Data e postimit: 2019-02-25 11:43:45
Lexime: 34432
Te jesh nje qytetar europian
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Une jam nje qytetar evropian
Autori: Ibrahim Hoxha
Shkolla: Mihal Grameno
Klasa: 8c
Qyteti: Tirane
E-mail: fsdfsf@yahoo.com


Te jesh nje qytetar europian….
Te jesh qytetari i nje vendi nuk do te thote te banosh ne nje qytet te caktuar.Pas fjales qytetar qendrojne nje sere detyrimesh dhe pergjegjesish qe duhen permbushur dhe zbatuar,ne menyre qe termi qytetar te marre kuptim.Nje nga sfidat kryesore ne te cilen perballet sot politika dhe shteti shqiptar eshte perfshirja e Shqiperise ne bashkimin europian.Por rruga gjate ketij bashkimi nuk eshte e lehte,pasi nuk mud te kryhet vetem me arritjen e mireqenies materiale.Vendimet kryesore te BE-se jane te lidhura me jeten e perditshme dhe per kete arsye ato lidhen direkt pikerisht me ata,qytetaret.
Por cdo te thote te jesh nje qytetar europian?
Dihet se Europa perben sot ne fuqi boterore dhe si e tille ajo dhe qytetaret qe ajo mbart jane zhvilluar ne nje shkalle me te larte ne te gjitha fushat e jetes,si politike ashtu edhe ekonomike e sociale.Po pse ne shqiperi stabiliteti i ketyre te trejave eshte kaq i veshtire per tu arritur?Jemi pikerisht ne,banoret e ketij vendi,qytetaret e ketij shteti te mrekullueshem qe duhet te ndryshojme mentalitetin ne lidhje me zbatimin e rregullave,permbushjen e detyrimeve ,rendesine e puneve vullnetare dhe respektimin mes njeri-tjetrit dhe mes kryetareve te shtetit.Mos te harrojme se termi qytetar te ben te gezosh te gjitha te drejtat dhe lirite individuale dhe per te fituar keto te drejta ne rast se cenohen duhet luftuar dhe duhet treguar vendosmeri.Vetem keshtu mund te quhemi qytetare te kompletuar.Shqiperia mund te behet pjese BE-se,por shqiptaret mund te mos arrijne te jete qytetare te denje europian.Pra ne jemi pjese e europees,territori yne ndodhet brenda saj dhe ne ndihemi kaq larg.Nje vend e bejne njerezit qe jetojne ne te.Duhet te zhdukim pesimizmin qe ka pushtuar rinine tone dhe te fillojme te mendojme se cfare duhet te ndryshojme per ta bere kete vend me te mire.Per te arritur kete duhet filluar nga fillimi,qe nga edukimi i brezave te rinj per punen,per dashurine per atdheun,per respektimin e te moshuarve,per ndihmen ndaj atyre qe kane veshtiresi,per punet pa pagese ne komunitetin ku jetojne etj etj.
Te jesh qytetar,por aktiv ama,nuk eshte e lehte,por gezimi qe do te marrim kur te shohim frytet e punes sone do te jete shperblimi me i madh.
Cdo njeri eshte qyetar i nje qyteti universal.Ne e duam atdheun tone por ndihemi dhe qytetare te Europes .Per te merituar keto emertime,duhet te kontribojme me te gjitha mundesite tona.

