Data e postimit: 2013-07-15 11:04:33
Lexime: 40632
Miq e shoke!
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Miqesia
Autori: Tedi Totojani
Shkolla: Papa Kristo Negovani
Klasa: 6A
Qyteti: Korce
E-mail: tedi2000@live.com


Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ngushte, nje njeri me cilin na pelqen te kalojme kohen, nje njeri ku gjithmone mund te mbeshtetemi. Miqesia e ngushte fillon qe ne femijeri, ku nje femije perballe teje mund te ndaje nje loder me ty, te te kerkoje qe te luani bashke apo te te ftoje qe te vish mbasdite nga shtepi e tij. Cdo person ka grupe shoqerore. Grupet fillojne qe nga grupe me dy veta, te cilet jane shoket me te lidhur, e deri tek grupe te medha me 4 apo 5 veta.
Dy shoket e nje grupi shoqeror me dy veta rrine gjithmone bashke ne klase me njeri-tjetrin, por edhe jashte saj, shkembejne ide, shpeshhere duke bere zhurme e potere! Personat ne nje grup te tille jane shume te lidhur, kane gjithmone besim te njeri-tjetri dhe jane gjithmone vetevetja. Shoket e ngushte e ruajne fort miqesine dhe e mbrojne me cdo menyre ate, pavaresisht dallgeve te jetes. Ne grupin shoqeror me dy veta eshte nje person thelbesor, shoku i ngushte.
Profili i nje shoku te ngushte eshte mese i thjeshte. Eshte dikush qe kur je me te ndihesh sikur jeni bere per te qene shoke te ngushte. Nje njeri qe eshte gjithmone gati per ty, i duruar per te te ndihmuar, nje njeri me te cilin kemi shume te perbashketa, nje njeri qe qesh me te gjitha shakate e tua, sado budallalleqe qe jane, nje njeri me te cilin do ta ndaja copen e fundit te cokollates! Nje shok i mire i di te gjitha historite e tua, nje shok i ngushte i ka jetuar me ty. Shoku i ngushte eshte nje person qe di gjithcka per ty dhe nje person per te cilin di gjithcka, nje person qe te thote gjera qe as ti nuk do t’ia thuash vetes, nje person i cili te kupton, nje person me te cilin je zene shume here, por perseri je pajtuar, qe beson gjithmone historite e tua, nje person me te cilin shkemben ide, qe te tregon gjithmone te verteten, pavarsisht sa mund te te pelqeje, nje person qe qesh bashke me ty, qe mund te te tregoje cdo gje, nje person qe i ruan sekretet e tua, pervecse kur jane per te qeshur dhe qe gjithmone, gjithmone do te me perkrahe… kudo dhe kurdohere. Nje shok i ngushte eshte nje person qe do ta kesh mik perjete.
Shpesh formohen grupe shoqerore me shume persona. Keta grupe jane me te hapur, me 3, 4 apo 5 persona. Keta jane shoke qe mund te mblidhen dhe te organizojne nje takim, te organizojne nje feste surprise per nje pjestar te grupit, te takohen per te ngrene pica, per te ndihmuar njeri-tjetrin me detyrat e shtepise, te bashkohen ne nje projekt te shkolles, te blejne nje dhurate per mesuesin e shume e shume raste te tjera. Nje grup i mire eshte ai qe bashkohet menjehere me njeri-tjetrin kur mesuesja thote qe do te bejme nje pune me grupe. Nje grup shokesh eshte ai qe vjen gjithmone ne ritakime. Me nje grup te mire shokesh ti mund te vesh kudo, sepse e di qe gjithmone e ke nje mbeshtetje. Ne nje grup te mire shokesh dallohet puna ne skuader dhe barazia mes anetareve. Nje grup shokesh kane kaluar plot aventura me njeri-tjetrin. Nje grup i mire shokesh mund te kene nje fjalekalim ose nje shtrengim dore sekret. Nje grup i mire shokesh “mund te ndryshoje boten !” Nje grup i mire shokesh kane per parim moton e tre musketiereve; “Nje per te gjithe e te gjithe per nje.”
Mjafton te kesh te pakten nje shok te ngushte dhe do ta kuptosh magjine e miqesise. Te kesh miq do te thote te kesh boten ne duart e tua. Te kesh miq do te thote ta kesh nje person te barabarte me nje person te familjes. Te kesh miq do te thote te shkembesh ide me te. Te kesh miq do te thote te zgjerosh njohurite e tua. Te kesh miq do te thote te kesh gjithmone dike qe do te te ndihmoje.

