Data e postimit: 2013-05-29 01:20:52
Lexime: 20406
Tema : Une pro mjedisor.
Autori: Blenarda Dikolli
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Tema : Une pro mjedisor.
Shkolla: Ismail Qemali
Klasa: 12-13
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Mjedisi apo ambienti, është tërësia e rrethanave përreth një organizmi ose grup organizmash, veçanërisht ndërthurja e kushteve të jashtme fizikore, natyrore që veprojnë dhe ndikojnë në rritjen, zhvillimin, dhe mbijetesën e organizmave. Ne si qenie njerzore dita dites jemi duke e shkaterruar cdo minute e me shume mjedisin ne menyra nga me brutalet . Jemi shnderruar ne makineri dhe ne mermer. Nuk ka me asnje vend ku ti mund te kenaqesh me gjelberimin apo me aromen e natyres qe eshte gjeja me e mire qe mund te kete.
Shtohet pyetja : Mos njerezimi , ne, kemi harruar kenaqesine e te qenurit ne harmoni me natyren dhe ta trajtojme ate me kujdes qe te kemi dhe ne perfitime prej saj ?
Une jam pro mjedisit.Jam nje individ i shoqerise njerzore qe eshte kundra cdo demtimi qe i behet tokes.Me vjen keq dhe ngrej zerin kundra cdo demi qe I behet mjedisit, kundra cdo plage qe I hapet dhe cdo pakesimi pemesh qe po ndodh.
"Njerëzit fajësojnë mjedisin e tyre. Por është vetëm një njeri për tu fajësuar , dhe vetëm një ,ata vetë." U shpreh Robert Collier. Kjo eshte ajo qe une ngre zerin cdo dite , ne cdo vend, kudo qe shof shkelje dhe demtime.Jemi ne ato qe po demtojme ate qe duhet ta mirmbanim.Ne demtojme shtepine tone, vendin ku cdo dite ne jetojme dhe na mban.Jemi masmirenjohes dhe hipokrite, s’dime te mbajme ate qe kemi dhe me pas mundohemi ta gjejme fajin tek tjeter kush kur ne te vertete faji eshte vetem i joni.
Ne nuk do të kemi një shoqëri nëse ne shkatërrojmë mjedisin, se nej shoqeri e kulturuar dhe me edukate s’do e bente kurrsesi nje veprim te atille, ajo do kujdesej.
Kush peshtyn token,ka peshtyre veten e vet ne jemi bijte e tokes dhe toka eshte nena jone duajeni dhe ndihmojeni token sic kujdeset dhe na do ajo ne. Nuk ka sesi te ndodhe ndryshe eshte nje mendim qe vjen natyrshem pa u menduar gjate per te gjetur nje pergjigje per te gjithe ata qe peshtyjne ate te cilen I solli ne jete e I mban gjalle.Ndaj ashtu si un qe jam pro mjedisit dhe e dua duke ja treguar me kujdes e duke e mirmbajtur, ashtu duhet te veprojne te gjithe.Gjithsesi dueht ta filloje nga vetja se nese e ben ti vete do ishte gjithcka shume ndryshe.Nga nje do behemi shume e nga shume mjedisi yne do te permiresohet dhe jo vetem une qe do jem pro mjedisit por do jene shume njerez dhe pse jo te gjithe.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria femërore
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ...
Autori: elira jeta legjendare · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: nena
A thua, a ka gje me te bukur ne bote kur ti rrethohesh nga familja jote, e veçanerisht nga nena. Ajo me lindi e rriti, dhe nje fjale ajo me edukoi. Nuk thuhet kot se “Xheneti per femijen eshte nen kembet e nenes.” Eshte bahqe qe lulet e saj sjellin l...
Autori: q · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: c'eshte dashuria?
Shpesh gjej veten duke i bere pyetje te tilla sic : c'eshte dashuria,pse shpesh lendohemi nga njerez te tjere,pse ajo te jep force te luftosh deri ne fund per te .Por ndonjeher me duken edhe si pyetje retorike sepse shpesh gjej pergjigjen vet pa mos e...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Teatri dhe jeta
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një paralelizim mes jetës dhe teatrit.Kjo gjë vihet re qartë nga çdokush.Tragjedia tregon përmes aktorëve sprovat që lalon çdokush për të vënë dre...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Ne jete njeriu lind, jeton e me pas vjen edhe fundi i tij kur ai vdes dhe sigurisht pason breza te tere pas vetes. Ai kalon shume periudha e ngjarje te ndryshme gjate gjithe jetes. Si cdo qenie tjeter e gjalle, lind dhe ne fillim e gjithe dashuria dhe vem...
Autori: miri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te jesh i dashuruar...
te jesh i dashuruar do te thote te shohesh vetem nje person ajo , ajo dhe vetem ajo , te duket gjithcka ne syte e tu . Te ndihesh ndryshe dhe te mendosh gjate gjithe kohes se si ta besh te lumtur personin qe dashuron ne te gjitha menyrat , te mendosh cdo...
Autori: Edmond Dema · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria per nenen
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten prej teje mesova se qka do te thote jeta nene shpirti im bukuria e dynjas nene ime me ate buzqeshje qe me shuan hidherimet inatet dhe nese jam i semur me bu...
Autori: samira · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: frika ne jeten tone
si cdokush tjeter edhe une e kam provuar te kem frike. kjo ndjenje te tmerron te pushton te teren pa te pyetur fare.eshte brenda teje eshte ne ty e smund ta largosh prej vetes. mua me ka ndodhur shume here te kem frike. po permend disa raste: kur isha me ...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Heroizmi i Vertete
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kryejne akte te jashtezakonshme ne sherbim te Zotit, njerezve ose vendit. Sot, heroizmi eshte konsideruar te kete nje qenie fantastike brenda tij qe eshte sup...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kujtimet e se kaluares
Filloj te futem ne kujtime e te mendoj te kaluerën .çastet e mira e ato te keqija ,ato per mua kurr nuk mund te harrohen sepse ato ma kujtojne femijrine time te cilen kam kaluar dhe çastet e mëparshme te cilat i kam kaluar !Ndonjeher them se ato çast...
Autori: pamela pami · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: emancipimi qe duhet te beje shoqeria ne menyre qe individi te mos ndihet i vetmuar, por te gjeje hapesirat e nevojshme pe t'u ndier pjese organike e mire-funksionimit te saj.
NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gjitha moshave, racave, shtresave shoqërore dhe besimeve fetare. A je ndier ndonjëherë i vetmuar? Ç’është e vërteta, të gjithë kemi pasur raste ku...
Autori: Albiona Muriqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Familja
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja ! Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane familjes,kur ti qesh,kur ti qan me ata.Ndoshta ti nuk e vren por ata gjithmone mundohen qe te mbrojne, e te shpetojne,e megjithese ti e perserit nje gabim at...
Autori: Xhoeda Lluka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nje nxenes, nje mesues dhe nje laps mund te ndryshojne boten
Bota eshte nje vend i madh i cili ka hapesire per ndyshime shume te medha.Secili nga ne eshte pjese e kesaj bote , prandaj duhet te kondribojme sadopak per ta ndryshuar ate , qofte vetem me nje laps e nje leter te shkruajme dicka ndergjegjesuese.Mesuesi...
Autori: anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nje kujtim
Ne mengjesin e se dieles nje ere e leht me zgjoi pash dritarja qe ishte e hapur ,u nisa drejt saj dhe aty pash nje ditar dhe nje stilolaps.hapa ditarin dhe aty shkruhej ''DITARI I HARRUAR''.Aty lexova shume kujtime,endrra dhe deshira te cilat dalengadale ...




