Data e postimit: 2017-12-19 19:17:03
Lexime: 16843
Eleminimi i varferise
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Varferia
Autori: Rovena Mulla
Shkolla: "14 Engjejt"
Klasa: 11C
Qyteti: Pogradec
E-mail: rovi.mulla22@gmail.com


Shqiperia. Eh, c'eshte Shqiperia ne krahasim me vendet e tjera?
Sapo e degjojme renditet ne mendjen tone lista e problemeve te shumta, pa mbarim. Nje nder problemet qe ka qene pjese e Shqiperise, por dhe qe vazhdon te jete akoma dhe n ditet e sotme eshte varferia. Duke filluar nga varferia e njerezve,varferia e shpirterave njerezore,varferia e mjedisit qe na rrethon,kudo varferi. Shohim varferine te ulur te ulur kembekryq cdo dite neper rruget Shqiperise. Hasim nje varferi te lidhur ngushte me kete vend ose te thene ndryshe nje varferi qe ka zene rrenje ketu. Te gjithe shohim se varferia po rritet me teper se pasuria dhe heshtim, heshtim pa kuptuar pse dhe te gjithe duhet ta pranojme qe kemi heshtur. Por heshtja nuk eshte zgjidhje seshr gje tjeter pervec se dobesi. Dobesia qe kemi ne per te mos u perballur me te verteten, dobesia per te mos luftuar. Ne si fillim kemi te drejtat tona si pjese e komunitetit shqiptar. Kemi t drejten e fjales,te veprimit ,te kunderveprimit,por ne nuk i perdorim ato. Pse valle? Sepse nuk besojme ne vete,lejojme erresire te ne mposhte. Vendi yne ka nevoje per ate driten e vogel ne fund te tunelit, driten e shpreses,te fitores, ajo shprese jam une,je ti,jemi te gjithe ne. Jemi ne forca e rinise. O rini ku jeni? A jemi ne ata qe mund te bejme shum gjera? A mund te marrim ne kontrollin e gjithckaje qe duam? Nuk duhet te qendrojme pasive. Varferia eshte duke u shtuar. Duhet te kerkojme fillimisht t te drejtat e atyre njerezve te mjere, te papunesuar. Edhe ata mund te bejne dicka. Pse duhet te perbuzen se nuk kane nje shkolle? Gjithekush mund te beje nje pune. Edhe ata kane femije per te ushqyer si te gjithe. Ne cdo cep te rruges shohim njerez te moshave te ndryshme qe lypin. Dhe disa kalimtare i ndihmojne kurse disa te tjere i perbuzin. Perse? Nese do te ishit ju ne vendin e tyre si do te ndiheshit? Zemra do t'ju copetohej sepse ai person del ne mes te te ftohtit me shpresen se ato 100 lek qe mund te marre nga ndonje njeri i mire do i jape femijes se vet te mbushe barkun. Prandaj beni mire sepse nuk ju kushton as 0.001 qindarka te berit mire. Une dhe ti i duhemi ketij vendi per ta bere me te stabilizuar.
Ne jemi krijuar per te gabuar, dhe cdo gabime fillojne me gabime te vogla, grisja e nje paraje nga nje i pasur, nk themi se eshte nje gabim i vogel sepse nje femije do e shikonte ate dhe do veproje dhe ai ne te njejten menyre me idene se ka para te tjera. Nje lypsar qe rri i heshtur ne mes te rruges duke mos kerkuar ndihme ose para nga kalimtaret e rruges. Edhe ai kalimtari po njesoj vendos te heshte, dhe te vazhdoje te shohe rrugen e tij. Dhe cfare ndodhi nga gjithe keto gabime?
Ajo paraja e grisur nga dikush u shumfishua nga gjithe ata femije, njerezit humbin para per hic mos gje nderkohe qe gjithe ato para te hedhura poshte mund t'ja falje nje femije te varfer. Ai apo ajo lypsare e heshtur humbi femijet e saj nga uria dhe semundjet nga mungesa e parave per mjekime. Fajtore...Heshtja. Asgje nuk do te arrinte ne kete pike nese nuk do te ishte heshtja. Nese une dhe ti bejme bashkimin mund t'ia dalim. Bashkimi ben gjithcka. Nuk them se jam e pasur por as e varfer nuk jam,por dicka nga vetja do e jepja per te fshire lotet ne faqet e nje femije me barkun dhe duart bosh.
Jam nxenese,17 vjecare nuk jam aq e madhe por cdo vit do falja dicka nga vetja ime per te ndihmuar njerezit ne nevoje. Nuk do i pasuroja por do i shikoja te buzeqeshnin, te hanin nje kafshate si t gjithe ne,te mbanin nje loder si shume femije. Per mua kjo eshte pasuri. Eshte lumturi e vertete. Kete te mire do e beja gjithmone pa marre parasysh opinionin e te tjereve.
Nje dhurim nga ti, nje lot me pak per ate!

