Data e postimit: 2017-02-02 20:19:28
Lexime: 3771
Ndikimi i politikes ne arsim
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Ndikimi i Politikes ne Arsim
Autori: Aleks Golemi
Shkolla: Gjimnazi "HALIT BERZHESHTA" Prrenjas
Klasa: 11E
Qyteti: Prrenjas
E-mail: Aleksgolemi@yahoo.com


Lind pyetja: Perse ndodh gjithmone qe poltika triumfon mbi arsim, dhe sidomos mbi mesuesit? Ky eshte nje rast shume i shpeshte qe ndodh ne shoqerine tone. Sidomos kur vjen fjala tek mesuesit te cilet shpesh jane viktima ne kete mes. Ata per vite e vite studiojne dhe rropaten per te arritur endrren e tyre dhe per ta plotesuar ate. Pasi perfundojne te gjitha stadet e studimeve, kalojne ne kohen ne te cilen duhet ta ushtrojne profesionin e tyre, por kjo gje eshte teper e veshtire. Gjithmone kjo eshte si nje loje qe luhet, te cilen e merr ai qe e fiton, dhe interesi eshte i madh. Ketu del ne pah politika. Kam pershtypjen se politika eshte nje ane shume negative, sepse eshte nje ndikim teper serioz dhe i shume i rendesishem per t'u studiuar. Ne cdo kohe qe vijne zgjedhjet elektorale, vendi i punes se mesuesve te cilet nuk kane aq miqesi dhe njohje me persona te njohur, vendin e tyre e ze dikush tjeter. Ky eshte ndikimi i politikes ne arsim: Mesuesit nuk e kane te sigurt vendin e tyre te punes, por gjithmone kane friken se diten qe do te ndryshohet nje parti dhe do vije ne pushtet, vendi i tyre cenohet. Une mendoj se eshte edhe nje ane tjeter e cila eshte teper e rendesishme. Mesuesit, qe jane gati per te punuar, nuk munden te gjejne nje vend pune, sepse nuk ka vende te lira pune per ta, dhe duhet te presin daljen ne pension te personit qe ka hyre ne kete profesion. Pra, me pak fjale mesuesve duhet t'u jepet e drejta e tyre dhe te mos jetojne gjate gjithe jetes se tyre me mendimin se: "DO TE ME PUSHOJNE NGA PUNA", t'u jepet e drejta dhe siguria ne vetvete qe nuk do te ndikohen nga politika, qofte kjo edhe dicka tjeter qe mund t'i cenoje te drejtat e tyre, kjo nuk eshte e drejte per mua, sepse "MESUESIT PER MUA JANE TE CMUAR" dhe duhet te vleresohen me teper se cdokush tjeter, sepse ne ta gjendet dija qe ne na jep jete dhe na ben dikush. Pa mesuesit ne jemi te paplotesuar, dhe nese jemi ne te paplotesuar, duhet t'i respektojme dhe politika duhet t'u jape vendin e duhur ne shoqeri. Duhet te ndihen ata te sigurt qe edhe ne te jemi te sigurt per dijen qe marrim.


Aleks Golemi

Vepra te ngjashme
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese vleresuese · Tema: marredhenia mesues-nxenes
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithcka kane bere per mua.7-marsi eshte nje dite mirenjohjeje per mesuesit dhe ne kemi mundesine per tu dhene atyre nje dhurate ne menyre simbolike.Ata luajne nj...
Autori: charlie · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 7 marsi
Dita e 7 marsit eshte dita e mesuseit/mesueses;dita e prinderve tane te dyte.Eshte nje dite e vecante per ta dhe per ne.Perkushtimi i tyre per ne eshte ne kendveshtrim por sot cdo gje eshte ndryshe;puna e tyre shperblehet me urime nga vete ne nxenesit,dhe...
Autori: Rebeka Hoxha · Lloji: Analize letrare · Tema: shkolla
Gjate moshes se adoleshencen na ndodhin shume ndryshime qe kan te bejne me shume me rritjen dhe me pjekurine tone.Gjeja me kyc e adoleshences eshte arsimi i mesem i cili esht nj hap i rendesishem drejt te ardhmes. Shkolla 9 vjecare nga gjimnazi ka nje n...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: naile gashi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 7-marsi
7 marsi eshte nje dite e veqante per mesuesit tane. me 7 mars 1878 u hap shkolla e pare shqipe ne korqe.mesuesi i pare ne kete shkolle ishte Pandeli Sotiri. Poahtu me 5,6,7 mars u vra familja e komandantit legjendar adem jashari.Kjo familje u vra per hi...
Autori: florjana shamolli · Lloji: Hartim · Tema: per mesuesit
une njohurit e para i marr ne familje por me pas edhe ne shkoll te mesuesit te cilet e dojn te miren .Mesuesit na edukojn mesojn dhe na bejn qe te kemi te ardhme sa me te lumtur .Te gjith mesuesit na dojn ne por nganjeher ata jan te detyruar...
Autori: Aida Duraku · Lloji: Ese informuese · Tema: 7 Marsi
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te bukura nuk mundem te gje , sepse me nje fjale nuk mund te te perhskruaj . Une nuk di si te pershkruaj nje njeri kaq te mrekullueshem sa ti mesuesja ime . Dhe m...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te ...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gji...




Komentet e fundit!

Emri: Arjela
Email: arimesidervishaj@gmail.com
Komenti: Ese e perkryer!Te uroj te vazhdosh keshtu edhe me tej!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com