Data e postimit: 2015-06-04 17:43:06
Lexime: 69094
Fjalim Politik
Lloji: Tekst argumentues
Tema: Une Kryetarja e Ardhshme e Bashkise
Autori: De.....
Shkolla: R.....
Klasa: x
Qyteti: korce
E-mail: e@yahoo.com


Une kryetarja e ardhshme e Bashkise

Te nderuar zonja dhe zoterinj .
Ju falenderoj per pjesemarrjen tuaj ne kete organizim dhe per mbeshtetjen tuaj te plote.
Jemi mbledhur ketu per te diskutuar per problemet qe keni prandaj ndodhem para jush per te shfaqur idete e reja qe dota cojne vendin drejt se ardhmes.Sot ne jemi deshmitare te shkaterrimit te mjedisit,te shkaterrim te hapesirave te gjelberta dhe problemeve neper shkolla.Sot femijet shpesh ankohen se ju mungojne hapesirat e gjelberta dhe ambjentet e argetimit.Une ju premtoj se do ta rris numrin e hapesirave te gjelberta gje qe nuk do tju sherbeje vetem femijeve por dhe moshave te thyera.Do te behen permiresime ne parqet e lojerave dhe ne shkolla kushtet do te jene me te mira .
Vota juaj eshte shume e rendesishme jo vetem per mua por edhe per ju dhe te ardhmen e femijeve tuaj.Te rruash mjedisin nukeshte aspak e veshtire pasi lidhja e tyre eshte e ngushte dhe e varur nga njera tjetra.
Keto premtime nuk jane boshe por thjesht veprime e jo fjale.
Ju bej thirrje te gjithe banoreve te qytetit te Korces te bashkohen me ne.Ne kemi nevoje per ju.Ne kemi nevoje per te gjithe banoret qe e duan komunitetin dhe territorin e tyre.Une ju siguroj se do te jem garante per realizimin e aksioneve qe ju do te zgjidhni per qeverisjen tone lokale.Keshtu une kerkoj mbeshtetjen tuaj.Nje vote per mua nje e ardhme me e mire per ju.
Ju faleminderit shume !

Vepra te ngjashme
Autori: Sara Jaupi · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Covid 19
Te nderuar zonja dhe zoterinj Ju falenderoj te gjitheve per pjesmarrjen dhe per mbeshtetjen tuaj te plote. Jemi mbledhur sot ketu per te diskutuar rreth problemeve qe ju shqetesojne.Prandaj ndodhem ketu per te dhene idete dhe mendimet e mia qe te gjithe...
Autori: unknown.F.L · Lloji: Leter · Tema: leter zyrtare
I nderuar zoti x: Me lejoni te prezantohem si fillim. Une jam x nga shkolla Kole Koci, ne klase te tete. Me anë të kësaj letre ofroj falenderime te shumta dhe vertet te sinqerta per ftesen tuaj ne konkursin e gjuhes se huaj. E vleresoj vertet faktin...
Autori: Shkolla "Qemal Mici" · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te drejtat
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe te drejtat e tij te mos i shkeleshin ose shfrytezoheshin.Femijet kane te drejta ne kemi te drejta dhe duhet qe keto te drejta te na respektohen .Te par...
Autori: Sirela Hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: domozdoshmeria e mbajtjes se nje kafshe shtepiake
une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendojne keshtu. Keto kafshe nuk quhen kot "shtepiake" . Ato jane te prirura per ti ndenjur afer dikujt . Ju do te thoni perse ? duke filluar nga arsyeja me elem...
Autori: Megi Hasanllari · Lloji: Ese vleresuese · Tema: uAtdhey
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
Autori: Albi Zeqiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla
Nje pjese e rendesishme e te gjithe jetes eshte arsimimi . Pothuajse cdo gje ne jete lidhet shume ngushte me shkollimin . Shkolla eshte gjithashtu shume e rendesishme per e edukimin e nje njeriu. Prandaj shkolla fillon qe ne moshe shume te vogel . Shume f...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Poezi personale · Tema: 8-1
Nuk mendoja qe do te ishte keshtu Mendoja qe lehte kasha me e kalu ...
Autori: Iva · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Une Kam Nevoje Per Mbrojtjen e Prinderve
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kuptimin e vertete te jetes.Por c’do njeri lind ne nje familje,ku aty meson te edukohet,meson te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here na ve ne prove.Dhe ket...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te falim gjithmone?
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje g...
Autori: Engerilda Ukperaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Femijet
Femijet jane shembelltyra e nje shoqerie. Aksidentalisht femijet po i "vret" dashuria me superficit. Prinderit shqipetare nuk dine te duan femijet. Ata mendojne qe te duash femijen do te thote te jene nje lloj "xhindi" qe ploteson cdo deshire te tyre. Mja...
Autori: ADRIAN MARDODAJ · Lloji: Ese informuese · Tema: reformat arsimore
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dhe nivelet e arsimimit? SI DO TE ORGANIZOHEJ BOTA DHE SI DO TE DREJTOHEJ AJO? A DO TE ISHIN GJERAT ME TE THJESHTA APO ME TE VESHTIRA? A DO...
Autori: VALERJANA TAFOSHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dita e mesuesit
Te nderuar e te respektuar,mesuesit tone gezuar 7 marsin diten tuaj.Ne kete dite ne ju nderojme juve per punen dhe kontributin tuaj te madh qe keni dhene,jepni e do te jepni, per mesimin e gjuhes sone te paster shqipe te asaj gjuhe qe na lane amanet te pa...
Autori: Anonim · Lloji: Ese informuese · Tema: Si dueht te na ndihmoje familja,shkolla,rrethi shoqeror per tu perballuar me realitetin dhe veshtiresite qe ekzistojne ne te ?!
Jeta!Nje realitet me veshtiresite e medha qe gjnden ne te.Keto veshtiresi te medha qe gjenden ne cdo vend perreth nesh,por nuk eshte dicka e thjeshte,e lehte per tu perballuar.Kjo eshte menyra e te jetuarit.Te jetuarit nepermjet parapergatitjeve te shumta...
Autori: Izet Mata · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Blerja e celularit
Te dashur mami dhe babi , Une qe me perpara ju kam kerkuar qe te me blinit nje celular , por tani une po e kujtoj qe edhe po te ma kishit blere , do te ishte nje budallallek i madh . Per kete gje une ju falenderoj . Tani une jam nje adoleshent . ...




Komentet e fundit!

Emri: xhesi
Email: gjinajxhesika@gmail.com
Komenti: Shm e bukur.Me plot fjale dhe argumente bindese.

Emri: relinda
Email: reliramadani9@gmail.com
Komenti: flm

Emri: fjolla
Email: fjolla.123@hotmail.com
Komenti: Shum shum bukur.Te lumtë

Emri: aferdita
Email: beshelloaferdita@gmail.com
Komenti: bkr bkr

Emri: adrian
Email: adrian132haziri@gmail.com
Komenti: shum i mir

Emri: blerand
Email: landi-10@zbavitu.net
Komenti: mir mir me than

Emri: cas`
Email: casasm000@gmail.com
Komenti:

Emri: Frrok
Email: Frrok gjini@live.it
Komenti: Krejt pa lidhje :-P

Emri: mahmut
Email: mahmutferati@outlook.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com