Data e postimit: 2017-01-29 13:34:45
Lexime: 14294
varferia eshte prind i revolucionit
Lloji: Ese pershkruese
Tema: varferia.revolucioni
Autori: nadia
Shkolla: agimi
Klasa: 7b
Qyteti: maliq
E-mail: nadia.ag@yahoo.com


semundja me e keqe qe ekziston ne shoqerine njerezore,asaj qe ende nuk i eshte gjetur kura,eshte varferia.Por varferia ne kohe lufte eshte tabloja me e mjere dhe me e trishte qe mund te shihje para dhe pas revolucionit francez.Cfare e shkakton varferine dhe per pasion revolucionin.Taksat,taksat teper te larta qe vendosen nga pushtetaret e pangopur per pasuri,papunesia masive,mungesa e tokes bujqesore per kultivimin e bimeve dhe per pasoje edhe shkurtimi i rezervave ushqimore.Ne kushte si keto,ku pushtetaret kane gjithcka ne dore por refuzojne te permiresjone reformat dhe kushtet ekonomike-sociale te nje shoqerie sepse pasuria mblidhet vetem tek nje numer i vogel njerzish te shtreses se larte.Varferia lind recolucionin.Populli cohet te luftoje kundra gjendjes se tij dhe per te fituar te drejtat e tij,per te kerkuar reforma dhe ligje te reja,te zbatuara nga te gjitha palet.

Vepra te ngjashme
Autori: Rovena Mulla · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Varferia
Shqiperia. Eh, c'eshte Shqiperia ne krahasim me vendet e tjera? Sapo e degjojme renditet ne mendjen tone lista e problemeve te shumta, pa mbarim. Nje nder problemet qe ka qene pjese e Shqiperise, por dhe qe vazhdon te jete akoma dhe n ditet e sotme eshte...
Autori: veronica · Lloji: Hartim · Tema: per varferine
Varferia Varferia , na vjen prej vitesh e shekujsh si plage e pasherueshme,hera-heres si motiv i jetes , apo si sinonim i pasurise.Por vjen edhe si uragan,si varferi barbare, e eger, e pashprese qe pe...
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Pershkrim · Tema: Poezi per mjerimin
Mjerimi I MJERE AI QE LIND NE VARFERI S'KA ME NGRENE E S'KA ME PI, S'ka nje shtepi permbi koke SE KEMBET E TIJ PREKIN NE TOKE, Me ato sy te medhenj e bark te uritur Qe t'i japi dikush dicka ata rrine duke pritur, O jete e Mallkuar, shume njerez ng...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota Ime Perfekte
Nese une per nje moment do te kisha fuqine per te udhehequr boten, atehere ne boten time perfekte nuk do ekzistonte as pasuria me bollek as varferia dhe mjerimi, sepse kam pare se si disa qenie njerezore jetojne ne kondicione johumane, nderkohe qe te tjer...
Autori: ADRIAN MARDODAJ · Lloji: Ese informuese · Tema: reformat arsimore
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dhe nivelet e arsimimit? SI DO TE ORGANIZOHEJ BOTA DHE SI DO TE DREJTOHEJ AJO? A DO TE ISHIN GJERAT ME TE THJESHTA APO ME TE VESHTIRA? A DO...
Autori: Loren Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bota pa ligje
Ligji eshte nje koncept sa abstrakt dhe i prekshem. Eshte ligji ai i cili drejton menyren si ne jetojme, por dhe si mendojme. Vete fakti qe shoqeria ka krijuar rregulla e ligje, mund te interpretohet se ligji eshte dashur si nje mekanizem rregullues i sho...
Autori: Kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kombi
Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke rezistuar nder vite kundrejt te pabeseve dhe asnjehere nuk jemi ulur ne nivelin e tyre. Nese flasim per h...
Autori: adela bano · Lloji: Tregim · Tema: varferia
Varferia Ishte dite dimri shume e ftohte.Nxenesit qendronin te strukur ne pjesen e vetme qe ngrohte dielli i vobekte.Ana tha papritur:Sot eshte me mire se ditet e tjera - dhe i hodhi syte per nga Rebeka , e cila ishte e perhumbur ne mendime.-Po,tha me nj...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ne shoqerine Shqiptare
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk jemi vetem ne, disa familje kane edhe nje pjesetar,ne vatren e tyre te quajtur dhune. Dhuna eshte nje forme e ushtrimit te ndjenjave qe aktivizohen nga a...
Autori: xhulia kavo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cilat jane problemet kryesore qe ndrydhin sot arsimimin e femijeve?////
arsimi eshte celesi i vetem i dijes. te shkolluarit eshte nje nder stadet me te rendesishme qe njeriu duhet t'i permbushe me doemos ne jeten e tij.te arsimuarit ashtu sic duhet hap kudo dyert e jetes. sot mund te themi se arsimimi ka arritur ne kushte te...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigracioni ne Shqiperi
E keni vene re kohet e fundit se numri i te rinjve ne Shqiperi eshte pakesuar?! E keni vene re faqet e para te gazetave keto muajt e fundit?! Epo, besoj se e dini se per cfare po flas. Po flas per emigrimin, po flas per ate gje te cilen shqiptar...
Autori: L.K · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta, fataliteti i jetes njerezore
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe fizike.Njerezit gjejne pretekste per te filluar nje lufte.Disa i fillojne luftrat per interesat e tyre.P.sh vdekja e princ Ferdinantit sherbeu si pretekst ...
Autori: Kristina Kocibelli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet Pavaresi
Esse: “100 vjet Pavaresi” Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I mencur I. Qemali, ne emer te tij dhe te patrioteve te tjere deklaroi: “Prej sotit e shpallim Shqiperine te lire e te mosvarun!” 100 vite kur I mendon si...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...




Komentet e fundit!

Emri: MELISA
Email: Melimelisa579@gmail.com
Komenti: sa e thjeshte

Emri: MELISA
Email: Melimelisa579@gmail.com
Komenti: sa e thjeshte

Emri: besi
Email: besianbejko@gmail.com
Komenti: pa lidhje

Emri: Cuni i babit te vet
Email: besianbejko@gmail.com
Komenti: pa lidhje

Emri: alon lika
Email: vetemti09@gmail.com
Komenti: shum e bukur kjo eseja me pelqej shume

Emri: nadia
Email: nadia.ag@yahoo.com
Komenti: Si mendoni,ju pelqen???



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com