Data e postimit: 2017-01-02 14:38:47
Lexime: 45770
Qeni
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pershkrimi i kafshes sime
Autori: Marisa
Shkolla: Sotir Gurra
Klasa: 7A
Qyteti: Korçë
E-mail: marisa.em@hotmail.com


Kafsha ime e parapëlqyer është qeni. Unë kam një qen vetë dhe ai është shumë I bukur. është ngjyrë portokalli të errët, ka sy kafë, një hundë të vogël, një gojë që I shkon vesh më vesh sa herë që më shëh mua, veshë të mprehtë dhe katër këmbë që vrapojnë sa andej-këndej. Më pëlqën kjo kafshë sepse është mikja më besnike e njeriut dhe është kafshë shumë e dashur. Secili njeri do të dëshironte ka kishte një qën në shtëpi, pasi në momente të mërzitshme ai të vjen dhe të bën për të qeshur, atëherë kur ti nuk ke çfarë të bësh, mund të luash me qenin, atëherë kur ti ndihesh I vetmuar, qeni do të të vijë pranë dhe do të ti lëpijë faqet dhe ti do ndihesh sikur ke pasur një mik tepër të çmuar prej shumë kohësh. Kafshët janë pasuria e njerzve, kështuqë duajini dhe ruajini ata!

Vepra te ngjashme
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kafshët
Për mendimin tim jo,nuk duhet të përdoren,sepse edhe kafshët janë gjallesa. Kam dëgjuar se kafshët sidomos miun e përdorin shumë për eksperimente dhe në një prej tyre miut me anë të një eksperimenti iu rrit një vesh njeriu në kurriz. Jo v...
Autori: Sara Neziri · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e pare e dimrit!
A e dini një stinë që është e veqantë për mua?!Jo?! Epo,ai është një stinë e veqantë.Dimri,vëllau më i vogël i 4 stinëve të vendit tim. Unë e adhuroj dimrin.Ai është i bukur,i pastërt dhe më e bukura,është ngjyra e preferuar e bo...
Autori: medina shijaku · Lloji: Pershkrim · Tema: qeni
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te mbron qeni don ti japesh dashuri dhe ta ledhatosh shpesh qent jane ne rraca te ndryshme ata kane tipare te bukura pamja e tyre fizike ndryshon shpesh nga r...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi lirike · Tema: Libri
Libri është miku më i mirë Ai dëshiron që secili nga ne ta lexojmë me shumë dëshirë Ai është i aftë të shpëtoj jetë Kjo është mëse e vërtetë Libri të mëson Kudo që shkon ,ai të këshillon Ai të edukon Ti zgjeron njoh...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi personale · Tema: Shkolla
Shkolla është vendi ku çdo ditë e viziton Vendi i cili çdo gjë të mëson Shkolla ,vendi më unik në bot' Ku merr dijen çdo njeri Ku asgjë që mëson ,nuk të shkon kot Ku edukon sjelljen që në rini Aty gjen çelsin e së ardhmes tënde ...
Autori: Big G · Lloji: Ese informuese · Tema: ese, vetmia, frika nga vetmia
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është vetëm ai që nuk ka asnjë pranë. Dikush mund të jetë i rrethuar nga njerëz, por gjithsesi, mund të ndihet i vetmuar në shpirt, sikur s’mund t’...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Besarta Ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqes se ngushtt
Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersoj...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Analize letrare · Tema: Për familjen
Familja është grupi i parë që ne i takojmë. Familja është mbështetja e parë , që na japin këshilla, të drejtën e çdo gjëje. Edukata që ne e marrim është nga familja që nga lindja e gjrë në vdekje . Si çdo herë ne i kuptojmë, respek...
Autori: Nuk ka autor por e kam shkruar vet · Lloji: Analize letrare · Tema: Ese
TRAJTIMI I KAFSHEVE:P.sh.si te trajtohet nje qen?Nese mer nje qen atëher duhet ta mbash ashtu siq e mban veten.Duhet ta ushqesh ta pastrosh ta kontrollosh etj.Qeni eshte nje kafsh besnike.Kafsha ime e preferuar eshte qeni pastaj e zgjedha kete🐶💙Por...
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nënat
Nënë! Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë muaj në bark,dhe dymbëdhjetë vite më ke rregulluar jetën,më ke pastruar,veshur e mësuar,gjithashtu edhe më ke ushyqer me aq mundësi që ke pasur! E ...
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mesova
Kam mësuar që dashuria lëndon atëherë kur ti nuk e pret. . .që gjërat e bukura nuk zgjasin. . .që të ëndërrosh është më mirë se të jetosh. . .që ka ëndrra të cilat nuk bëhen kurrë realitet. . .që një njeri sado i mirë që mund të ...




Komentet e fundit!

Emri: Nela
Email: Ornela@gmail.com
Komenti: Une e mora kete pershkrimin se me duhej me nje lende sps ishte shum e bukur dhe e lezetshme

Emri: Nela
Email: Ornela@ gmail.com
Komenti: Waaa suuupeeer

Emri: klotilda
Email: klotilda.kelmendi@hotmail.com
Komenti: shume bkr

Emri: Anita
Email: anitasina9@yahoo.com
Komenti: Je e papare Marisa ! Bravoo

Emri: Eduena Limaj
Email: eduenalimaj@facebook.com
Komenti: Sh bkr e ke shkrujt tekstin pervec gabimeve drejtshkrimore po sh bkr e ke formu

Emri: Valon Azizajj
Email: valonazizaj.co.uk@outlook.com
Komenti: Me pelqeu teper pershkrimi por kishe vendosur ë atje ku sduhej gjithsesi pershkrimi asht shum i mir

Emri: Liridon Azekaj
Email: liridonazekajj@gmail.com
Komenti: Dhe kafsha ime e parapelqyer qeni osht!Shume bukur Marisa!

Emri: Esjola
Email: esjolandrekja@outlook.com
Komenti: Supeeeeer pershkrimmmm!Bravooo

Emri: Uenda
Email: uendamaili@hotmail.com
Komenti: Ishte pershkrim shume i bukur Marisa, bravo!

Emri: Ada
Email: adaelina@outlook.com
Komenti: Uau cfare pershkrimi i mrekullueshem!


Emri: Anissa
Email: anisamujo@gmail.com
Komenti: Eshte nje pershkrim si fizik ashtu dhe shpirteror, me ka pelqyer shume Marisa, bravo! Mbase e marr ndonjehere nese me duhet



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com