Data e postimit: 2014-01-22 16:45:49
Lexime: 22948
Carmatosja boterore eshte e vetmja shprese per paqe
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Carmatosja boterore eshte e vetmja shprese per paqe
Autori: Ersi
Shkolla: ---
Klasa: XI4
Qyteti: Tirane
E-mail: ersiljagjoni@hotmail.com


Armatosja boterore eshte nje nder problemet kryesore qe shqeteson anembane globin sepse perben nje kercenim serioz per paqen. Prandaj vendet e zhvilluara,organizatat e ndryshme,aleancat e shteteve kane ndermarre insiativa konkrete per carmatosjen boterore si e vetmja shprese per paqen dhe harmonine ne bote qofte dhe brenda shtetit apo ndermjet shteteve.
Carmatosja sjell paqe,zhvillim,largon friken dhe stresin e luftes, shpenzimet per arme e ushtri te cilat mund te investohen ne fusha te tjera si arsimi, shendetesia, turizmi etj. Carmatosja boterore do te ulte shume emigracionin e njerezve drejt vendeve me te ngurta e me te qeta.
Disa shtete ose edhe grupe te ndryshme politike e fetare brenda shteteve mendojne se carmatosja i ben ata te fuqishem per te mbrojtur interesat e tyre ose per te realizuar qellimet e tyre, duke kercenuar ose sulmuar te tjeret.
Por zgjidhja e problemeve me arme dhe lufte eshte e gabuar. Bisedimet,toleranca,misionet e paqes jane rruga me e drejte per zgjidhjen e problemeve te ndryshme boterore.
Carmatosja boterore duhet te arrihet me kompromis midis shteteve dhe lidereve boterore ne menyre paqesore, sepse me gjithe kete zhvillim te armeve te teknologjise se larte dhe armeve berthamore gabime te vogla mund te sjellin pasoja fatale per gjithe boten.

Vepra te ngjashme
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: carmatosja,lufta,paqja
Konfliktet me te medha gjithnje kane nisur nga vete njeriu.Cdo lufte,cdo beteje.Njeriu eshte aq egoist saqe per te fituar pushtet,gjen cdo menyre,cdo mjet.Nje prej ketyre mjeteve jane armet,qe fatkeqesisht edhe ne ditet e sotme perdoren nga shume shtete n...
Autori: Enejda Llupi · Lloji: Tekst informativ · Tema: Lufta
Gjurmet e Luftes se pare Boterore ne jeten e njeriut ! Sic e dime te gjithe lufta e pare boterore filloi me 28 korrik 1914 dhe mbaroi me 11 nentor 1918.Gjate kesaj lufte pati edhe humbje por edhe fitore.Por me te shumta ishin humbjet.Jo vetem qe u shkater...
Autori: Oper Daco · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Paqja
Paqja... Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirkuptimi qe i duhet te gjith njerzimit dhe botes.Paqja eshte shume e rendesishme ,ne qofte se nuk ka paqe ne vendin ku jemi ne aty nuk ka mirekuptim dhe marrd...
Autori: ADRIAN MARDODAJ · Lloji: Ese informuese · Tema: reformat arsimore
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dhe nivelet e arsimimit? SI DO TE ORGANIZOHEJ BOTA DHE SI DO TE DREJTOHEJ AJO? A DO TE ISHIN GJERAT ME TE THJESHTA APO ME TE VESHTIRA? A DO...
Autori: L.K · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta, fataliteti i jetes njerezore
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe fizike.Njerezit gjejne pretekste per te filluar nje lufte.Disa i fillojne luftrat per interesat e tyre.P.sh vdekja e princ Ferdinantit sherbeu si pretekst ...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera .
Ese : Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera . Ne vitet 1913-1916 gjendja e shqiptareve te Kosoves si pjese e Serbise ishte e veshtire . Atyre nuk u lejohej te shkolloheshin ne gjuhen shqipe dhe te botonin libra apo gazeta ne kete gjuhe . Ma...
Autori: Kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kombi
Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke rezistuar nder vite kundrejt te pabeseve dhe asnjehere nuk jemi ulur ne nivelin e tyre. Nese flasim per h...
Autori: ANXHELA MAHO · Lloji: Ese argumentuese · Tema: problemet e femijeve ne bote
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Rendesia e librave.
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezit pa bere dallim moshe,gjinie,feje,njerez te pasur apo te varfer,thjesht I mbylli brenda.E kuptoj qe eshte dicka e tmerreshme por duhet te dini se edhe nes...
Autori: Meti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Teknologjia dhe e ardhmja
Bota eshte gjithnje ne levizje,ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme. Njerezimi ka ndryshuar shume shpejt ne kohe;ndryshimi eshte tipar i inteligjences se tij.Njeriu eshte ai qe,qysh nga epoka e gurit rendi ne korsine e zhvillimit per t'u zhytu...
Autori: Amanda Sadikllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per te gjithe femijet e Botes kudo qe ndodhen, Bota per femijen. Si mund te jete ajo?
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: Anaili · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Aleksander mojsiu
Ishte talenti qe mbarte nje pike e forte qe I hapi dyert aktorit me origjine shqiptare Aleksander Mojsiut. Ishte po ai talent I trasheguar qe beri te mundur qe beri te mundur qe ky aktor te injektonte emocion ne cdo shikues .Ishin gjestet e duhura,mimika...
Autori: RINELA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: CFARE JAN EFJALET DHE PSE JANETE RENDESISHME????
Fjalet kane evoluarmes viteve.Ndoshta,me shume se cdo faktor tjeter,eshte mjeshteria e gjuhes qe na ndan nga bota e kafsheve.Por fjalet jane gjera te rreshqitshme.Eshte e njohur gjeresisht qe ato mund te perdoren per te mashtruar gjithashtu edhe per te nd...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: padrejtesite ne bote dhe vuajtjet
Viti 2013.Ende krime dhe mizori ne bote.A do te mbaroje ndonjehere valle?Nje lufte njerezore qe ka filluar qe ne lashtesi,te ciles nuk po i vjen fundi dhe nuk ka gjasa qe te vije tani afer.Nje lufte njerezore,qe e ka origjinen te mizoria e te ashtuquajtur...




Komentet e fundit!

Emri: anonim
Email: anonim@gmail.com
Komenti: Duhej shtjelluar pasi mendimet jane shune te mira por nuk kane shum lidhje me njera tjetren.

Emri: Kristel Cocoli
Email: kristelcocoli@gmail.com
Komenti: Nuk ka paragrafe dhe mungon shtjellimi i argumenteve, si dhe antiteza . Mund te jete e shprehur bukur ,por s eshte ese.

Emri: Tetihi
Email: Tetihi@gmail.com
Komenti: Më pëlqen shumë💜 bravo

Emri: littlebabe
Email: heyyou@yahoo.com
Komenti: struktura eshte 0 ! asnje percaktim nuk mund ti vesh kesaj eseje, nejse je perpjekur.

Emri: Jennifer Criss
Email: xhenijeny@hotmail.com
Komenti: Shume ese e bukur. Bravo!

Emri: aaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnn
Email: an.fel@tre.net
Komenti: shume shume e bukur te lumte nese e ke bere vete. per mua meriton nje 10 te madhe. BRAVO. te tjeret duhet ta lexojne sa me pare kete ese kaq te mrekullueshme. me te vertete eseja me e bukur qe kam lexuar deri me sot ne jeten time . te pergezoj. je 1



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com