Data e postimit: 2013-04-07 16:29:04
Lexime: 8359
uji i jetes
Lloji: Ese pershkruese
Tema: uji i jetes
Autori: sindi
Shkolla: dituria
Klasa: 7b
Qyteti: shkoder
E-mail: hegi98@hotmail.co.uk


nje here e nje kohe na ishte nje mbret i cili ishte plakur shume dhe ishte ne prag te vdekjes.ai urdheroi qe tre 3 njerzit e pare qe do te kalonin prane pallit te tij mbreteror te kerkonte mendimet e tyra ne lidhje me ujin e jetes.keshtu qe aty prane erdhi nje fshatar i varfer nje tregtar i pasur dhe nje luftetar i zoti.i pari qe foli ishte fshatari ........

Vepra te ngjashme
Autori: Florjan Kolukaj · Lloji: Tregim · Tema: Fshatari i varfer
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si babai.Ata loznin gjithe diten.Babai vuante shume qe djemte e tij nuk e donin punen.Nje dite prej ditesh ai u semur rende. Kur i erdhi koha per te vdekur i th...
Autori: kejsi · Lloji: Tregime per femije · Tema: fshatari dhe djemte e tij
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si babai.Ata loznin gjithe diten.Babai vuante shume qe djemte e tij nuk e donin punen.Nje dite prej ditesh ai u semur rende. Kur i erdhi koha per te vdekur i t...
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: Lukë Rrahmani · Lloji: Tregim · Tema: Lushi hyn ne rrezik sepse then dritaren me top
Nje dite Lushi kishte dale te luante me shoqen e tij Margareten.Ata luanin me top ne kopshtin e zoterise Mark.Pa pritmas topi ra dhe theu dritaren e shtepise se zotit Mark . Zoti Mark ishte nje zoteri i mire por ai ishte i vetmuar dhe te gjithe femijet ...
Autori: Agnesa Jetullahu · Lloji: Tregime per femije · Tema: Sorkadhja
Nje sorkadhe e vogel ishte duke pire uje tek nje burim sepse ishte shume e etur.Aty ne uje e verejti fetyren e saj te bukur dhe u mahnit.Prane saj aty erdhi luani.Ajo u frikesua shume dhe ia mbathi kembeve.Ajo u largua mjafte nga luani por perpara saj u g...
Autori: Xhava Mema · Lloji: Thenie · Tema: Vellai im
Shume kohe me pare kur isha nje vajze e vogel kisha degjuar shume perralla nder te cilat e preferuara ime ishte nje perrale me pirate tek e cila kerkonin nje thesar ne ishullin e thesarit. Doja qe dhe une te gjeja nje thesar I cili te m...
Autori: Megi Hidri · Lloji: Poezi personale · Tema: mendimet
Ngadonjehere mendoj Se si mund te ishte toka pa njerez E erret e frikshme Se si do te ishte livadhi pa peme Bosh Se si do te ishte deti pa uje I pakuptimte Se si do te ishte pema pa lule Idjotsi Se si do te ishte nena pa femije EKZISTON PO...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: Robinzon Kruzo · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Robinson Kruzo
Na ishte njeher nje njeri ai e kaloj jeten e tij te vetmuar sepse atij i vdis e ema,ai deshironte qe te behet nje detar dhe te lundronte ne dete te ndryshe.Pasi i vdiq e ëma ai ishte vetem dhe ishte i varfer,ai dilte qdo dit ne rrug per te shikuar a ka d...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: Anonimi · Lloji: Analize letrare · Tema: ndihme nga shoku
Ishte dite e merkure.Sapo kisha mbaruar detyrat dhe kisha dale per te luajtur me mikeshen time. Zhvilluam shume lojera te ndyshme por pas pak topi na rra nga ana tjeter e murit ku po luanim. Une kembengula qe ta merrja. me shume kujdes kalova nga ana tjet...
Autori: KLEVENTINA GUGAJ · Lloji: Poezi personale · Tema: per trimat e pamposhtur
103 VJET I LIRE KOMBI YNE SHQIPETAR, POR C'KANE VUAJTUR SHQIPETARET ME PERPARE? NENAT QANIN BIJTE E TYRE TE VRARE, RANE PER LIRI SHUME TRIMA LUFTETAR. E MBRONIN ATDHEUN E TYRE SI TE ISHTE THESAR, SE PER TA AI ISHTE I FUNDIT E I PARE. E NDIENIN...
Autori: esmeralda toshi · Lloji: Poezi personale · Tema: flet per dashurine e gjyshes
Ishte sec na ishte ne nje kohe... Keshtu i niste perrallat gjyshja ime Dhe un me endje zhytesha ne to, E rendja bashke me ty neper rrefime Ti me tregoje e embla gjyshja ime, Plot historira trimash atdhetar Me magjepsje me kenge e shkrime, Pastaj p...




Komentet e fundit!

Emri: alisa
Email: labibosi@live.com
Komenti:

Emri: dea
Email: labibosi@live.com
Komenti: sa shkurt i ke ra mr

Emri: kamata
Email: kamata@hotmail.com
Komenti: o qelbesire cfare eshte kjo moj mos me bej te shaj fytyr lepjet

Emri: kamata
Email: kamata@hotmail.com
Komenti:

Emri: andrea
Email: labibosi@live.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com