Data e postimit: 2014-04-22 15:28:57
Lexime: 8424
100 vjet Pavaresi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: 100 vjet Pavaresi
Autori: Kristina Kocibelli
Shkolla: Gjimnazi:Themistokli Germenji
Klasa: 12 E
Qyteti: Korce
E-mail: kristina.kocibelli@hotmail.com


Esse: “100 vjet Pavaresi”

Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I mencur I. Qemali, ne emer te tij dhe te patrioteve te tjere deklaroi: “Prej sotit e shpallim Shqiperine te lire e te mosvarun!”
100 vite kur I mendon si jete e nje njeriu jane shume, por si jete e nje shteti eshte per t’u pare.
Nese flasim per historine e shtetit shqiptar, do te thosha se ajo eshte “e gjate” dhe e mbushur plot me ngjarje qe kane lene gjurme.

Fill pas asaj deklarate, pa mbushur shteti akoma nje vjec,u pa se bota e sidomos Evropa, ne vend te nje dhurate , qe te mbush me gezim, I hoqi Shqiperise pjese nga trupi I saj, per te kenaqur fqinjet e keshtu I veshi asaj nje vello te zeze.
Shqiptaret derdhen gjak pafund e nuk ia arriten qe te vinin drejtesine, port e pakten nuk lejuan qe te coptoheshin me tej.
Pseudoperpjekjet evropiane per ta drejtuar kete shtet te ri ne rrugen e duhur, duket se moren fund me ngritjen e Parlamentit e sidomos pas shpalljes se Shqiperise, Mbreteri.
Deri ne ate moment lufta e brendshme per pushtet e kishte lodhur popullin, thuajse njelloj si lufta per pavaresi.

Fillon keshtu per Shqiperine nje etape e re, me nje sere reformash e vec te tjerash me nje qetesi shpirterore. Madje ne 25- vjetorin e Pavaresise, Shqiperia dhe shqiptaret bene feste te madhe.
Por shtetit te vogel e te ri, duket se hallet si kane te mbaruar.
Ai u be nje nga prete e para te grykesise fashiste e naziste gjate Luftes se Dyte Boterore.
I gjithe populli u ngrit ne lufte per te rifituar lirine. Pikerisht ne kete kohe lindi nje e keqe me e madhe, u krijua Partia Komuniste Shqiptare, e cila nuk u mjaftua me menjanimin e forcave te tjera demokratike nga fronti I luftes dhe nga shpifjet per to, por per rreth 45-vjet pas mbarmit te luftes e drejtoi vendin drejt izolimit, varferise, paditurise, ankthit, frikes ndaj internimit, burgimit e pushkatimit mbeshtetur ne “shpifjet” e tyre ; per tradheti te larte ndaj popullit, atdheut e sidomos partise, apo per agjitacion e propaganda. Ne keto vite shqiptareve iu desh te jetonin nje tmerr pa fund..

Fatmiresisht ne fund te viteve ’90, ndikuar prej levizjeve ne Evrope dhe sepse “thika” u kishte shkuar deri ne palce, vegjelia ngrihet dhe e rrezon regjimin pseudokomunist, duke e hapur vendin drejt ndryshimeve demokratike.
Gjithcka, duke nisur qe nga ekonomia e deri tek politika e jashtme duhet te fillonin nga zero.
Tranzicioni ishte I gjate e I veshtire. Duhet te vendoseshin vlerat ne vend, te dilej nga varferia e tejskajshme e shkuar deri ne kufijte e urise, duhej ti tregonim Evropes dhe sidomos miqve tane amerikane se ne shqiptaret dhe Shqiperia jemi pjese e Evropes perendimore dhe jo e “botes se trete”, ndaj meritojme te trajtohemi sit e tille.
E ne fakt ne kete 100-vjetor duket se gjerat me se fundi kane marre per mire.
Para kater viteve dhe Kosova u shpall shtet dhe per dy shtetet tona shqiptare, kufiri ekziston vetem ne leter. Ishte kjo dita kur Shqiperia hoqi “velin e zi” te vene ne 1913. Nje vit me vone u beme pjese e NATO-s. Dhe presim qe se shpejti vendi yne te futet ne Bashkimin Europian..
Keto e shume arritje te tjera jane dhurata qe shqiptaret I kane fituar me gjak, me mund e djerse e qe I meritojne te gezojne, madje dhe me shume se kaq, ne kete 100-vjetor te pare te shtetit.
E nese vertete Parajsa ekziston, prej andej, jam e bindur se plaku- I urte Ismail Qemali duke na pare, qan me lot si femije dhe I dridhet prej gezimit, mjekra e bardhe engjellore, e pa dyshim me vete thote:

“Pikerisht kjo eshte Historia qe kerkova te me vije nga pas!”

