
Email: njazo@zbavitu.net
Komenti: hahahaha sa kot mjafton te besh ate qe pelqen pa pyetur askend te shijosh ate qe te lumturon se koha s kthehet pas.

Emri: rora
Email: aurora@gmail.com
Komenti: me pak pune dhe perpjekje... :p

Emri: rora
Email: aurora@gmail.com
Komenti: me pak pune dhe perpjekje... :p

Emri: besiana
Email: besianatopalli@yahoo.com
Komenti: shume kot

Emri: xhava mema
Email: njazo@zbavitu.net
Komenti: hahahaha sa kot mjafton te besh ate qe pelqen pa pyetur askend te shijosh ate qe te lumturon se koha s kthehet pas

Emri: xhava mema
Email: njazo@zbavitu.net
Komenti: kot pa lidhje//

Emri: ADELLE
Email: ADELLECHARLES490@YAHOO.COM
Komenti: /wiN



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com