Data e postimit: 2011-11-18 20:29:18
Lexime: 105007
Dhuna ne shoqerine Shqiptare
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Dhuna ne shoqerine Shqiptare
Autori: Ledia Stafa
Shkolla: Vasil Kamami
Klasa: 10
Qyteti: Elbasan
E-mail: andistafa11@yahoo.com


Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk jemi vetem ne, disa familje kane edhe nje pjesetar,ne vatren e tyre te quajtur dhune. Dhuna eshte nje forme e ushtrimit te ndjenjave qe aktivizohen nga adrenalina. Mund te themi qe kjo forme prezanton anen tone jonjerezore, shume e kane perkrahur dhe jane nga shoqeria shqiptare. Shoqeria shqiptare vjen nga rendi patriarkal dhe ne edukaten e saj gjejme elemente te ketij vendi. Sot ka shume persona qe jane bere viktima te dhunes. Sipas statistikave gjinia femerore eshte kategoria me e prekur nga dhuna. Ne gjashte muajt e pare te ketij viti jane regjistruar 199 raste te dhunes ndaj gruas. Nje numer jo shume i larte krahasuar me gjendjen aktuale dhe sasine e rasteve te fshehura qe qendrojne vetem perbrenda mureve ku ngjarja ndodh. Por cilat jane disa nga arsyet qe cojne ne aplikimin e dhunes? Disa studiues besojne se dhuna tek personat qe e aplikojne eshte ushqyer qe ne femijeri dhe ai eshte mesuar me idene se dhuna eshte dicka e drejte, qe vendos gjerat, por ka edhe nga ato raste ku dhuna lind si pasoje e konflikteve me baze ekonomike. Ne nje veshtiresi te tille ai gjen zgjidhje duke dhunuar ate. Femra para 20 vitesh ishte thjesht nje marionete e fjaleve te burrit, pa fuqi dhe pa pozite ne shoqeri dhe sot e ndeshim kete gje pasi duhet shume per te nderruar historine. Kjo ekziston edhe sot, por ne nje perqindje me te ulet. Ky mund te jete nje shkak tjeter i ushtrimit te dhunes e cila behet ne pjesen derrmuese nga ana e babait. Sherbimi me i madh qe mund te beje femijeve nje baba, eshte te doje dhe te respektoje nenen e tyre, ne rast te kundert nena ka te drejte qe te denoncoje babain. Ajo cka e shqeteson me shume Shqiperine ne kuadrin e dhunes ne shoqerine e saj nuk eshte numri i tyre por numri i denoncimeve te bera. Ky eshte nje fakt shqetesues, sepse ato qe behen pre e kthetrave te dhunes jane qenie me karakter te dobet dhe si rrjedhoje, ato behen te dobet dhe kur vjen momenti per te shprehur vullnetin e tyre. Duhet punuar edhe me kete fakt, pasi duhen simbolizuar njerzit qe ekzistojne ligje qe I mbrojne denoncuesin ne raport me te denoncuarin, por keto denoncime nuk vijne vetem nga burime te gjinise femerore. Ekzistojne raste kur ndryshon raste pra gruaja dhunon bashkshortin. Edhe pse keto jane te paket ne numer, jane nje fenomen I prekshem dhe duhet punuar me to. Ka raste kur personazhet e siperpermendur vihen ne rolin e dhunuesit. Ne shtetet fqinje ekzistojne dhe respektohen ligje te posacme qe mbrojne femijet nga dhuna qe mund te ushtrohet mbi to. Shqiperia edhe pse ka raste te panumerta te tilla, nuk ka bere jehone per nje ligj te tille. Shume ndaje femijeve ushtrohet edhe ne menyre pasive, nepermjet dhunes psikologjike duke lene ne te pasoja te renda si trauma. Nga raportet e mbledhura, rezultohet se 67% e femijeve pohojne se jane pjese e dhunes ne te gjitha dimesionet e saj. Sic paraqitet ne dramen e quajtur dhune, ka nje numer te madhe aktoresh ne Shqiperi. Ne kete rast Shqiperia nuk rrezikohet nga personat qe ushtrojne dhune, por nga ata qe e lejojne ate.