Komentet e fundit!

Emri: rrezi
Email: rreziiiii@gmail.com
Komenti: vari m karin m zemra

Emri: erva
Email: erva.43@hotmaili.com
Komenti:

Emri: genta
Email: dishnica.ggenta@gmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: Selenica
Email: selenica23@hotmail.com
Komenti: eseja e bukur por vetem kur ben ese nuk duhet shhkruar se nga ndotet por nice ishte bravo

Emri: greta
Email: greta.papa2@gmail.com
Komenti: bukur

Emri: oldi
Email: oldi-halaj@hotmail.com
Komenti:

Emri: Ergi
Email: ergi@hotmail .com
Komenti: Te lumte je 1 me pelqen eseja

Emri: selenica
Email: selenica23@hotmail.com
Komenti: : mut si kenge

Emri: geri
Email: jam_misterioz@gmail.com
Komenti: hhahahhahahah

Emri: Selenica
Email: selenica23@hotmail.com
Komenti: pfff


Emri: guga buga
Email: bebe@gmail.net
Komenti:

Emri: guga buga
Email: bebe@gmail.net
Komenti:

Emri: edlira lira
Email: eedlira43@hotmaili.com
Komenti: ese une e dua natyren

Emri: edlira
Email: eedlira43@hotmaili.com
Komenti: ese une e dua natyren

Emri: ca te duhet ty
Email: cateduhetty@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com