Data e postimit: 2013-11-17 16:41:10
Lexime: 9843
Kryeminister per nje dite
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Kryeminister per nje dite
Autori: Megi Nushi
Shkolla: Eqrem Çabej
Klasa: 12A
Qyteti: Tirane
E-mail: megi.nushi@yahoo.com


Fakti qe jam zgjedhur ne krye te vendit eshte privilegj, po aq sa dhe pergjegjesi.
Gjithsesi plani jone politik eshte ai qe do paraprije punen tone te gjate keto kater vite.

Sic e kemi prekur dhe gjate fushates tone elektorale plani qe ne sot do te prezantojme eshte i hartuar me kujdes dhe perpikmerine me te larte duke siguruar keshtu zgjidhjen e shume problemeve per te arritur te gjithe se bashku standartet europiane.
Si fillim ne apektin politik propozojme dhe do fillojme te punojme ne lidhje me arritjen e konsensusit ne parlament.
Ne aspektin ekonomik sic kemi premtuar do heqim taksat per pronen private duke i dhene mundesi te zhvillohet biznesi i vogel dhe ekonomise se tregut, keshtu arrihet mireqenia sociale.
Persa i perket mjedisit eshte nje ceshtje vertet alarmante e cila kerkon perqendrim serioz.
Turizmi do kete nje kujdes te vecante sepse konsiderohet nje nga hallkat kryesore e zinxhirit te ekonomise shqiptare duke u perqendruar ne turizmin malor dhe ate bregdetar.

Keshtu kjo eshte nje paraqitje e pergjithshme planit tone ekonomik pergjate ektij mandati udheheqes.

Vepra te ngjashme
Autori: sindi sindi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Homeri thote se jeta e njeriut eshte e ndikuar nga fati. Sa e vertete eshte kjo?
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsiderueshme eshte e "pashpejgueshme". Pse ndodh kjo ? Fati vendoset nga ne? Njerezit jane sjelle shume te shqetesuar duke sjelle keshtu qe te dominoje br...
Autori: Bela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme ne jeten tone.cdo kush prej nesh e di se cfare eshte femijeria,eshte ajo qe ne jemi te gatshem qe ta perjetojme perseri,lojrat e bukura qe kemi luajtur,mb...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Tema : Une pro mjedisor.
Mjedisi apo ambienti, është tërësia e rrethanave përreth një organizmi ose grup organizmash, veçanërisht ndërthurja e kushteve të jashtme fizikore, natyrore që veprojnë dhe ndikojnë në rritjen, zhvillimin, dhe mbijetesën e organizmave. Ne s...
Autori: emi · Lloji: Hartim · Tema: libri
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
Autori: Ibrahim Hoxha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Une jam nje qytetar evropian
Te jesh nje qytetar europian…. Te jesh qytetari i nje vendi nuk do te thote te banosh ne nje qytet te caktuar.Pas fjales qytetar qendrojne nje sere detyrimesh dhe pergjegjesish qe duhen permbushur dhe zbatuar,ne menyre qe termi qytetar te marre ku...
Autori: Ersi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Carmatosja boterore eshte e vetmja shprese per paqe
Armatosja boterore eshte nje nder problemet kryesore qe shqeteson anembane globin sepse perben nje kercenim serioz per paqen. Prandaj vendet e zhvilluara,organizatat e ndryshme,aleancat e shteteve kane ndermarre insiativa konkrete per carmatosjen boterore...
Autori: Megi Nushi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pushimet ne det dhe pushimet ne mal.
Dime qe tek secili prej nesh ekzistojne preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendeve ku na pelqen te pushojme, ne ato bregdetare apo ne ato malore. Por per ta bere edhe me te lehte kete perzgjedhje nevojitet nje krahasim midis tyre qe te ...
Autori: De..... · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Une Kryetarja e Ardhshme e Bashkise
Une kryetarja e ardhshme e Bashkise Te nderuar zonja dhe zoterinj . Ju falenderoj per pjesemarrjen tuaj ne kete organizim dhe per mbeshtetjen tuaj te plote. Jemi mbledhur ketu per te diskutuar per problemet qe keni prandaj ndodhem para jush per te s...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e flamurit
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdheun u bene ne ato kohe te turbullta nga patriotet per te bere shqiperine te “mevetme”. Ishte koha kur perandoria turke ishte ne grahmat e fundit dhe k...
Autori: anna · Lloji: Ese vleresuese · Tema: profesioni
Cdo njeri lind, rritet dhe do vazhdoje te ece perpara ne jete, por per ta bere kete ai duhet te punoje, pra te aftesohet per veten dhe aftesimi per veten eshte marrja e nje profesioni, ku kjo e fundit duhet ti pershtatet aftesive te njeriut dhe kerkesave ...
Autori: Marjela N · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund ...
Autori: anny · Lloji: Analize letrare · Tema: perkedhelja ma zbut shpirtin
perkedhelja eshte e gjithe dashuria e nje personi ndaj nje tjetri e misheruar ne nje prekje te ngrohte,te embel,qe te mbush me jete.Qe ne barkun e nenes mesohemi te na perkedhelin.Nena flet me ne ,na meson te rritemi duke na perkedhelur e duke na treguar ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte vendlindja per mua
Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante dhe te shtrenjte per cdokend?Por tani qe jam rritur dhe jam bere me e ndjeshme per sa i perket atdheut them me plot goje se cfare eshte per mua.Atdheu esht...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjit...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com