Data e postimit: 2020-10-08 20:57:31
Lexime: 7444
Nje bote pa ligje
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Bota pa ligje
Autori: Loren Stafa
Shkolla: Shkolla e Mesme e Bashkuar "Feti Vogli" Baldushk
Klasa: XA
Qyteti: Tirane
E-mail: lori3stafa@gmail.com


Ligji eshte nje koncept sa abstrakt dhe i prekshem. Eshte ligji ai i cili drejton menyren si ne jetojme, por dhe si mendojme. Vete fakti qe shoqeria ka krijuar rregulla e ligje, mund te interpretohet se ligji eshte dashur si nje mekanizem rregullues i shoqerise per te garantuar vazhdimesine e saj. Ligji, megjithate nuk eshte nje mekanizem veterregullues. Ligjet jane krijuar nga perfaqesuesit e popullit, shtetaret, me qellim mbrojtjen e sigurise, drejtesise dhe interesave te qytetareve. Shpesh thuhet se ligjin e ben legjitim autoriteti, e jo arsyeja apo dituria. Por sa e lehte eshte te vendoset nje autoritet i tille me qellim mbrojten e te drejatve te njerezve? Kush vendos se cfare eshte e drejte dhe cfare nuk eshte? A jane shtetaret gjithmone te interesuar ne mireqenien e qytetareve te tyre? A nuk jane shtetaret qenie njerezore qe vendosin interesat personale para interesit publik, nje akt ky aq normal per cdo qenie njerezore?Nese fuqia ligjvenese vendoset vetem ne doren e dikujt, apo nje kaste te vogel njerezish, eshte e pamundur qe interesat e tyre te ecin paralelisht me interesat e qytetareve. A do te ishte me mire nje bote pa ligje sesa nje bote me ligje te diktuara nga nje mendje e semure? Historia ka treguar se po. Monarkite dhe diktaturat jane permbytur shpesh me revolucione, duke e cuar vendin ne anarki, ku ligji nuk ekziston. Megjithate, po historia ka treguar se shoqeria nuk ka mbetur asnjehere pa ligje, anarkia nuk funksionon dhe njerezit vete kane dashur te ndertojne nje sistem ligjor, por ne ndryshim nga me pare, nje sistem te drejte ku ligjet vendosen ne menyre te drejtperdrejte nga vete populli me ane te perfaqesuesve te zgjedhur nga populli; dhe kjo eshte demokracia.

Ne nje situate hipotetike, nje bote pa ligje do te shkonte vete drejt vendosjes se nje rendi shoqeror. Kjo do te ndoshte sepse do te kete gjithmone disa individe qe do te performonin me mire se te tjeret, duke fituar pushtet, para dhe vartes. Kjo ka ndodhur qe me lindjen e njerezimit. Ne tribute e lashta te njerezve te shpellave, pa patur gjithmone nje prijes te tribuve qe percaktonin rregullat e jeteses per tribune. Njeriu ka nje fuqi te lindur per te udhehequr, ashtu sic kane edhe shume gjitare te tjere. Dikush behet pergjegjes per mbledhjen e ushqimit, disa per te mbrojtur tribuine nga kafshet grabitqare e disa perkujdesen per te vegjlit. Ne kete kendveshtrim, nje bote pa ligje do te ishte fillimi i krijimit te nje rendi te ri, sepse vete natyra njerezore priret drejt nje rendi te tille per te siguruar mbijetesen me ane te ndarjes se detyrave.

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: kledisa teqja · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: ne dhe ligji
ligji mbron te drejtat e njeriut . ai duhet zbatuar nga te gjithe ,pavaresisht ngjyres,moshes,gjinise apo statusit qe ai ka . njerezit e llojit te ndryshem jane ata qe vene ne zbatim nje ligj . ai qe i del kunder ketij ligji duhet te denohet . ne raste te...
Autori: romina elezi · Lloji: Ese filozofike · Tema: njeriu dhe politika ne filozofi
Politika shqyrton sjelljen e shoqerise ,ndersa etika ate te individit.Aristoteli i ka dedikuar nje liber te plote politikes.Pikenisje eshte thenia e tij e famshme:"Njeriu,kafshe politike". Nuk jane politikanet,as zotrat dhe as kafshet por vetem njeriu.Cf...
Autori: kli · Lloji: Analize letrare · Tema: drejtesia
Ne fjalorin e gjuhes se sotme shqipe, fjala “drejtesi” perkufizohet: 1. Te qenit i drejte, cilesia e atij qe eshte i drejte;vertetesi. 2. Teresia e organeve qe mbrojne rendin juridik ne nje vend. Duke lene menjane ligjet dhe rregullat cdokush prej ...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dhuna ne shoqerine Shqiptare
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk jemi vetem ne, disa familje kane edhe nje pjesetar,ne vatren e tyre te quajtur dhune. Dhuna eshte nje forme e ushtrimit te ndjenjave qe aktivizohen nga a...
Autori: delibashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per kohen
Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon armet e luftes. Njeriu nuk arrin dot ta ndale ate. E them kete sepse lindim ne nje kohe te caktuar dhe rritemi e vdesim po nga koha. Koha na shnderron nga te v...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqeria njerezore dhe une.
"Qyteti eshte mbushur plot me njerez,me mjete dhe pa ide,qyteterim do te thote kjo gje:njerez plot mjete,jashte ideve.",citoi diku Mimoza Ahmeti.Une jam plotesisht dakort me te,se shoqeria njerezore eshte kthyer ne perbindesh i cili mendon vetem per vete....
Autori: armira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tte gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi njerez dhe jemi qenie njerezore,por ndryshojme shume nga njeri-tjetri.Njerezit ndryshoje ne mendimet e tyre,ne sjellje,ne veprime,ka njerez qe genjejne dhe...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i pergjigjemi gjate ketij shkrimi, duke e pare vetmine nga disa kendveshtrime te njohura e te panjohura. Shume njerez jane te vetmuar dhe ata e perkufiz...
Autori: A.G@ñgstã ßøy · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Vesi,nje semundje e pasherueshme
Te pasurit nje ves do te thote te kesh nje te mete te madhe,te cilen eshte thuajse e pamundur ta eleminosh.Vesi ndikon shume keq ne personalitetin dhe ne kulturen e cdo njeriu.Shume njerez kane vese,te cilat i shtyjne ata drejt veprimeve te gabuara dhe te...
Autori: nadia · Lloji: Ese pershkruese · Tema: varferia.revolucioni
semundja me e keqe qe ekziston ne shoqerine njerezore,asaj qe ende nuk i eshte gjetur kura,eshte varferia.Por varferia ne kohe lufte eshte tabloja me e mjere dhe me e trishte qe mund te shihje para dhe pas revolucionit francez.Cfare e shkakton varferine d...
Autori: viktoria hodaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Populli im ne syte e mi
Kush eshte kjo qenie njerzore qe ha,pi,flet,qesh e qan?Me padyshim njeriu . Po nga erdhi ky njeri?Kush e krijoi ate?E kush mund ta dije? Natyra apo zoti e krijoi kete qenie kete njeri .Ky njeri jam une,je ti Cila eshte historia e njeriut qe erdhi ne kete ...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com