Data e postimit: 2013-04-04 01:18:38
Lexime: 22728
Bota Ime Perfekte
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Bota Ime Perfekte
Autori: Dorina.D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 Year
Qyteti: Philadelphia
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com


Nese une per nje moment do te kisha fuqine per te udhehequr boten, atehere ne boten time perfekte nuk do ekzistonte as pasuria me bollek as varferia dhe mjerimi, sepse kam pare se si disa qenie njerezore jetojne ne kondicione johumane, nderkohe qe te tjere ne lluks te tepert.
Jane dy pole krejt te kunderta.
Une do te dizenjoja nje bote qe ka nje ekuiliber, ku te gjithe njerezit te kishin gjithcka qe ju duhej ne kondicione optimale.

Ne boten time perfekte nuk do te ekzistonte analfabetizmi sepse injoranca dhe mungesa e arsimimit te con ne dhune. Ne kete bote disa studiojne dhe disa jo, kurse ne boten time te gjithe do te studionin, do te beheshin doktoret e dijes.

Ne boten time perfekte nuk do ekzistonte papunesia sepse kjo gje con ne nje vetevleresim te ulet te vetes, te perjashton nga shoqeria dhe te con ne nje gjendje keqesuese, mbi te gjitha nese ka kohezgjatje. Te thone I deshtuar edhe pse brenda teje ti e di qe nuk eshte keshtu dhe qe ka shume persona te papune te cilet kane talent, vlera dhe morale qe jane te pallogaritshme. Por, keshtu eshte kjo bote materialiste. Per mua do te ekzistonte liri ekonomike, kohe, pasioni, dhe kreativiteti. Ajo qe do te na pelqente do te ishte kompania jone dhe kjo te na lejonte qe te kishim nje jete me cilesi me te mire.

Ne boten time perfekte nuk do te ekzistonin femijet e braktisur por femijet e lindur ne gjirin e nje familje te bukur, te mbushur me dashuri.

Ne boten time figura e nje nene te vetmuar nuk do te ekzistonte, sepse femijet jane te dy personave. Do te kishte baba dhe mama te cilet do te kushtonin jeten vetem per femijet e tyre. Do ti drejtonin ata ne rrugen e drejte dhe do tju mesonin vlerat dhe moralet kryesore te jetes.

Ne jeten time perfekte nuk do te ekzistonin semundjet, por persona te shendetshem dhe te forte dhe me lejen e zotit do te ekzistonte jeta e perjetshme.

Ne jeten time perfekte nuk do te ekzistonte pushteti dhe lakmia e politikaneve te kombeve, por persona te urte dhe inteligjente, me zemren e mbushur me meshire dhe dashuri te thelle per te afermit e tyre.

Ne boten time perfekte do te kerkoja Zotin te zbrese nga qielli dhe te banoje ne toke me nesh, fizikisht dhe shpirterisht, qe cdo mengjes ne kohen e zgjimit te shikoja ndricimin e syve te tij dhe shkelqimin e shpirtit te tij qe na drejton te jetojme cdo dite.

Ne boten time perfekte do te mesoja cdo qenie njerezore qe te shkeputen nga te mirat materiale, padurimi, lakmia e parave, dhe krenaria sepse te gjitha keto ndjenja jane shkaterruese dhe na ndajne nga lumturia e vertete.

Bota perfekte ekziston..Gjithcka varet nga mendimet e zemrave tona. Lumturia dhe gezimi gjendet ne secilin prej nesh...

Vepra te ngjashme
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: Sabina Kurtaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem per te adhuar Zotin e Gjithesise , qe na fali shpirtin , na fali mendjen per te dale nga problemet , na fali dituri te mesojme . Kjo jete eshte shume e shku...
Autori: asma · Lloji: Romane · Tema: jeta e nje vajze deri atehere perfekte por qe merr drejtim te kundert
parathenie:"jeta eshte e shkurter dhe plot te papritura ".Keto fjale jane pak per ta permbledhur te gjithe kete liber ,por ama jane shume sa per te hapur 1 dere kureshtjeje.Ky roman ben fjale per jeten e nje vajze 13 vjecare .Deri ne kete moshe jeta e saj...
Autori: sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Une shkoj ne nje bote imagjinare
Sa here qe shtrihem ne shtratin tim te ngrohte mbyll syte dhe me ze gjumi.Pas pak minutash une shikoj disa ngjyra qe me verbojne syte aq shume sa gjithe rruges syte i kam mbyllur.Kur ndonjehere me kam frika se mund te pengohem e te rrezohem nje force qe e...
Autori: Klea Prifti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta!
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga probleme,njerez qe jane tere kohen me zemer te vrare,te zhgenjyer nga dikush apo nga vete realiteti I shpifur,qenie njerezore qe bejne gjithcka ,shkelin k...
Autori: Donald Lena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejn...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota
Bota eshte hapesira e pafundme ku ne lindim,jetojme,vdesim. Cdo njeri e shikon boten me nje sy tjeter,disa ia kane pare frytet e mira jetes ne kete bote e disa nuk kane pare as rrenjet e saj. Bota eshte nje univers dhune dhe pakuptimesie, ku shumica e nj...
Autori: Marjo Shyti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: Mario Shyti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: Joana Goxhaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ndryshimet njerezore
Koha fshin gjithcka , madje edhe identitetin e vertete te nje humani . jeta eshte e tille ,, e veshtir . Edhe nese tregohesh kokefort , ajo te detyron te harrosh gjithcka . Nisa te shkruaj , pikerisht une . Une qe tashme po kuptoj peshen e vertete te fja...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim Imagjinar ne Kohe
“Udhetim Imagjinar ne Kohe” Jam duke udhetuar me imagjinaten time nje nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter,jo te ngjashme nga planeti toke. Po shkoj me nje shpejtesi shu...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim Imagjinar Ne Kohe
Jam duke udhetuar me imagjinaten time nje nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj. Jam duke shkuar ne nje bote tjeter,aspak te ngjashme me planetin toke. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe me fut friken, por imagjinata ime sme lejon...
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: “Te mendojme globalisht dhe te veprojme lokalisht “
Nen cicerimen e zogjeve , nen bukurine e ketyre pemeve qe po jetojne gjere ne frymen e fundit.Gjithcka duket perfekte, deri ne momentin kur shohim se akoma ka persona qe po shkatrrojne gjithcka qe ne kemi ndertuar.Ne kohet e fundit kjo bote eshte prishu...
Autori: emanuela · Lloji: Ese filozofike · Tema: falja
Po e filloj me nje peng te madh ne zemren time te vogel.E di qe te lendova pa mase "motrushe".Por ama dije se ti do te jesh gjithmone ne zemren time sepse une pa ty jame asgje dhe s'mund te bej perpara.Ti je loti i kulluar ne zemren time qe e mban ne dore...




Komentet e fundit!

Emri: make
Email: areldocelami@hotmail.com
Komenti: shum bukur bravooo ke dor per shkrime

Emri: innaa
Email: ajo.vajza@alblove.com
Komenti:

Emri: innaa
Email: ajo.vajza@alblove.com
Komenti: e bukur

Emri: innaa
Email: ina.ina@gmail.com
Komenti: e bkr

Emri: xhensi
Email: hejsonxhensi@live.com
Komenti: uaa bre lal more 10 kpjova kteee uaa mos trregoni kujt PP

Emri: Vojsava
Email: Vojsavalikmeta@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur

Emri: ilva
Email: hejsonxhensi@live.com
Komenti: kot



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com