Vepra te ngjashme
Autori: miri hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miq e shoke
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ngushte, nje njeri me cilin na pelqen te kalojme kohen, nje njeri ku gjithmone mund te mbeshtetemi. Miqesia e ngushte fillon qe ne femijeri, ku nje femije pe...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Ai qe te do vertet
Nje lot qe te pikon...kur ti lendohesh...kur je e gezuar...kur nuk ndihesh mire..dhe gjithcka tjeter,nje person qe te do ty vertet do ti dhimbte zemra kur ti lendoheshe...dhe do ti rrifte aq fort kur ti ishe i lumtur...Ai eshte personi qe te do vertet...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...
Autori: romina balla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rreme? Ne keto dite qe kane ardhur nuk i zihet bese askujt jo me shoqerise ! Por ka edhe nga ato shoqeri te cilat jane te verteta si per shembull shoqeria ime...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
Autori: Denisa Nisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Xhaxhi im
Te Kesh nje xhaxhi do te thote te Kesh te gjithe pasurine e botes😍😍...Une jam shume e lumtur qe kam xhaxhin me te mire ne bote 💖💖💖...💖💖💖,,Xhaxhi im eshte ai njeri qe gjithmone I pelqen te jete I thjeshte..dhe eshte I kenaqur me gje...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Gjithmone Bashke Ne tdyt po ja nisim prej fillimi Krejt gjanat po i bajm qysh o mas miri Kjo dashni cdo dite e ma shume po shtohet Po kuptojna se jeta pa njeri-tjetrin jeta spo jetohet E di ndoshta shume probleme mund tna dalin Po cado si...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse jemi vetem ???
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,preferon te rrije ne shoqerine e njerzve apo preferon te qendroje vetm.Shpesh here "qendrimin vetem"e marrim si dicka negative.Por ne ditet e sotme nuk eshte...
Autori: Rabie Lika · Lloji: Ese informuese · Tema: likarabi@gmail.com
Te gabosh eshte nje veprim i pa menduar mire qe behet duke filluar nga nje adoleshent,deri tek nje person qe mendon se eshte me lart se te gjithe.Por ne shumicen e rasteve ai person mendon se eshte lart sepse nuk kryen veprime te uleta qe ulin veten e saj...
Autori: Adela · Lloji: Hartim · Tema: Atdheu
Dihet se shume toka te shqiptareve mbeten jashte kufinjeve.Historia me ne edhte treguar e padrejte . Por te gjithe shqiptaret ,kudo qe jane , flasin , gjuhen e nenes. Ata kerkojne te drejtat e tyre dhe une mendoj se ne fund te fundit kjo eshte nje e drejt...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te fleme heret apo vone?
Gjumi eshte dicka njerezore.Te gjithe njerzit flene padyshim ne orare te ndryshme dhe ne vakte te ndryshme.Mendoj se vakti me i preferuar per te marre nje sy gjume eshte ne dreke dhe te mos harrojme pasaj edhe gjumin e mengjesit qe eshte vertet i embel dh...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sociale
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai qe nuk ka asnje prane.Dikush mund te jete I rrethuar nga njerez,por prapeseprape,mund te ndihet I vetmuar ne shpirt,sikur s’mund t’ia shprehe askujt m...
Autori: Olaaa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoku
Shoku im i ngushte i cili u dashurova me te. Ai per te cilin do te jepja jeten. Ai me te cilen kaloj diten.Ai me te cilin zihemi per disa dite dhe pajtohemi prap.Por une nuk do te jetoja pa shakate e tij .Nuk do e kaloja jjeten pa te.Une nuk mungoj asnjeh...
Autori: Korina Duka · Lloji: Analize letrare · Tema: Veshtiresite e njerzve
Veshtiresite e njerzve. Tani qe jam duke shkruajttur nuk di cfare te flas. Ka disa njerez qe nuk i kupton njeri. Ata kalojne veshtiresi te medha por perseri ata duken te keqinj. Te gjithe njerzit jemi njesoj dhe te barabarte. Disa jane te vetmuar, te m...




Komentet e fundit!

Emri: fjolla
Email: fjolla_loli@live.com
Komenti: shum e bukur :

Emri: King
Email: fraci544@outlook.com
Komenti: Shum e bukur jashte mase me pelqeu shume

Emri: fjona
Email: Fjona@hotmal.com
Komenti: kjo ese eshte shum e bukur sepse ka shum kuptim dhe eses i pershtaten te gjitha fjalet

Emri: njomza lutfiu
Email: njomza@hotmail.com
Komenti: kjo ese esht shum e bukur flet miqesin dhe ka nje kuptim shum te mir kjo esht eseja me e mir

Emri: nisi
Email: nisi-bibaj@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur eseja bravo

Emri: nisi
Email: nisi-bibaj@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur eseja bravo

Emri: elijesa
Email: elijesa@hotmail.com
Komenti: kjo teme me pelqen shum sepse flet per miqesin BRAVO

Emri: 54354.3
Email: noizy_8@outlook.com
Komenti: 69/+*/

Emri: ami
Email: amiami2@hotmail.com
Komenti: good

Emri: aaaa
Email: aa@live.com
Komenti: shum jerm


Emri: shpresa
Email: shpresa.2@live.comm
Komenti: a ben nje ese per udheheqesine e klases ju lutem kjo ese shum e bukur goxha me pelqen

Emri: rediana
Email: redistefi@hotmail.com
Komenti: Me pelqennn ESEJJAA

Emri: anna
Email: antonella.l.b@hotmail.com
Komenti: goxha ese me pelqen shuume



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com