Data e postimit: 2014-11-13 21:17:01
Lexime: 6335
70 vjetori i clirimit
Lloji: Ese pershkruese
Tema: 70 vjetori i clirimit
Autori: B
Shkolla: Beslidhja
Klasa: 7
Qyteti: Lezhe
E-mail: aurela.gace@ymail.com


70 Vjetori I Clirimit
Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ku jane. Sepse gjithe secili nga ne bashkepunoi per te fituar ate qe te gjithe e duan “Lirine”. Pra sot , Shqiperia feston 70 vjetorin e clirimit. Trimat luftuan, gjak derdhen per ta hequr roberine nga vendi. Vitet midis frikes dhe zymtise iken sepse tani s’jemi me rober , s’kemi me frike, jemi zogj te lire. Nder vite e nder shekuj do te kujtohet kjo dite sepse e treguam veten se kush jemi , ata qe s’kane frike dhe ata qe luftojne deri ne fund . Ky shekull , ky clirim i hekurt eshte bere solidariteti yne sepse i tregoi cdo vendi se jemi ushtare e luftetare. Nderuam dy simbolet tona flamurin, shpirtin e kombit dhe himnim , zerin e tij . Krenuam vendin dhe veten tone. Krenuam cdo gjallese te kesaj toke. Krenuam Shqiperine tone te hekurt , te dashur e te ndershme. Sot Shqiperia beri 70 vjet liri , 70 vjet krenari dhe plot 70 vjet lumturi...

Vepra te ngjashme
Autori: Grisilda Shira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vjet pavaresi
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit...
Autori: Jurgen Allamani · Lloji: Ese informuese · Tema: 70 vjetori i clirimit te Shqiperise
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bij...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te lira ne skajet e qiellit.Qdo shqiptar eshte krenar qe mban ate emer sepse shqiperia eshte djepi qe na perkundi qe femije ,eshte djepi I kultures sone.Pse ...
Autori: Aisha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 100 vjetori i pavaresis
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete himn per flamurin tone me shqiponjen dykrenare. shume deshmore derdhen gjakun, pra dhane jeten e tyre per ta pare shqiperine te lire dhe te pavarur. ky popul...
Autori: Fatlinda Bici · Lloji: Poezi lirike · Tema: clirimi i Shqiperise
70vjetori i clirimit te Shqiperise Ishte si nje kthim ne diten e lirise Shume trima luftetare jeten e flijuan Shume atdhetare per atdheun u shuan Pikoi loti nenes,pikoi loti fmis Pikoi loti gruas,pikoi loti vllaznis U mbulua vendi me gjak trimeror ...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: ANton · Lloji: Poezi lirike · Tema: Shqiperia
shqiperi ,o balle argjendi o sa shume qe te qesh buza shkriu bora lart tek mali celi ,lulkuqja neper fusha 70 vjet shqipri e lire me e mira ti nder shoqe me ata djemte e mire roberine nga supet hoqe per trimat qe derdhen gjak le te dridhet edhe g...
Autori: Erdona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 Vjetorii i Shqiperise
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto vite , te tregosh per 100 vjet pavarsi , 100 vjet krenari, 100 vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gji...
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Keto 70 vjet te cmuara i shijuam nder breza duke patur fatin qe te jemi te lire dhe te pavarur nga askush.Kombi yne ka pasur nje histori teper te gjate te qendisur bashke me flamurin e tij te shtrenjte.Shume pushtues te pameshirshem u perpoqen ta copetoni...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Per lirine e Kosoves
Pritem me vite e derisa erdhi dita e shumepritur e lirise sone.Luftuan trimat tane per t'ia japur lirine vendit tone Kosoves.E kundershtuam shkaun dhe luftuam per liri.Tani pra erdhi ajo dite.Tani ne nuk duhet te kundershtojme shqiptaret por te jemi bashk...
Autori: marjo dervishanji · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
Kuq e Zi,kryefjala e ketij viti,vit te cilin cdo shqipetar e priti, e di un e di ti vleren e kesaj toke e di kush do se ca hoqem gjat gjith kesaj epoke.shqiponja e bekuar po na therret ne fole te vet te behemi krejt bashk shqiperi etnike nje shtet jemi 1 ...
Autori: Juxhino · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Nacionalizmi
Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse ne kete 1...
Autori: klarisa · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
askujt tjeter me s'ia mban te luftoje me luan se shqiperia ka shqiponja ka besnike ane e mban kemi jeten ta gezojme kemi shqipe se harrojme jemi bashke te bashkuar se shqiperia eshte cliruar ah , mor armiq te betuar s'keni per ta b...
Autori: Aleksandr · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Zgjedhjet per deputet
Teksti: Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shtet te unifikuar dhe te lire, konsiderohet e realizuar. Por jo! Shqiptaret nuk jane aspak te lire, une nuk e ndiej veten te tille. Doni ta dini pse-ne? Sepse...




Komentet e fundit!

Emri: dj
Email: ergavip@gmail.com
Komenti: tamam e ka ai ta zgjasje me shume por eshte e bukur .meqe ra fjla kete e mora ne shkolle dhe zysha ma pelqeu.yll eshte-tha ajo

Emri: :PPPPPP
Email: bellaemoone@yahoo.com
Komenti: nuk mundje dot ta zgjasje edhe me shume

Emri: ardit tarushi
Email: tarushiardit@live.com
Komenti: Lodheshe po te shkruaje me shume?

Emri: STA
Email: Sta@yahoo.com
Komenti: Bukur e shkurter po ska gja

Emri: emanuela
Email: emanuela-ela@hotmail.com
Komenti: Edhe pse e shkurter e ke ber shum mir

Emri: x
Email: x@yahoo.com
Komenti:

Emri: hahahahhahah
Email: hahahahhahah@imissyou.yahoo
Komenti: nuk e ke bere te gjate "B" po gjithsesi ...kottt

Emri: Ajsela
Email: Ajsela99@yahoo.com
Komenti: sh e bkr por e shkurter

Emri: hii
Email: hii@missing.com
Komenti:

Emri: ana
Email: ana@home.al
Komenti: hahahaha shum kot s'me pelqen aq shume


Emri: ANdi
Email: andi@yahoo.com
Komenti: IT WAS VERY BEATIFUL. GOOD JOB !YOU ARE A GREAT WRITER.

Emri: Alda
Email: alda@yahoo.com
Komenti: Bukur,me pelqen shume . E shkurter por shume e sakte. Ke perdorur ngjyrim e mocional.

Emri: Son
Email: soni13@gmail.com
Komenti: Me ndihmove shume...Sapo mora 1 10 ne gjuhe.flm

Emri: Armand
Email: eltonpernaska@yahoo.com
Komenti: Suuuuuuuuuuuuper...BRAVO



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com