Vepra te ngjashme
Autori: bledi islami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dhuna ne sport
Dhuna ne sport perben ne ditet e sotme nje broblem shoqeror me te cilin duhen te perballen institucionet forcat e rendit shoqerit sportive dhe vete qytetaret.Unemendoj se dhuna ne sport eshte per tu denuar ne cdo rast dhe me cdo forme.Dhuna demton ndeshj...
Autori: Madalena · Lloji: Ese informuese · Tema: Mbrojtja e grave
Dhuna me baze gjinore i ka rrenjet e saj shume vite me pare dhe vazhdom akoma ne nje nivel relativisht me te ulet por kurre nuk eshte zhdukur.Pra sic permendem, qe ne lashtesi gruaja ka qene gjithnje nen hijen e nje burri edhe pse me kalimin e viteve roli...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota
Bota eshte hapesira e pafundme ku ne lindim,jetojme,vdesim. Cdo njeri e shikon boten me nje sy tjeter,disa ia kane pare frytet e mira jetes ne kete bote e disa nuk kane pare as rrenjet e saj. Bota eshte nje univers dhune dhe pakuptimesie, ku shumica e nj...
Autori: laura myrteza · Lloji: Hartim · Tema: dhuna ndaj femres
Çdo femër rritet nga prindëerit e saj me ndjenjën e dashurisë dhe të tolerancës.Mirëpo vjen nje kohë kur vajza e tyre largohet nga ataper te krijuar nje familje tjeter.ne ate familje ajo duhet te kujdeset jo vetem per vete por edhe per te tjeret....
Autori: kleo · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Roli i gruas ne shoqeri
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qe...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gruaja,shoqeria,
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paaft...
Autori: Aurora Doci · Lloji: Ese informuese · Tema: Bullizmi dhe femijet
Ne jetojme ne nje bote ku paragjykohemi nga njerez te ndryshem,ne nje bote ku njerzit jane me shume fytyra, ne nje bote ku ne bullizohemi cdo dite, ne nje bote ku e mira ju duket e keqe dhe e keqja e mire. Jetojem me friken se neve do na ndodh ndonje gje ...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
Perse jetojme? A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos ndoshta rritemi nga dhuna prej te tjereve? Sa absurde! Tek degjoj keto fjale me vijne mendime nga me te cuditshmet!Pse valle ,a nuk jemi te lire?! Te lir...
Autori: Reilda · Lloji: Analize letrare · Tema: Tekst ndergjegjsues
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nje femonem shum i rastisur per te gjithe ne. Te gjithe e njohim dhe kemi degjuar rreth bullizmit. Bullizmi eshte nje nder fenomenet me te rrezikshem per nje...
Autori: Petraq · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia gjinore ne Shqiperi. Shkaqet qe e kane sjelle.
Pabarazia gjinore, nje fenomen shume i hasur kudo ne bote, sidomos ne Shqiperi. Pak nga pak ne shoqerite moderne, ne vendet perendimore ky fenomen i cili eshte kthyher mjaft shqetesues sidomos ne shekullin e fundit, po merr fund. Ne Shqiperi, sidomos gjat...
Autori: Elda Nasufi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Dhuna
DHUNA NDAJ FEMIJEVE Kjo fjala DHUNE, sa fjale e shemtuar, t'iu themi te gjitheve, mos na prekni me duar. ...
Autori: jessie · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "dhuna ndaj femres"
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse duhet ta bejme ? .dhe pse pikerisht ndaj krijeses me te mrekullueshme ne gjithesi ? . nese femra do te zhdukej , sdo te ekzistonte as bota. sepse eshte ajo ...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Thirrje · Tema: Te drejtat e femijeve
Pse mendon se mund te besh qfare do qe deshiron me mua ? Edhe une kam te drejta edhe une jam qenie njerezore.Nuk eshte e drejte te me trajtosh si kafshe.Nuk eshte e drejte qe ti te me perdoresh per qellimet e tua.Mbase jam e vogel,por mos harro se edhe te...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...




Komentet e fundit!

