Data e postimit: 2014-04-30 10:15:51
Lexime: 27830
Familja
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Rendesia e familjes
Autori: Greselda Baci
Shkolla: Sinan Tafai
Klasa: x-5
Qyteti: tirane
E-mail: wooz@ymail.com


FAMILJA...
E si mund te ishte jeta jete pa familje? Ajo esht dicka e bukur qe zoti na ka dhuruar. Antaret e saj jan aq te bashkuar dhe aq te lidhur me njeri tjetrin sikur ti kesh futur nje kuti te vogel dhe te jen ngjeshur madje me teper se kaq.Do te thoja se kjo kuti esht shtepia e cila na bashkon dhe me teper, na mbledh bashke cdo mbremje dhe na jep mundesin per nje bisede c'lodhese. Familja esht vendi ku gjen mbeshtetje,ajo qe nuk esht kurre e merzitur me ty edhe pse ben sikur.Do ishte e kote te fillonim ta harronim dashurine per te sepse duam sduam ajo nuk shqitet nga qenia jone,ndodhet ne 1 vend sekret ku e keqja se gjen dot.Esht futur thelle brenda shpirtit e nuk del,ka ngrohtesi e do te rrije,por ka raste qe shpirti i fal ftohtesi por prape s'do t'ia dije,ajo qendron me kembengulje. Gjaku therret e trupi dridhet,syri loton dhe zemra vdes nese ajo largohet.O njeri kuptoja rendesin fjales familje.Thirr ndjenjat me te madhe sa mos te kesh me fuqi,degjo gjakun qe po digjet flake derisa te ndjesh dhimbje.Mos harro kush jane ata njerez qe te duan me shume se asgje tjeter. Dhe nese nje dite do te ndjesh ftohtesi kudo, mos u gabo!
Ndjej vertet ,mos u genje! Ata jan serish aty gjall a vdekur per ty ,per te te perqafuar dhe per te dhen te drejte edhe aty ku s'ke.Ajo te jep dije,mesim per jeten,te udhezon,te mbron nga gabimet.Ajo jeton per ty,nuk te heq nga mendja asnje sekond.Te fal cdo gabim,te jep me te mirat e botes duke shteruar gjith fuqit e vetes.Ste le te ndihesh i pavlere duke te dhen nje dashuri te cmuar shume.Pra familja esht e para ne jete qe nuk duhet ta braktisesh,perkundrazi beje te lumtur,ktheji mbrapsht cdo gje qe ajo te jep.Bej shume gjera per te ne menyr qe t'i harrosh, mos te mbash mend c'ke ber.Nese je i lidhur me familjen atehere je ne rregull me veteveten pasi ke ren ne paqe me jeten.A nuk eshte kjo ajo qe cdokush do te donte? Sigurisht! Pra mos e percmo ate sepse eshte dikush atje jashte qe ka nevoje per ate qe ti ke... Familjen!
By:Greselda Baci
Tetor 2013

