Data e postimit: 2020-05-01 11:08:44
Lexime: 2151
Ke qun shok?
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Shoqeria
Autori: Klevisa Manovi
Shkolla: 9-vjecare Kastriot
Klasa: 8
Qyteti: Peshkopi
E-mail: manoviemilio@gmail.com


Un nuk quj shok ate qe kam ni jet qe e kam njoft e nuk me njeh mire.Une quj shok ate qe nuk mshehet mas krenaris por mos me t'fole i pari qe ti folish ti,une quj shok ate qe nuk struket neper skute hatrit per cdo keqkuptim,un quj shok ate qe e di se do mi mbaje sekretet deri ne frymen e fundit e jo ate qe sa ti kthesh shpinden shkon e ti nxjerr t'tana.Nuk qe quj shok ate qe thot cdo dite se un baj gjithcka per ty por quj shok ate qe nuk e thot kte por pret momentin e duhun per ta ber dhe e ban.E quj shok ate qe jo vetem qesh me mu por edhe qan edhe mshan edhe mbron me tjere.Shok quj edhe ate qe ka interes me mu por shoqnin e mban pa asnji interes.E quj shok edhe ate qe ka interes sepse interesi nuk asht thjesht nji pun e keqe por interesi asht dinjitet,logjike,arsyetim dhe karakter i muhabetit dhe dashnijet.E mos m'thoni se nuk ka shok te till se nese nuk gjen shok t'tille kurkund mos vazhdo te kerkosh per nji t'till por vazhdo me ndryshimin te vetja!Prandaj nese ke nji shok si vedin je njeriu ma i plot,ma i gzum e lumturum n'bote...

Vepra te ngjashme
Autori: frensis cela · Lloji: Tregim · Tema: shoqeria
Nje dinosaur i vogel kerkonte nje shok qe te luante. Dhe ate kafshet kishi frik. Nje dite ai shkoi ne qytet ai atje pa femij te veqel nje vajze e vogel nuk kishte as nje shok.Kur pa dinozaurn e vogel u tremb pak por dinnozauri i tha se nuk bente keq.Qe at...
Autori: Elida krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: shoqeria
Siq dihet gjdokush ka shok apo shoqe dhe na shkon dita me ta ne shkoll ne ahenge te ndryshme.JETA esht e gjat dhe duhet te kemi vellezer motra shok shoqe te cilet duhet ti duam si familjen ton e si gjdo kush tjeter.Siq thuhet tek nje fjal vet i mir ke fam...
Autori: Emilija · Lloji: Poezi personale · Tema: Ne kete poezi tregohen per Vitin E Ri e te viteve 80-89.Ne lufta ne Kosove kane pervjetuar Shume....
Viti i Ri i jone, Eshte si festa jone, Ne duhet te kenaqemi, Me famije e me shok. Ne i kemi drejat tona, Ne drejat si ndajme, Ne e festojme Viti I Ri, Armiqit Na mesojn.. O babadimer na sjell dhurata, Ti bashk me kaprollet e tu, Arimiqet lsh...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Ai qe te do vertet
Nje lot qe te pikon...kur ti lendohesh...kur je e gezuar...kur nuk ndihesh mire..dhe gjithcka tjeter,nje person qe te do ty vertet do ti dhimbte zemra kur ti lendoheshe...dhe do ti rrifte aq fort kur ti ishe i lumtur...Ai eshte personi qe te do vertet...
Autori: Blerta Shurdhani · Lloji: Tregime erotike · Tema: Deshmoret e liris
Kush i doli trim tokes se d heute Kush e ndoqi rrugen e Skenderbeut Kush e dha jeten e lir te jetojn Muhameti e Rexhepi deshmoret ton Ne Jezercin legendar Po lUftojn trimat Shqiptar Lufton kelota e sakizat Park u ndal I sulmojn privat Nisi...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Mos e bëj një njeri vec si shok ,por edhe si ''vëlla ''...sepse shoqëria mund edhe të zhduket kurse vllazëria mbetet ...!
Autori: vjollca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MATURANTET
ESE:MATURANTET Te shkruash per nje tem kaq te rendesishme nuk eshte fare e lehte sepse qdo bashkim i shkronjave te jep nje ndjenje te re qdo bashkim i fjaleve te kujton diqka te shkuar ndersa qdo lot qe pikon nga syri te kujton nje te kaluar sa veshtir...
Autori: natyra brovina · Lloji: Pershkrim · Tema: Per librin
libri Librin tim shumë e dua Sepse ai me më mëson Ate qe une dua E kam mik e kam shok RRim dit pa merzi Libri im me meson Dhe prandaj une e dua
Autori: Enkeleana Ramaja · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Mesuesja ime
Mesuesja ime Na mesove, Na edukove, Shok e shoqe, Na gezove.
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: AI
Ai asht Ai Aj asht bekim prej zotit e fat i jemi Aj asht rrezatus i miresis e reflektim i dashnis Aj asht Fmi plot gjallni Po asht edhe trim plot drejtesi Aj asht i brisht , aj asht i durushem, aj asht kokfort , aj asht drit Vec me pa n'syt e t...
Autori: romina balla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rreme? Ne keto dite qe kane ardhur nuk i zihet bese askujt jo me shoqerise ! Por ka edhe nga ato shoqeri te cilat jane te verteta si per shembull shoqeria ime...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri.
Libri eshte shoku im me i mire . E dua .e lexoj dhe ai me jep nje imagjinate dhe aventura tendryshme . Do i thoja se te kam shok te ngushte .
Autori: ermira · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Të dua E di se të kam shok E di se shoqe më ke Por kështu deshi perëndia Në mes nesh hyri dashuria Ndoshta stë pelqej Ndoshta të nervozoj Por te them te drejtën Shum të dashuroj...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Shokut Më përkrahe Në kohë të vështira O shok i mirë e bujar Kurrë në jetë nuk të harroj Rrugën e drejtë ma tregove Ty gjithmonë do të nderoj




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com