Vepra te ngjashme
Autori: Melisa Dulaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Qytetari aktiv
Qytetar aktiv ne duhet të jemi dhe jo pasiv sepse ne duke qenë qytetare aktive bëhemi pjesë e vendimarrjeve duke ndikuar ne vendimet që merren.Pjesmarrjet ne aktivitete te ndryshme merren me gjallëri do të thotë që merr pjesë vetë ne një punë...
Autori: Kevin Sota · Lloji: Ese informuese · Tema: Une jam qytetar i Evropes
Te drejtat e njeriut dhe te cdo femije duhet te jene te barabarta.C'do kush prej nesh duhet te jet i arsimuar,te ket nje familje dhe te jete qytetar i nje vendi.Disa femije bejne pjese ne kontinentin e Azise,Amerikes jugore,veriore,Australise,Afrikes,Anta...
Autori: KLEA Kd · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Qytetari evropian
Qytetari evropian eshte banor I Evropes dhe ka identitetin e tij kombetar. Qytetari evropian ka disa tipare dhe vlera qe jane karakteristike, si: toleranca, bujaria, barazia, respektimi I ligjit, paqja etj. Une jam nje qytetare evropiane, edhe pse akoma e...
Autori: Egzon Hajdari · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sjellja e qytetarit
Rruga, trajektorja qe ne bejme cdo dite, qe ecim mbi te. Ne kete e quajme gjithmone pozitive pa rreziqe por ky eshte gabimi me i madh qe bejme. Kur ecim ne rruge ne duhet ti mendojme te gjitha. Ne duhet te jemi zoteruesit e rruges. per kete sjellja jone d...
Autori: kmai · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe rruget e asflatuara edhe konditat ne maksimum. Qe te jesh krenar qe je Shqiptar nuk do te thote qe ne historine e botes vendi yt te kete qene me i perparua...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Permisimi i trafikut rrugor
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit nuk eshte se duan ta bejne, por e bejne padashje. Gjithsesi shkaqet qe ato ndodhin jane te shumta. Le te permendim disa nga ato: Papergjegjesia e njerezv...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Permisimi i trafikut rrugor
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit nuk eshte se duan ta bejne, por e bejne padashje. Gjithsesi shkaqet qe ato ndodhin jane te shumta. Le te permendim disa nga ato: Papergjegjesia e njerezv...
Autori: Ermal Shkembi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Integrimi i Shqiperise ne Evrope
Integrimi I Shqiperisë ne strukturat e Bashkimit Evropian eshte nje nga sfidat me te medha per ne keto 2 dekadat e fundit, por per tu bere pjese e kesaj organizate me te drejta te plota, duhet te permbushen disa kushte themelore. ...
Autori: Ilidona bisha · Lloji: Analize letrare · Tema: shqiperia
Te jesh shqipetar eshet nje privilegj i cili duhet dhe mbrojtur . Te jesh shqipetar eshte pasuria shume e madhe sepse shqiperia eshte nje nga vendet me te vogla por shqiperia ka vlera shume te medha . Ne jemi e ardhmja e shqiperise dhe per kete duhet te ...
Autori: Aleks Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i Politikes ne Arsim
Lind pyetja: Perse ndodh gjithmone qe poltika triumfon mbi arsim, dhe sidomos mbi mesuesit? Ky eshte nje rast shume i shpeshte qe ndodh ne shoqerine tone. Sidomos kur vjen fjala tek mesuesit te cilet shpesh jane viktima ne kete mes. Ata per vite e vite st...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i pergjigjemi gjate ketij shkrimi, duke e pare vetmine nga disa kendveshtrime te njohura e te panjohura. Shume njerez jane te vetmuar dhe ata e perkufiz...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Karakteri dhe personaliteti yne
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos shtiresh.Duhet t'ia dime vlerat vetes sone e jo te mburremi per gjera qe nuk arrijme t'I bejme dot. I gjithe qellimi eshte qe njerezit ta dine se kush je ne ...
Autori: xhulia kavo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cilat jane problemet kryesore qe ndrydhin sot arsimimin e femijeve?////
arsimi eshte celesi i vetem i dijes. te shkolluarit eshte nje nder stadet me te rendesishme qe njeriu duhet t'i permbushe me doemos ne jeten e tij.te arsimuarit ashtu sic duhet hap kudo dyert e jetes. sot mund te themi se arsimimi ka arritur ne kushte te...
Autori: anna · Lloji: Ese vleresuese · Tema: profesioni
Cdo njeri lind, rritet dhe do vazhdoje te ece perpara ne jete, por per ta bere kete ai duhet te punoje, pra te aftesohet per veten dhe aftesimi per veten eshte marrja e nje profesioni, ku kjo e fundit duhet ti pershtatet aftesive te njeriut dhe kerkesave ...




Komentet e fundit!

Emri: mikaela agalliu
Email: mikaelaaglliu7@gmail.com
Komenti:

Emri: Ferid Lluja
Email: flluja@yahoo.com
Komenti: Ju pershendes.Mendoj qe dote kemi nje bashkepunim.Respekt.

Emri: ana
Email: zefiana45@gmail.com
Komenti: super

Emri: klausmete
Email: klausmete@gmail.com
Komenti: per mu je talent

Emri: aleksanderudi
Email: aleksanderrudi@gmail.com
Komenti: me i miri ne ese ne tirane

Emri: aleksmarku
Email: aleksmarku@gmail.com
Komenti: super ese,sikur nje dite te arrinim te ishim qytetare te denje europian.Bravo

Emri: flaviahasa
Email: flaviahasa@yahoo.com
Komenti:

Emri: flaviabiba
Email: flaviabiba@yahoo.com
Komenti: me ka pelqyer shume eseja juaj e kam lexuar mbi 10 here dhe me ka pelqyer shume.

Emri: flaviabiba
Email: flaviabiba@yahoo.com
Komenti: Sa ese e bukur me ka pelqyer shume



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com