Vepra te ngjashme
Autori: Madalena · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Vendi i familjes dhe i shoqerise ne jeten tone
Gjendemi perpara dy gjerave me te rendesishme ne formimin dhe krijimin e personalitetit te cdo njeriu.dy gjera te cilat se bashku japin kuptimin themelor ne jete ton por po ti futemi me thell kesaj do te kuptojme se midis ketyre te dyjave ekzistojn ndrysh...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
Autori: ansi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: njeriu im i preferuar
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate floket si mendafsh fytyra e saj engjellore te ben te dashrohesh me shume me te e ardhuroj.e dua pa mase.ajo esht engjelli i jetes time.nuk e kuptoj si mun...
Autori: Donald Lena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejn...
Autori: Dionis Mullalli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per njerezit.
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen shume njerez kane nevoje. Pak dashuri. Esht kjo fjala qe perkufizon cdo shqetesim dhe problem qe shohim Brenda shpirtit te njerezve apo qofte dhe ne syte e...
Autori: erinda jace · Lloji: Poezi kolone · Tema: NENA
Te dua nen te dua je e vetmja dashuri per mua je e vetmja mbeshtetje n jet je nje engjell i vertet je hyjnesha aferdit perndi mbi perendit me ke rritur me mundim me dashuri pa shterim me dit te tera pa gjum t lash dhe vetes sime nje keshill...
Autori: Edona Elshani · Lloji: Analize letrare · Tema: kombi
Jemi Nje Komb Sa bukur esht Te flasesh per Kombin ton Shqiptar. Sepse Vuajtja E Shqiptarve Su ndal Plot 5 Shekuj Me rradh , Ahh Sikur Do mundeshim Ti Harronim Keto Vuajtje qe U ben Koh me par . Un si Nje Nxense Qe Jam jam Krenare qe kam Nje Gjuh te Embel...
Autori: lulzim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Dashuria
C'eshte dashuria? Nje pyetje e rende per disa njerez.Mos eshte dicka qe as vet ne nuk i kthejme dot pergjigje ! Si eshte te biesh ne dashuri? Mos eshte gje ajo ndjenja perbrenda qe ndonjehere kur te vjen ndermend te ben te flakerosh? Perse disa njerez bi...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja dhe une
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,mendoj nje parajse ku ekziston vetem miresia,dashuria,lumturia dhe gezimi.Ai qe e ka nje familje ka gjithcka qe mund te kete dikush.Dicka qe eshte e pakrah...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta dhe sfidat e saj
Jeta sado e komplikuar qe esht prap duhet jetuar dhe perballuar me sfidat e saj.Udhetimi i jetes edhe nje rrugetim i pa shmangshem i njeriut qe nga momenti kur ai vje ne jet,pavarsisht sa gjat tij mund te ket periudha ose momente te bukura ose te trishtu...
Autori: Ergita Shkoza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: “Per te dashuruar te tjeret duhet para se gjithash te duash veteveten”.
Të duash apo të të duan!? Te duash dhe të të duan eshte sikur te ndjesh diellin nga te dyja anet…Dashuria esht ajo ndjenje e çilter qe kush e provon kurre se harron..Te duash dike do te thote te duash e te respektosh te besosh e te xhelozosh. ...
Autori: Korina Duka · Lloji: Analize letrare · Tema: Veshtiresite e njerzve
Veshtiresite e njerzve. Tani qe jam duke shkruajttur nuk di cfare te flas. Ka disa njerez qe nuk i kupton njeri. Ata kalojne veshtiresi te medha por perseri ata duken te keqinj. Te gjithe njerzit jemi njesoj dhe te barabarte. Disa jane te vetmuar, te m...
Autori: danny · Lloji: Leter · Tema: nje dashuri e zbehte
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa e patur nje qellim,qaja si femije,por per dike qe nuk e meritonte. Mendoja se ecja gjate jetes me dashuri,por jo. Nji dite isha krejt e veteme,po mendoja: ...
Autori: G.Alla · Lloji: Ese filozofike · Tema: emocionet njerzore
cfare esht qenia njerzore ne vtevete?Per Kete gje,ne cafrdo kuadri qe ta shohesh,asnje nuk ka nje pergjigje te mirfillt.Nje gje esht e sigut:mendja e tyre ka bere zbulime e shpikje te mahnitshme.Ajo punon per gjera te bukura dhe te mbrapshta njekohesisht...




Komentet e fundit!

Emri: elisa
Email: dafinacerka@gmail.com
Komenti: bravo..nje ese per tu vleresuar/ win/nebe

Emri: adelina ajmeti
Email: linaketa ahmeti @hotmail.com
Komenti: shum mir me pelqeu shum dhe me beri shum pershtypje

Emri: adelina ajmeti
Email: linaketa ahmeti @hotmail.com
Komenti: shum mir me pelqeu shum dhe me beri shum pershtypje

Emri: venera
Email: venera.hetemi@hotmail.com
Komenti: family is everything♥♥

Emri: florid
Email: floridballaj@hotmail.com
Komenti: familja esht sh e rendesishme dhe ti ke te drejte kur thua se dikush ka nevoje per ate q ti ke ...familjen ka njerez q i mungon dhe e ndjejne nevojen kur ne kemi dicka ne sia dim kurre vleren,por me familjen eshte dhe duhet te jete ndryshe sepse e kemi se kemi vlera e saj nuk humbet kurre.me pelqeu shum greselda,fjalet i ke ber per te qare,na fute akoma me thelle ne zemer dashurin e madhe qe ndjejme per familjen si dhe mendimin se ajo kurr ste le ne balte /

Emri: arjeta sula
Email: arjeta.sula1@ymail.com
Komenti: ne te vertet qe jeta pa familje sesht jet tamam shum mir bravo /

Emri: defrim
Email: defrimc50@gmail.com
Komenti: bravo

Emri: albion
Email: albi@gmail.com
Komenti: Na bere me qajt moj shum bukur i ke lidhur fjalet

Emri: mirimonaku
Email: miri-monaku@yahoo.com
Komenti: tlumt ;) bukur e ke bo

Emri: klarenc
Email: klarencdeda@yahoo.com
Komenti:


Emri: kike bosi
Email: anisaani@email.biz
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com