Data e postimit: 2017-04-22 15:35:53
Lexime: 12694
femijeria
Lloji: Ese pershkruese
Tema: femijeria
Autori: Bela
Shkolla: shkolla e kuqe
Klasa: VIII
Qyteti: shkoder
E-mail: blerta.kavaja@yahoo.com


femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme ne jeten tone.cdo kush prej nesh e di se cfare eshte femijeria,eshte ajo qe ne jemi te gatshem qe ta perjetojme perseri,lojrat e bukura qe kemi luajtur,mblidheshim te gjithe se bashku ne lagjen tone dhe qendronim derisa te erresohej duke treguar shakate tona qe te benin per te qeshur.eh sa shume gjera qe kemi perjetuar kur ishim te vegjel shume,me shume sec thashe me lart,por te flasesh per femijerine do te na duhet dite,muaj dhe ndoshta edhe vite,por kemi kaluar nje femijeri te paharrueshme ne memorjen tone,qe sdo ta harrojme asnjehere dhe sdo ti kalojme me kurre ato momente aq te bukura.:) :) :)

Vepra te ngjashme
Autori: Enola Sinani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: FEmijeria
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim ato kohe te femijeris.Kohen kur ne shkonim ne kopesht ,na lexonin perralla shikonim vetem kukulla ,ishim ne qender te vemendjes she benim kedo te qeshte. ...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq te flasesh per gjera te pakendeshme qe ndonjehere ndodhin aty...Ndersa eshte e kendshme te flasesh sepse aty meson te jetosh. Aty kemi mesuar shkronjen e ...
Autori: Krisula Bilo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nje vend aq i afert nga femijeria e larget
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujtimet me te bukura, me te vecanta, me mbrslenese ne jeten tone. Une kam shume kujtime nga femijeria ime. mosha e femijerise per mua do te mbetet tere jeten ...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujtim i femijerise mund te ndryshoj gjithcka keto momente gjithmone kujtohen me mall nga cdokush pasi aty ne kemi qene gjithmone vetvetja te paster te qeshur...
Autori: .... **.... · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat jane pasqyre e jetes tone
Kur permendim perrallat te gjitheve na shfaqen imazhet e femijerise,ne ato netet e rralla kur degjonim keto histori te treguara nga prinderit tone ne menyre qe te na argetonin neve.Ne u rritem ne kete monotoni ose rutine qe nuk donim qe te na mungonte asn...
Autori: ararararmemememmem · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miqte e mi
miqte tane jane cdo gje per ne .Ato dine te jene te mire ne cdo sekond te jetes tone,na bejne te qeshim kur qajme......Miqte jane gjeja me e bukur qe ndodh ne jeten tone ,i kemi shume te afert dhe i duam si motra e si vellezer.Kur dalim e shetisim me to ...
Autori: valentina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Misteri I vdekjes eshte ai qe na fut ne panik, padituria
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume, vdekjes tone, apo vdekjes te njerezve tane me te dashur? Cfare eshte me e dhimbshme te mendosh, qe diteve tona do I vije fundi, apo qe ne ditet tona nuk ...
Autori: Ardita · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte nje dite e nje date e mahnitshme , magjepsese , dhe e bukur. Pranvera fillon me 21 Mars e me te fillojne te qelin lulet,lulet shumengjyreshe , te vijne zogjt , e gjithe natyra te buzeqesh e te jep nje kenaqesi te nxehte.Kur behet fjale per ...
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Klasa
Vitin e kaluar shkova ne klase te gjashte. Nje kalim i rendesishem per jeten time; nga fillorja ne 9-vjecare. Do te me marre malli per shume gjera nga fillorja. Shoket ,mesueset dhe ngjarjet qe kami kaluar ate kohe jane te paharrueshme. Nj...
Autori: Paula · Lloji: Rrefenja · Tema: Femijeria
Femijria ime...eh, sa shume gjera per te thene.Ajo eshte gjeja me e shtenjete dhe me kuotimplote e jetes. Ajo na ka shoqeruar qe ne momentet qe une kam lindur e deri me sot. Femijeria ka nje moshe , ku une kam perjetuar kufijte me te larta te femijerise ...
Autori: emi · Lloji: Hartim · Tema: libri
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Bujar Rexhallari · Lloji: Hartim · Tema: Nena
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nje f...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: epo, femijeria :P
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe pse ne brendesi akoma ndjejne disa plagete vjetra feminore. Dhimbje te tilla si : `Nuk me bleu mami karamele`apo `Pse sme lejoi te rrija zgjuar edhe pak`ak...




Komentet e fundit!

Emri: lejla
Email: lejla@hotmail.com
Komenti: eseja qenka shum e bukur une mora 10 ,



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com