Emri: ARGJIRA AJETI
Email: emaajeti3@gmail.com
Komenti: TE LUMTE SHUME ESE E BUKUR KE NJE TALENT PER TE SHKRUAR ESE

Emri: Sara
Email: sarabylini@yahoo.com
Komenti:

Emri: Juventus
Email: juventusbota@yahoo.com
Komenti:

Emri: 1234
Email: 1234@ymail.com
Komenti: INA ket poezi ti se ke kuptu sepse esht shum e mir tjeter qe ti spe din

Emri: AI
Email: AI@live.com
Komenti: Bravo shume kot shihni esen me teme Naze dhe do mahniteni

Emri: ska qa te duhet
Email: ariandeda@gmail.com
Komenti: ke ba nje ese shume te mire por nuk ke kujt me ia than

Emri: ina
Email: kiti@i.com
Komenti: hahahahah sa kot kjo pz kot e keni formulu hahahaahhhhaha

Emri: bledi
Email: Bledi.noka@gmail.com
Komenti:

Emri: uesli
Email: wesliuesli@gmail.com
Komenti: Bravo shum e bukur

Emri: eli
Email: elieli@hotmail.com
Komenti:


Emri: Ezmiralda
Email: Ezmiralda gjeci@hotmail.com
Komenti: Ne fakt eshte shume e gjate per te qene nji ese sepse ne ditet e sotme mesuesit lodhen duke I degjuar apo lexuar,por gjithsesi te lumte sepse ke mendime shume te qarta bravoooo🖐🏻👍🏻😘

Emri: jurida
Email: juridakasmi99@gmail.com
Komenti:

Emri: teti
Email: teti@hotmaim.com
Komenti:

Emri: Ardita
Email: arditaleti007@hotmail.com
Komenti: Ore vetem ese dini ju?po poezi? Ja 1 qe e kam krijuar unë :lotet e femijeve,po rrjedhin lume.pasi prindit e tyre, po ushtrojne dhune.te frikesuar dhe te tmerruar,nuk mund te bertasin,te strukur ne vetvete, me dhunen qe hasin...ka akoma...

Emri: drilona
Email: drilona.i@hotmail.com
Komenti: nice

Emri: adi
Email: adiolaxhelili@yahoo.com
Komenti: e tmershme/ shkruani ate qe ndieni ne te vertete .Mos lini nam

Emri: kfvvj
Email: SK0SK@AK.com
Komenti: kot fare

Emri: eni
Email: enkeledasefa12@gmail.com
Komenti: ese shume e bukur bravo win

Emri: Tiffany
Email: tiff-tiff@outlook.com
Komenti: sa te shpifur qe jane komentuesit...si marr vesh asnjehere.Keq te jet eseja e gjate dhe keq te jete e shkurter puuuuuu cna gjeti

Emri: ana
Email: ana@hotmail.com
Komenti: sh bukur


Emri: jonida
Email: jonida.ceka@hotmail.com
Komenti:

Emri: dajana
Email: dajanasilvikaruni@yahoo.com
Komenti: dhuna me shoqeri nuk esht gje e mir shum marre

Emri: Katalea
Email: katalealea@hotmail.com
Komenti: eshte nje ese paraqitese shpjeguese dhe informuese me nje lekssik pak te perzgjedhur , e vertete dhe ndoshta ne nje fare menyre e sakte , po ne te vertete eshte nje ese e mireperzgjedhur dhe e kuptueshme per te gjithe ata lexues likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeelikeeeeee

Emri: pufte
Email: pufte.bullic@email.com
Komenti: shume keq ............ me falmi bukur se su ngaterova

Emri: anna
Email: anna2@gmail.com
Komenti: jo keq plako

Emri: kllara.nita
Email: mifa@gmail.com
Komenti: nyce me pelqen shume srzzz

Emri: ajo goca
Email: fation_aliaj@yahoo.com
Komenti: shum nice

Emri: dyli
Email: dyli_kulleri@kosovaks.com
Komenti: shum mir

Emri: Arbeni
Email: arbeni@isufi.tr
Komenti: çe ke ket ti mer zjeps se le nom

Emri: elena
Email: elenahoti@hotmail.it
Komenti: shum bukur


Emri: ina
Email: ina-mia@hotmail.com
Komenti: bukur

Emri: ina
Email: ina-mia@hotmail.com
Komenti: bukur

Emri: maria
Email: mariajanuki@gmail.com
Komenti: /

Emri: laci
Email: bisha.bosi@yahoo.com
Komenti: o pall

Emri: kkkkkk
Email: kkkkk@yahoo.com
Komenti: idiotsi

Emri: jcjdjhcdjhc
Email: mememee@yahoo.com
Komenti: ma kot ska ku shkan qa asht kja marri:

Emri: ina kapa
Email: inakapa@live.com
Komenti: shumm e mireeeeeeeeeee eseja.bravo

Emri: feride
Email: ferideahmetaj@hotmail.com
Komenti: mut e ka ba kushdo qe e ka shkru

Emri: ema
Email: emaago@yahoo.com
Komenti: shum bukur

Emri: ina
Email: ina.inna@yahoo.com
Komenti:


Emri: YourLiterary
Email: literary@live.de
Komenti: FALEMINDERIT PER KOMENTIN

Emri: pranvera
Email: pran.vera@live.net
Komenti: mire

Emri: nikida
Email: semuel.mollaj@gmail.com
Komenti: roman ke bere na acarove

Emri: sara prendaj
Email: sara-pr@hotmail.com
Komenti:

Emri: aikari
Email: aikari@youhu.com
Komenti: shume e bukur eseja po ti kish shtu edhe ca gjona////

Emri: ana
Email: orucid@yahoo.com
Komenti:

Emri: une
Email: qwerds@gmail.com
Komenti: shum shum bukur mora 10 me kte ne gjuhe shum flm

Emri: Flutrimi Ktu
Email: fluti_bislimi@hotmail.com
Komenti: SHum kot a PO gijnja jan lodh tu shkru more mut

Emri: Armonda
Email: armonda-monda@outlook.com
Komenti: Ata qe ken tho keq sigurisht spo diken me lexu Bah mir

Emri: agnesa
Email: agnesa@hotmail.live
Komenti: ese


Emri: anesa
Email: anesabajrami@hotmail.live
Komenti: sa interesan bre ese shum interes

Emri: yllza
Email: yllza@hotail.com
Komenti: shum i bukur

Emri: kujtim aliu
Email: kujtim@aliu.ccom
Komenti: weryy nice

Emri: lona
Email: elonashkoza@hotmail.it
Komenti:

Emri: jeta
Email: vanessajeta@outlook.com
Komenti: Shiko te gjithe ata qe kane shkruar komente negative jane hic per vete.Dhe sa per esene te lumte shume e mire per moshen qe ke.Mbreslenese!

Emri: erty
Email: erty@yahoo.com
Komenti: se kom lexu fare .po sh mire

Emri: gogo
Email: gogo@live.com
Komenti: me pelqen. vazhdo keshtu dhe mos ja ver veshin te tjereve se ato te kane zili kjo eshte e gjitha/

Emri: zaynmalik
Email: zayn@live.com
Komenti: ku jane figurat letrare I can't see

Emri: xdfxdcxdc
Email: fgfxdcxz@gmail.com
Komenti: vl

Emri: hana Pap!
Email: hana_325@live.com
Komenti: pfffffttttt pllllddhhhhhhh shummmm e lodhshmeee


Emri: Kejsi
Email: Kejsi.stola.4@hootmaile.com
Komenti:

Emri: kaltrina
Email: stina_kata@live.com
Komenti: hume e mire

Emri: ARSA
Email: ARSABRAHIMI@HOTMAIL.COM
Komenti: I LOVE YOU:

Emri: ajo
Email: ajo321@outlook.com
Komenti:

Emri: ela dauti
Email: ela.janka@hotmail.com
Komenti: Ne kohet e sotme Vetem kjo fjalia te ben pershtypje: Ekzistojne raste kur ndryshon raste pra gruaja dhunon bashkeshorti hahahahahaha

Emri: Erdona Karici
Email: fixsusjatdonty@yahoo.com
Komenti:

Emri: Erdona Karici
Email: fixsusjatdonty@yahoo.com
Komenti: Shm Bkr m Plq Vertet Shpresojj qe t me nDihmooJe n detyrat e Shtepise

Emri: bella
Email: bella@gmail.com
Komenti: So sweet and so beatifull. bravoooooooooo!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: hehhhheeeee se di pa e lexu po them kot mire

Emri: Alma Alterego
Email: alma.alterego@yahoo.com
Komenti:


Emri: FREDI
Email: fREDI@HOTMAI.COM
Komenti:

Emri: sara
Email: sara-gashi@gmail.com
Komenti: shiko djalo kjo ese me shum po fillozofohet se po pasqyrohet ndonj krijimtari letrare.... shikooo djaloo kap lexo ma shum se ski fljalor tpasur.NUK KUPTOJ PSE LYP FJAL KUR KI VEPRA PERBALLL 2 TONI A KUSH O AIII

Emri: kristjan
Email: kristjanluli@rocketmail.com
Komenti: shum e bukur kjohahhahhaha

Emri: kristjan
Email: kristjanluli@rocketmail.com
Komenti: shum e bukur kjohahhahhaha

Emri: lendi
Email: lenianj@yahoo.com
Komenti: o miii ... ca eseja esh kjo .. copy paste nga raportet dhe informacioneet e internetit e ke marr -_-

Emri: nika
Email: doriani0101@live.com
Komenti: shum bukure

Emri: donika muhadri
Email: doriani0101@live.com
Komenti: shum bukur ese

Emri: rudina muhadri
Email: muhadri.driani@live.com
Komenti: shum e bukur eseja urime

Emri: anastasia
Email: anastasia@yahoo.com
Komenti: very well

Emri: sara
Email: sara@yahoo.com
Komenti: bukur


Emri: dhrehg
Email: eizagonzales@hotmail.com
Komenti: koooooooooooooooooooooooooooooootfareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Emri: arditi
Email: marlik.sol@yahoo.com
Komenti: bravo më plqeu je e madhe

Emri: as me plas hic
Email: eredsxeddsx@hotmail.com
Komenti: ese vari leshteeeeeeee

Emri: emine
Email: emine-omer@live.com
Komenti: nje ese shum e bukur

Emri: emine
Email: emine-omer@live.com
Komenti: nje ese shum e bukur

Emri: reani
Email: kkutulla@yahoo.com
Komenti: shume e mire te lumt

Emri: reani
Email: kkutulla@yahoo.com
Komenti: shume e mire te lumt

Emri: kendall
Email: kendall/123@hotmail.com
Komenti: e bukur

Emri: km
Email: hbjhbuilkm@kmlk.com
Komenti:

Emri: km
Email: hbjhbuilkm@kmlk.com
Komenti:


Emri: jno
Email: nnino@jnjni.com
Komenti:

Emri: kevin selimi
Email: keviii@hotmail.com
Komenti: rri n'bathore

Emri: ana
Email: ana.jona@hotmail.com
Komenti: nje ese shume e mir nuk mund ta mendoj qe dikush te mund te shkruaje kritika

Emri: loku
Email: lokuteblloku@hotmail.com
Komenti: ore po ci kini keto bre cuna dhe goca turp te kini turp turp turp tju vije

Emri: BELLO
Email: BELLOBELLO@YAHOO.COM
Komenti:

Emri: es ma
Email: mthirrin.enest@facebook.com
Komenti: nje shkrimtare e zonja

Emri: Fatlinda
Email: lindaa_looqki10@hotmail.com
Komenti: Shum buku brawo

Emri: samena
Email: samena.alija@yahoo.com
Komenti: braavo mkeni ba ner

Emri: lida
Email: lida96@hotmai.it
Komenti: varja

Emri: arsilda
Email: arsildaxhepaj@live.com
Komenti: XD


Emri: samuel
Email: samueltoma@yahoo.com
Komenti: bravi e dashur

Emri: samuel
Email: samueltoma@yahoo.com
Komenti: bravo e dashur

Emri: samuel
Email: samueltoma@yahoo.com
Komenti: shume interesante bravo e dashur

Emri: eda
Email: edaeda@hotmail.com
Komenti: bukur por do te kishte edhe me buku

Emri: andon
Email: andondulellari@gmail.com
Komenti: sgm bukur bravo

Emri: arsilda
Email: arsildaxhepaj@live.com
Komenti: shume bukur bravo

Emri: brikel
Email: brikel.kola@gmail.com
Komenti: shume e bukur

Emri: aldo
Email: aldoaldo@outlook.com
Komenti: bravo,sh interesante

Emri: Ana
Email: bellaanna805@gmail.com
Komenti: ese shume e bukur,urime !!!!

