Data e postimit: 2020-04-25 21:51:58
Lexime: 4030
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Pabarazia
Autori: Klevisa Manovi
Shkolla: 9-vjecare Kastriot
Klasa: 8
Qyteti: Peshkopi
E-mail: manoviemilio@gmail.com


Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi.
Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe.
Disa njerez kane nje famje,nje pune,nje shtepi ose"vile",kane per tu ushqyer e per tu veshur por perseri nuk u mjafton,nuk ngopen me asgje.Por te shumte jane edhe ato njerez qe nuk kane nje shtepi,nuk kane ushqim,pune,por mbi te gjitha nuk kane nje familje!Per shkak te kesaj ndarjeje ne dy pjese te njerezve,ndodh pabarazia.
Pesonat qe kane pune dhe para jane gjithmone te "pushtetshem"dhe nuk perulen para askuj.Por,po me shtresen tjeter cfare ndodh?
Ato gjithmone diskriminohen mga shtresa tjeter'e te pasurve",ndihen te perulur para tyre dhe japin maksimumin e tyre qe te kene vetem dicka si ata,por perseri ato jane te pabarabarte.
Le te marrim si shem disa femije qe jane te varfer ose edhe nuk kane familje.Ata ne te gjitha radtet ndihen te poshteruar dhe te injoruar!Mundohen te shkojne ne shkolle por shoqet dhe shoket "e pasur" i perbuzin,injorojne para te tjereve dhe ndonjehere edhe i dhunojne!
Pra,pabarazia eshte nje fenomen shumei keq dhe qe duhet te jemi tolerante,te tregojme barazi e te mbeshtesim shtresen qe kane nevoje per mbeshtetje e jo te rendim pas te pasurve si te ishim lolot e tyre.!
Po e mbyll me dicka shume te bukur:
"Pabarazia dhe varferia nuk eshte se nuk mundemi te ushqejme te varferit,por per shkak se nuk mundemi te ngopim te pasurit"!

Vepra te ngjashme
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Klea · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jo duke degjuar te tjeret
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne.Por dhe pse njerez zemermire,ajo qe ka rendesi ka vetem pamja e jashtme.Jane te varfer ,s'kane familje kjo i ben ata te jene ndryshe nga te tjeret.Ndonjehe...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sociale
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai qe nuk ka asnje prane.Dikush mund te jete I rrethuar nga njerez,por prapeseprape,mund te ndihet I vetmuar ne shpirt,sikur s’mund t’ia shprehe askujt m...
Autori: Mister Tumsi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellime te ndryshme. Disa kane frike nga vdekja. Disa jetojne sepse nuk vdesin dot dhe disa te vetvriten sepse per ta nuk ka kuptim jeta. Pendimi,dyshimet dhe te...
Autori: Shkolla "Qemal Mici" · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te drejtat
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe te drejtat e tij te mos i shkeleshin ose shfrytezoheshin.Femijet kane te drejta ne kemi te drejta dhe duhet qe keto te drejta te na respektohen .Te par...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: psuria dhe varferia
"Nese ke parane ke gjithcka".Shume njerez ecin ne jete me kete mendim.Atamendojne se paraja i nxjerr nga cdo situate,por gabohen.Nese ti nuk ke nje familje,dashuri dhe sinqeritet s`ke asgje.Jeta te perballe me situata nga me te ndryshmet,mjafton te hedhes...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Gjate gjithe jetes sime kam pasur nje lidhje shume te afert me prinderit e mi. Me kane qendruar prane qe nga dita kur kam lindur e deri ne ditet e sotme. Si me shikojne ata? Mendoj se me shikojne ashtu si kane dashur gji...
Autori: Aleks Golemi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndikimi i Politikes ne Arsim
Lind pyetja: Perse ndodh gjithmone qe poltika triumfon mbi arsim, dhe sidomos mbi mesuesit? Ky eshte nje rast shume i shpeshte qe ndodh ne shoqerine tone. Sidomos kur vjen fjala tek mesuesit te cilet shpesh jane viktima ne kete mes. Ata per vite e vite st...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: ela · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: f
jeta na perball me shume sfida. sfidat jane te pafundme. here fitojme e here humbim. gjendemi para sfides sone dhe gjeja qe na vjen ne mendje eshte dorezimi. te dorezohesh eshte dicka shume e lehte mendojme ne ,por sa e rende eshte ne te vertete per ne dh...
Autori: ANA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: femijet
Akili dhe iliazi jane 2 femije shume ndryshe nga te tjeret madje shume ndryshe nga njeri tjetri. Akili eshte nje 13 vjecar varfanjak qe bredhe tere diten neper rruget e qytetit duke kerkuar lemosh tek njerezit.Ate e diskriminojne e shajne madje ndonjeher...
Autori: Rovena Mulla · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Varferia
Shqiperia. Eh, c'eshte Shqiperia ne krahasim me vendet e tjera? Sapo e degjojme renditet ne mendjen tone lista e problemeve te shumta, pa mbarim. Nje nder problemet qe ka qene pjese e Shqiperise, por dhe qe vazhdon te jete akoma dhe n ditet e sotme eshte...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com