Data e postimit: 2016-12-18 21:29:54
Lexime: 23099
Ese
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Jeta ne fshat dhe ne qytet
Autori: Arlinda Cera
Shkolla: "Sarina 2002"
Klasa: 12A
Qyteti: Tirane,Albania
E-mail: arlinda.cera@gmail.com


Zhvillimi i jeteses ne menyre sa me normale eshte objektivi i gjithesecilit prej nesh.Koncepti per menyren e jeteses vjen i ndryshem ne individe te ndryshem.Dikush parapelqen jeten ne fshat e dikush tjeter ate ne qytet.
Jeta ne fshat te lidh ngushte me natyren,me qetesine e me ajrin e paster.Kjo menyre jetese eshte ideale per ata qe duan te jetojne larg zhurmave te qytetit,ne nje hapsire te tyren dhe te zhvilloje jeten ne menyren qe ata deshirojne.Megjithate,mungesa e infrastruktures e veshtireson zhvillimin normal te jeteses.Problematikat fillojne qe tek arsimimi,te sherbimi shendetesor apo edhe te puna.Mundesite per punesim jane te kufizuara dhe ne pergjithesi,burimi kryesor i te ardhurave vjen si rezultat i prodhimeve bujqesore,i kultivimit dhe tregtimit te tyre.Pervec ketyre,vlen te theksojme se jeta ne fshat te shnderron ne nje individ te mbyllur.Kjo per shkak se jeta sociale eshte mjaft e vaket.Arsyet jane te ndryshme,ku mund te permendim mungesen e ambienteve per argetim apo edhe mendesine qe i karakterizon banoret.
Nga ana tjeter,jeta ne qytet te ofron shume lehtesira,duke filluar nga sherbimet e ndryshme,infrastruktura,ashtu edhe jeta sociale.Zhvillimi i ketyre ben qe jeta te jete aktive dhe ne nje ritem te shpejte.Ne ndryshim nga jeta ne fshat,jeta ne qytet te ofron me shume mundesi punesimi,si rrjedhoje edhe te ardhura me te larta.Mundesite e ndryshme per argetim bejne qe te rinjte dhe jo vetem,te jene me aktiv dhe te angazhuar ne veprimtari te ndryshme.Por,jeta ne qytet nuk te ofron dot ate relaksin dhe qetesine,edhe sikur vetem per pak minuta.Faktori dominues eshte zhurma dhe nje ajer gjithnje e me i ndotur.
Pavaresisht te perbashketave dhe dallimeve,qe ekzistojne midis tyre,gjithesecili,ne varesi te mundesive qe ka,mundohet ti pershtatet asaj menyre jetese qe ai deshiron.

Vepra te ngjashme
Autori: Romina Pulaj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jetesa ne fshat dhe jetesa ne qytet
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet dhe nga sa te afte jemi ne te pershtatemi. E perbashketa midis jetes ne fshat dhe jetes ne qytet eshte se te dyja mund te sigurojne nje jetese te mire edh...
Autori: Drilon Beqaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta ne fshat
Jeta ne fshat eshte disa here me e mire se jeta ne qytet.Kete mund ta vertetojm me shume argumente.Ajri ne fshat eshte shume i paster,por edhe fshataret jane shume te shendetshem sepse ata ushqehen ne mengjes me qumesht te fresket dhe veze.Ajri eshte i pa...
Autori: arjela tela · Lloji: Ese krahasuese · Tema: jeta ne fshat e ajo ne qytet
vepra ime eshte rreth fshatit e qytetit.ne fshat jeta eshte me e veshtire por me e bukur.aty ka pa fund amjente te gjelbera dhe pemet jane si kuti oksigjeni.kurse jeta ne qytet me e zhvilluar me me shume mundesi per edukim.nga a na tjeter eshte me e zhurm...
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ndihma ime
Une shkoj ne fshat gjate fundjavave.Me pelqen te shkoj per shkak se aty ndihmoj te afermit e mi.Te korrat krijojne ushqim per bleresin dhe te ardhura per ate qe e shet.Prandaj,dua qe te afermit e mi te kene sa me shume fitim nga te mbjellat.Aty ka shume k...
Autori: Kozeta Hito · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe Vdekja
Jeta: Une dua ta nisi pikerisht nga çifti sepse prej tyre jeta e merr kuptimin. Te gjithe ne vijme ne jete sipas nje rendi sepse çifti eshte ai i cili i percakton gjeneratat. Prej momentit te pare ne fillojme ta shijojme jeten por ne te njejten kohe ed...
Autori: Vanesa Progni · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Fshati apo quteti
Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me nje shkolle, me disa njerez qe punojne me bujqesi dhe jane me pak te kulturuar por me nje jete te qete . Ka dhe me shume gjelberim . Ndersa qytet eshte krej...
Autori: Mister Tumsi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellime te ndryshme. Disa kane frike nga vdekja. Disa jetojne sepse nuk vdesin dot dhe disa te vetvriten sepse per ta nuk ka kuptim jeta. Pendimi,dyshimet dhe te...
Autori: Besim Asllani · Lloji: Pershkrim · Tema: Fshati ime
Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka gezim , hare , lumturi . Gjithashtu kane nje tradit shume te mirë ! Jane shume mikeprites ne qdo aspekt , te bejne te ndjeheni sikur ne shtepin tuaj ! Gjit...
Autori: lirije · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Jetet tona shtypen nga shume pesha dhe shpesh te jetosh na duket nje gje e tmerrshme dhe e komplikuar. problemet e botes jane kaq komplekse dhe shikojme qe nuk ekzistojne zgjidhje te thjeshta. kompleksiteti na le gjithnje ndjesine e pafuqise. e megjithate...
Autori: Ina Gjika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e tjere.Dallimi i pare eshte se ka jete ,por arsyet te cilat bejne te mundur jeten ne Toke jane disa.Se pari Toka eshte e perbere nga kontinentet dhe oqeane...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Telefoni
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar stilin e tyre te jeteses. Por perpos ketyre avantazheve ka edhe ane negative te cilat jane te shumta. Nje nga paisjet me te shitura she me te perdorur es...
Autori: Loreta · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: jeta
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njerezit gjate jetes kan enderra dhe deshira te ndryshme por ndonjehere edhe jeta i ofron pengesa te ndryshme ,ndonjehere shume te medha sa qe njeriu i humb te...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter.Racizmi eshte nje 'semundje' qe prek vetem ...




Komentet e fundit!

Emri: adela
Email: adela.korriku@outlook.com
Komenti:

Emri: UnknowN
Email: mr.anonymous@gmail.com
Komenti: So Cutee

Emri: emili marku
Email: Emilimarku@gmail.com
Komenti: sh mir



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com