Data e postimit: 2015-02-28 12:00:47
Lexime: 89797
Nje Leter per Mesusen
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Mesueja
Autori: Azra Medeci
Shkolla: Xhavit Ahmeti
Klasa: 7 1
Qyteti: Prishtine
E-mail: kdgnj-hjdsgbjdfg@fdhfghg.com


Mesuese,kjo leter te detikohet ty.Mesuese ti mua me mesove,me dhe keshilla te mira,te cilat kurre nuk do t'i harroje.Ti je me e mira ne bote.Une qdo gabim e kam bere,e kam bere pa dashje,por jam e bindur se te gjitha ato nje nga nje nje dit t'i permisoj,kurse ti qe ke zemer te madhe,do te m'i falesh,sepe e di se edukata jote edhte udherrefim per mua per arshmerine time.Mesuese,nje bukuri si tenden nuk askund nuk e kam hasur ne bote.Une jame kreneare per shembelltyren tende,per besoj se pasqyra jote do te jem edhe une kurre te rritem.Te premtoj.Kjo eshte dashuria me e madhe qe mund qe mund te ta fale vetem ty,mesuse....

Vepra te ngjashme
Autori: Abriana Memia · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena e dyte
E dashur mesuese Ne jemi shume te lumtur qe jemi nxenesit e tu. Edhe pse je pak nevrike ti fal dashuri tek ne pafund. eshte viti i pare bashke por na duket sikur jemi te lidhur bashke prej kohesh. Jemi pak te levizshem dhe te zhurmshem por me kalimin e k...
Autori: sara · Lloji: Leter · Tema: leter mesueses sime
E dashur mesuese, Si keni qene me shendet?Degjova se ju keni marre cmimin MESUESJA ME E MIRE,me behet vertet qefi per ju sepse ju me te vertete e meritoni ate cmim.Ti na ke mesuar shkronjat,numrat sa here kemi pasur nevoje per nje keshille apo per ndihme...
Autori: Amaris Lika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesja
Me rastin e 7 Marsit ,me duhet te rrembej disa fjale per ty mesuese.Je me e mira qe kam njohur.Fjalet jane te pakta sepse nuk e tregojne vleren dashurin qe kam per ty.Une smund te gjej dot fjale per te te pershkruar .Ti je si nje engjell.Kush do ta injoro...
Autori: Edita Tahiri · Lloji: Leter · Tema: mesuesja ime me e dashur
mesuesja ime nuk gjej dot fjale per te te falemenderuar .ti qe memesove se si te shkruaj . me mesove te lexoj ,recitoj e me mesove cdo gje je mesuesja me e mire qe te kam takuar nuk do te haroj asnjeher .ti per mua je munduar e nuk me ke lenduar te d...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Leter · Tema: Dashuria per mesuesen
E dashur, mesuese! Si je dhe si po kalon? Sot ne u pershendetem... sepse ti nuk do te jesh me mesuesja ime.Mezi i mbajta lotet.Shpresoj te jesh ndare e kenaqur me rezultatet tona per pothuajse nje vit shkollor. E dashur mesuese, faleminderit shume per bas...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Tregime erotike · Tema: MESUESJA IME E PAR
MESUESJA SYLHANE KE VITE PAS VETES QE PO TE AFROHET PLEQERIA POR KURR NUK TU ZBEH PER NXENES TY DASHURIA E DASHURA MESUESE DIKUR ISHE E RE POR DUKE PERCJELL GJENERATA PRAP MBETE E RE TE DUA TY MESUESE TE NDEROJ SI PRINDERIT E MI SEPSE TI ME MESOVE NE JET ...
Autori: Kjara Hoxha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Mesuesja ime
Ne klasë të 6-të ne shkollen e re erdha dhe tye e dashur mesuese te gjeta Ti për mua je shumë e mirë je si një dritë që shkëlqen në errësirë Ti mesuese! Me ke...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: Ana Ademaj · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena ime sa te dua .. je ti ajo qe ma fale buzeqeshjen ne qdo hidherim timin je ti ajo qe ma fale gjakun tend per 9 muaj rresht ... je ti ajo qe naten e bere dite per mua dhe nuk je lodhur fare me punen tende si NENE..... Nuk di si te te falenderohem jee...
Autori: Evi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: ese per nenen
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj..." Nene!Nje emer i pashuar.Njeriu me i dashur.Ajo qe fal jete,se eshte vete jeta,qe dhuron paqe e dashuri e qe nuk kerkon asnjehere,asgje ne kembim.Gojem...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: severgjan gashi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: mesuesija ime
Mesuesija ime e dashur, sa shum te dua , me shum dashuri , ti me mesove mu, me mesove te shkruaj,te lexoj ne gjith jeten time, kur sdo ta harroj. Ty mesuese te kisha nga klasa e par, me mesova numrat dhe te shkruaja fjal, me bere te qesh dhe ku...
Autori: Amarildo · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria e prindit, dashuria me e madhe.
Sdi si ta pershkruaj Sdi si ta shpjegoj, Kjo dashuri e madhe bvjen, Aq e thell” sa dhe e gjere.. Me flet me ze te ngrohte, Me mbeshtjell si nje mburoje, Vetem dashuria jote o ptrind, Me ben te ndihem mire. Me driten tende, me ke ndricuar, S...




Komentet e fundit!

Emri: Anila
Email: anilamatoshi49@gmail.com
Komenti: Të lumtë

Emri: Anila
Email: anilamatoshi49@gmail.com
Komenti: Të lumtë

Emri: franc
Email: franc@gmail.com
Komenti: nuk eshte fare e bukur dhe kjo leter qe eshte e shkruar ta shpif

Emri: BESNIKE
Email: besnkebaftiri@your.com
Komenti:

Emri: Edonjeta
Email: Edonjet.t@hotmail.com
Komenti: Suksese

Emri: Alea
Email: Rysha.a@hotmail.com
Komenti: Shum bukur😘😘

Emri: Erona Bajgora
Email: erona_bajgora@hotmail.com
Komenti: Eshte nje leter fantastike per nje mesuese

Emri: rrestg
Email: adriahushi@gmail.com
Komenti: HJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJU6T

Emri: rrestg
Email: adriahushi@gmail.com
Komenti: HJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJU6T

Emri: luanesha
Email: luanesha azemi@hotmail.com
Komenti: Bravo


Emri: Altina Hysa
Email: Altina.hysa.10@hotmail.com
Komenti: Shum e mir me pelqey shum

Emri: ela
Email: ela@hotmail.com
Komenti: sme plq shum po hajt ska rendesi

Emri: Gresa Maloku
Email: gresa-maloku@hotmail.com
Komenti: Eshte shum bukur

Emri: donjeta
Email: dona_a@hotmail.com
Komenti: nice

Emri: ejsha
Email: elvis_klau@yahoo.com
Komenti: Shum.shum bkr :-P

Emri: Merita Uka
Email: merita2001@hotmail.com
Komenti: nicee

Emri: Kosovare Haliti
Email: kosovare-haliti@hotmail.com
Komenti: Shume e mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com