Vepra te ngjashme
Autori: Francesko File · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: nadia · Lloji: Ese pershkruese · Tema: varferia.revolucioni
semundja me e keqe qe ekziston ne shoqerine njerezore,asaj qe ende nuk i eshte gjetur kura,eshte varferia.Por varferia ne kohe lufte eshte tabloja me e mjere dhe me e trishte qe mund te shihje para dhe pas revolucionit francez.Cfare e shkakton varferine d...
Autori: Amanda Sadikllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per te gjithe femijet e Botes kudo qe ndodhen, Bota per femijen. Si mund te jete ajo?
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: Shkolla "Qemal Mici" · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te drejtat
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe te drejtat e tij te mos i shkeleshin ose shfrytezoheshin.Femijet kane te drejta ne kemi te drejta dhe duhet qe keto te drejta te na respektohen .Te par...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: veronica · Lloji: Hartim · Tema: per varferine
Varferia Varferia , na vjen prej vitesh e shekujsh si plage e pasherueshme,hera-heres si motiv i jetes , apo si sinonim i pasurise.Por vjen edhe si uragan,si varferi barbare, e eger, e pashprese qe pe...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: ANXHELA MAHO · Lloji: Ese argumentuese · Tema: problemet e femijeve ne bote
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: eda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here keto fjal por cfar rendesia kam ato tek ne? Duhet ti marrim si dicka kalimtare apo duhet te kuptoj se vine nga thellesia e zemres?te gjithe mund te gabojme ...
Autori: ezra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: falja dhe gabimi
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te gabosh?-A eshte e drejte te falesh?Keto jane disa pyetje te cilave nje mas e madhe njerzish nuk ja din pergjigjen,ka dhe te tjere te cileve,as qe u bie nde...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter.Racizmi eshte nje 'semundje' qe prek vetem ...
Autori: XHENI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENE
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam. Nuk isha vetem gjate rruges. Isha me ikonen time. Isha me ate qe me beri ajo qe jam sot. Ajo eshte mamaja ime. Jeta ime eshte e varur nga ajo. S’mund te...




Komentet e fundit!

Emri: Tim
Email: Timmyturner@outlook.com
Komenti: .Mirë,po pse Rovena Mulla dhe Rosalinda nga Italia kanë të njëjtin email (rovi.mulla22).Jo jo ju autorët të paktën mos i shkruani komentet vetë me emailin tuaj.Eshte turp

Emri: Tim
Email: Timmyturner@outlook.com
Komenti: .Mirë,po pse Rovena Mulla dhe Rosalinda nga Italia kanë të njëjtin email (rovi.mulla22).Jo jo ju autorët të paktën mos i shkruani komentet vetë me emailin tuaj.Eshte turp

Emri: rosalinda
Email: rovi.mulla22@gmail.com
Komenti: mua me pelqen shume kjo ese une jam nga italia me pelqen te flas shqip bravo successo spero di ottenere ciò che voglio



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com