Data e postimit: 2013-10-07 17:49:55
Lexime: 15895
komunizmi demokracia
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: sistemi komunist dhe sistemidemokrat
Autori: mia mula
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 9B
Qyteti: permeti
E-mail: aleksanderbrunos@yohoo.com


ne komunizem ka vetm nje parti.nuk egziston prona private,por ajo merret nga shteti dhe kthehet ne prone shteterore.nuk zhvillohe zgjedhje te lira.por sistemi komunist ka pasur edhe te mirat e tij si p.sh nuk ka pasur shume gjakderdhje.ka pasur nje ekonomi te shtetit sepse atehere ka qene parimi qe gjithqka ta bejme me forcat tona.demokracia nje sistem politik ku respektohen te drejtat e njeriut. zbatohet ekonomia e tregut dhe lejohet konkurrenca.zhvillohen zgjedhje te lira.eshte sistem multipartiak.por demokracia ka edhe anet e saj negative sepse ke me shume vjedhje , vrasje etj.kjo ndodh si pasoj e lirise se shumte qe u eshte dhene njerezve.por gjithsesi dmokracia eshte si nje enderr ne krahasim me komunizmin.

Vepra te ngjashme
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjedhjet e individit.
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e tille eshte formula e jetes , te zgjedhesh e te marresh vendime per te pasur progres ne jete . Zgjedhjet dhe marrja e vendimeve e cdo individi beh...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Dallimi
Ne vijmë në këtë botë si qenie krejt të lira dhe të pafajshme,sic cdo femije tjeter.Kemi ardhur ne jete te ndryshem,ndonjeri ka dallim me nje tjeter ne fe,ndonje tjeter ka dallim ne race e keshtu me rradhe.Por cka ndodh me vone eshte se me kalimin ...
Autori: Qemal Mici · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pasuria
Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mosh ndihesh i (e) vetmuar kur ata te jene ne pune. Disa persona kerkojne te jene te pasur eshte shume e thjesht duhet te mesojme ne shkolle sepse shkolla n...
Autori: ronaldo albani · Lloji: Ese krahasuese · Tema: pasuria
Te jesh i pasur nuk do te thote te jesh i lumtur prinderit te blejne cdo gje qe deshiron qe ti te mosh ndihesh i (e) vetmuar kur ata te jene ne pune. Disa persona kerkojne te jene te pasur eshte shume e thjesht duhet te mesojme ne shkolle sepse shkolla n...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Të drejtat e njeriut
Sanksionimi i të drejtave dhe lirive themelore në kushtetutë është tregues i nivelit të demokracisë së një vendi. Kur të drejtat dhe liritë themelore përfshihen në kushtetutë,kjo garanton që nuk mund të ndryshohen dhe të kufizohen në më...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Hartim · Tema: Nje leter shoqes
E dashur Lira! Me ne fund gjeta kohen per te te shkruar pasi kam qene shume e zene me detyrat Lira kur ti ike ne Greqi ne u merzitem shume sidomos mesuesja.Ne klasen e katert ne beme nje konkurs me klasen paralele dhe i mundem.Sa mire do ish...
Autori: Megi Nushi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kryeminister per nje dite
Fakti qe jam zgjedhur ne krye te vendit eshte privilegj, po aq sa dhe pergjegjesi. Gjithsesi plani jone politik eshte ai qe do paraprije punen tone te gjate keto kater vite. Sic e kemi prekur dhe gjate fushates tone elektorale plani qe ne sot do te pr...
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese vleresuese · Tema: marredhenia mesues-nxenes
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithcka kane bere per mua.7-marsi eshte nje dite mirenjohjeje per mesuesit dhe ne kemi mundesine per tu dhene atyre nje dhurate ne menyre simbolike.Ata luajne nj...
Autori: ENXHI · Lloji: Hartim · Tema: LIRIA
Shume njerez mendojne se paraja eshte gjithcka. Por,pse keta njerez nuk e kuptojne? Nuk e dini se lirshmeria e mendimit eshte gjeja me e cmuar qe mund te ekzistoje?! Pa te ne nuk vlejme,pa te jemi njerez te shitur tradhetare te se vertetes.Te vertetes tun...
Autori: Xheni Lime · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese
Shume vende si dhe vendi yme eshte perballur me lufterat. Pro a jane lufterat fataliteti i jetes se njeriut ? Shume luftera kane pasur pasoja dhe deme te konsiderueshme si ne njerez ashtu edhe ne deme materiale. Po nga Kane ardhur keto luftera ??...
Autori: titilja · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Individualizmi
Individualizmi shfaqet ne menyra te ndryshme ne rende te ndryshme shoqerore.Diku me e kontrolluar dhe ne dukje e injoruar dhe diku me e theksuar dhe e jetesuar. Shembuj te ketyre rasteve jane e para sistemi shoqeror qe kaluam ku me ngulm kerkohej nga...
Autori: Aleks Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i Politikes ne Arsim
Lind pyetja: Perse ndodh gjithmone qe poltika triumfon mbi arsim, dhe sidomos mbi mesuesit? Ky eshte nje rast shume i shpeshte qe ndodh ne shoqerine tone. Sidomos kur vjen fjala tek mesuesit te cilet shpesh jane viktima ne kete mes. Ata per vite e vite st...
Autori: Anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Kanuni
Kanuni eshte nder ligjet me te vjetra te Evropes.Ky kanun eshte permbledhje e normave dhe dokeve shqiptare,ligjet e tij kan sherbyer per nje kohe te gjate si norma shoqerore dhe si nje sistem vetqeverises qe mbizoteronte ne viset e malesive te Shqiperise...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gji...




Komentet e fundit!

Emri: aajogoccaaaa
Email: high@hotmail.com
Komenti: nuk eshte ese kjo , eshte mini pershkrim koti

Emri: gersi
Email: gersihoxha1@hotmail.com
Komenti: nuk eshte e thene qqe ajo ese te jet e gatshme .... duhet te mundohesh ti bsh vet gjerat... ketu te jepen thjsht gjerat ku do te bazohesh ...

Emri: Paul Back
Email: paul.back@live.com
Komenti: Shume probleme drejtshkrimore dhe shume e shkurter. Nuk ben per ese.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com