Vepra te ngjashme
Autori: Kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kombi
Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke rezistuar nder vite kundrejt te pabeseve dhe asnjehere nuk jemi ulur ne nivelin e tyre. Nese flasim per h...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te lira ne skajet e qiellit.Qdo shqiptar eshte krenar qe mban ate emer sepse shqiperia eshte djepi qe na perkundi qe femije ,eshte djepi I kultures sone.Pse ...
Autori: Jeta Zguri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dita e flamurit
Kete 28 nendor shqipetaret festojne 100 vjetorin e pavaresise. Sa sakrifica e sa perkushtim per atdheun u bene ne ato kohe te turbullta nga patriotet per te bere shqiperine te “mevetme”. Ishte koha kur perandoria turke ishte ne grahmat e fundit dhe k...
Autori: jonathan pano · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100vjet liri,100vjet krenari, 100vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire sa te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gjithe kesaj e kane bere kete vend...
Autori: armela hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavarsi
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit kemi derdhur gjak per lirine tone dhe te shtetit tone . shqiptaret te gjithe festojne te gjithe jane te lire dhe jane ne shtet te pavarur .dita kur ismail ...
Autori: Aisha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: 100 vjetori i pavaresis
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete himn per flamurin tone me shqiponjen dykrenare. shume deshmore derdhen gjakun, pra dhane jeten e tyre per ta pare shqiperine te lire dhe te pavarur. ky popul...
Autori: ema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shqiperia
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e kemi qesh. Por disa nuk duan t'ia dine per kete gje. E braktisin sikur te ishte nje lecke, sigurisht nga pamundesia ekonomike jane ndoshta edhe te detyruar...
Autori: B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 70 vjetori i clirimit
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ku jane. Sepse gjithe secili nga ne bashkepunoi per te fituar ate qe te gjithe e duan “Lirine”. Pra sot , Shqiperia feston 70 vjetorin e clirimit. Trim...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera .
Ese : Shqiptaret e Kosoves , Camerise dhe viseve te tjera . Ne vitet 1913-1916 gjendja e shqiptareve te Kosoves si pjese e Serbise ishte e veshtire . Atyre nuk u lejohej te shkolloheshin ne gjuhen shqipe dhe te botonin libra apo gazeta ne kete gjuhe . Ma...
Autori: polina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jam krenar/e qe jam Shipetar
shqiperia eshte vendi i cili kam lindur dhe do te jetoj.ka shume pasuri perradhore qe me bejne krenar qe jam shqiptar.eshte nje vend i vogel por me shume vlera.shqiperia ka nje histori shume te madhe duke filluar qe nga fisi pellazget e duke vazhduar de...
Autori: FLAVJA AHMETAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOMBISHQIPTARE 100VJET PAS PAVARESISE
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100VJET LIRI,100VJET KRENARI,100VJET TRIMERI. ESHTE PO AQ E VESHTIRE SA TE TREGOSH PER GJITHE PERSONAT E SHQUAR QE GJATE GJITHE KESAJ KOHE E KAN BERE KETE VEN...
Autori: Zana · Lloji: Hartim · Tema: Nentori muaji i festave nderkombetare
Nentori per ne shqiptaret nuk eshte vetem muaji i njembedhjete i vitit,me te ne na lidhin shume ngjarje te medha historike. Me 22 Nentor te vitit 1972 u mbajt kongresi i drejtshkrimit,aty moren pjese 87 delegate nga Shqiperia,Kosova,shqiptaret e Maqedoni...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Njeriu dhe kerkesat e tij per identitet. Pengesat qe duhet te kaloje ne kete rrugetim.
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nje gjithesi qe perfshin cdo gje qe ka lidhje me kombin,perfshin token,gjakun,gjuhen,historine dhe traditat. Per te krijuar nje identitet,per te dalluar nga ...




Komentet e fundit!

Emri: ae5
Email: tae4.ra@gmail.com
Komenti: shum nice



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com