Emri: Kliv
Email: 1@yahoo.com
Komenti: Flm per esene. Po te mos e kisha gjetur do ti kisha bere detyrat ne klase DD


Emri: anisa
Email: anisa@yahoo.com
Komenti: pa fjal

Emri: eri
Email: enedikoca583@gmail.com
Komenti: bravo je nje vajze e zonja qe jeton me raliteti tone te lumte

Emri: kja
Email: k-ja@hotmail.com
Komenti: j

Emri: kja
Email: k-ja@hotmail.com
Komenti: j

Emri: Liljana gorani
Email: goranililjana@gmail.com
Komenti: Bravo shume mire,respekte!

Emri: arbenit
Email: arbenita17@live.com
Komenti: SHUM BUKUR RESPEKT PER JU !!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: bravo

Emri: Enea
Email: eneapereenea@ymail.com
Komenti: Ese shum e bkr

Emri: booobi
Email: booobi_shehu@hotmail.com
Komenti: kot fare

Emri: Music-is-life
Email: Adriangaxha@yahoo.com
Komenti: Shuuuuuuuuuuuuuuumee buuuuuuuuuukurrrrrrrrrrrrrrr....bravoooo Ledia


Emri: Ela
Email: elaprincess@yahoo.com
Komenti: Sh.bkr

Emri: shkodrani
Email: shkodrani.kapaj@yahoo.com
Komenti: big up bravo

Emri: glejdis
Email: kgjsjgijgsio@yahoo.com
Komenti:

Emri: raku
Email: raku-e@hotmail.com
Komenti: pldh

Emri: Ergi
Email: ergi@hotmail .com
Komenti: Shume bukur

Emri: LOLA
Email: GIRL@LIVE.COM
Komenti: NJE ESE SH NICE POR TE ISHTE EDHE PAAK ME E GJAT

Emri: jjjjjj
Email: ela.gjoka@yahoo.com
Komenti: sh sh e bukur urime!!!

Emri: MARJEL RUSI
Email: marirusi@yahoo.com
Komenti: uau nje ese shum e bukur bravooo

Emri: MARJEL RUSI
Email: marirusi@yahoo.com
Komenti: uau nje ese shum e bukur bravooo

Emri: anxhela
Email: enxhi.hoxha-1@hotmail.com
Komenti: Nje ese mjaft ineresante dhe shume e bukur bravisima ai qe e ka bre.


Emri: anxhela
Email: ela.elaa898@yahoo.com
Komenti: nje ese mjaft interesante qe na sherben te gjitheve dhe qe jemi te prekur te gjithe nga kjo teme bravo ai qe e ka bere.

Emri: ajo goca
Email: skilja_peqin@hotmail.com
Komenti: eseja shume e bukur..komplimente

Emri: klejdi rika
Email: klejdibmv@yahoo.com
Komenti: esgte nje ese e bukur e cila shpreh dhe ve ne dukje qarte se cilat jane edhe faktoret qe ndikojhne por doja te dija nese eshte nje ese qe futet tamam tek eseja argumentuese {eshte shum ese e bukur }

Emri: esmeralda
Email: alda_esi@live.com
Komenti: shum ese e bukurrrrrrrrrrrr

Emri: vajza.babit2
Email: drilon.rusi@hotmail.com
Komenti: shum bkrrrr.........nice ese

Emri: Katalea
Email: katalealea@hotmail.com
Komenti: ese shum e bukur bravoo

Emri: dajana
Email: dajanasilvikaruni@yahoo.com
Komenti: nje ese mjaft me kuptim........qe shqeteson gjith shoqerine shqiptar.bravo kush e ka bere.urime

Emri: elio
Email: kapaj shqiptare@yahoo.com
Komenti: ese-ja eshte shume e bukur .Urime.por me duhesh nje ese permajtur vetem dhunes ndaj femres por gjithesesi edhe kjo ese vlene

Emri: ilirjan
Email: yakuza.shqiptare@yahoo.com
Komenti: ese shume e mire urime shkrimtares .po nqs na duhet nje ese me teme tjeter ku mund te kontaktoj me shkrimtaren???????????????????

Emri: kleandro
Email: armandotgl@live.com
Komenti: eshte nje ese paraqitese shpjeguese dhe informuese me nje lekssik pak te perzgjedhur , e vertete dhe ndoshta ne nje fare menyre e sakte , po ne te vertete eshte nje ese e mireperzgjedhur dhe e kuptueshme per te gjithe ata lexues likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelikeeeeeeeee



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com