Data e postimit: 2021-05-29 05:15:30
Lexime: 1549
Vogëlushi im
Foto
Lloji: Ese filozofike
Tema: Ese filozofike
Autori: Fejzë Demiri
Shkolla: Shkrimtar
Klasa: Fakultet
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Porosia e babait
Kur kthehem pas, në hapat e padukshëm të kujtimeve, më kujtohet dita e parë kur erdhe në këtë botë. Si fëmijë i njomë që ishe, dalëngadalë duke u rritur fillove t’i bësh hapat e parë të jetës. Vogëlushi im, qaje me dënesë për gjërat që s’i dije, që s’i njihje… Kur një fëmijë i lagjes kishte një lodër a diçka të bukur, bërtitje me lemeri që unë të ta blija. Edhe pse të varfër, e pa gjëra elementare, nuk donim asnjëherë që ty të mërzisnim. Kërkoje gjëra të shtrenjta të t’i blija. Më duhej të ecja orë të tëra duke psonisur në treg lodra e gjëra të tjera që ti i kërkoje me ngulm. Vogëlushi im, kam shkelur nëpër kohë të vështira me plot vuajtje e mjerim. Jam përpirë ndaj një mijë e një të këqijave, madje, edhe pa darkë duke fjetur, që ty t’i plotësoja të gjitha. Vogëlushi im i përjetshëm, paska dashuri në jetë që kapërcejnë fusha, male, kodra, lumenj.
Këso dashurie që prekin qiellin, yjet, planetet, universin. E tillë është edhe dashuria ndaj teje vogëlush. Në botë nuk mund të ketë dashuri më të pastër e të çiltër, sikurse dashuria e prindit për të birin. Biri im i shtrenjtë, pavarësisht se tani je rritur dhe je i vëmendshëm për të gjitha në jetë, për mua, je po ai vogëlushi që ardhja jote në jetë solli pranverë e gjallëri në shtëpinë tonë. Biri im, kam përjetuar gjëra nga më të ndryshmet, shpesh me fatin kam zënë në thua. Kemi jetuar në kohëra të vështira, ku për një fjalë dënoheshe me vdekje. Shpesh jam shtrydhur në mendime që situatave të jetës t’u dal mbanë, ku kam punuar me orë të tëra t’u rris ty dhe familjen. Jeta e stërmunduar më ka katandisur shumë, mirëpo më ka mësuar që nga jeta të mos largohem i koritur. Biri im i përjetshëm, tani unë jam plakur dhe e ardhmja të takon ty dhe pasardhësve tu.
Jeta nuk është vetëm diell e kaltërsi, shpesh hasim ditë me vranësira shi, borë, breshër e mjegullnajë. Kështu janë edhe njerëzit jo të gjithë të duan me qëllime të pastra, prapa dashuriçkave të tyre fshihen inati, smira e xhelozia. Por, asnjëherë gjykimet dhe opinionet e të tjerëve nuk duhen të bëhen realiteti yt. Jetën tënde askush më mirë se ti nuk mund ta jetojë! Ti ji vetvetja! Ke besim në hapat e tu, mos të gjunjëzojë çdo gjë që ta pretë rrugën. Biri im i shtrenjtë, të dish ta shfrytëzosh kohën dhe ta menaxhosh atë është primati më i çmuar në jetë. Asnjëherë mos ia lerë gjërat kohës apo rastësisë.
Suksesin nuk e sjell dembelizmi, rehatllëku dhe rastësia, por atë e sjell puna e palodhshme, vullneti dhe përpjekjet e vazhdueshme. Askush nuk është bërë i arrirë brenda nate, dhe askush nuk e ka gjetur suksesin në raftet e dyqaneve. Biri im, ta duash dhe ta çmosh tjetrin, në rrugën e suksesit, edhe vetë je i ndihmuar. Ndihmoji të tjerët, ji shembull për të mirë, se secila dorë ka nevojë për tjetrën. Duhet të dish se jo të gjitha buzëqeshjet janë të sinqerta, por ka nga ato që fshihen një sërë helmesh e demaskimesh prapa shpine. Me gjërat duhet sprovuar: “Një kripë me masë i jep shije gjellës, kur rritet në sasi të bën të helmuar”. Biri im, do ta shikosh veten çdo ditë në pasqyrë e asnjëra nuk do të ngjajë me tënden! Askujt mos i beso më tepër se syve tu ç’sheh e ç’ndjen!
Mos harro, sot realiteti shtrembërohet në mijëra mënyra. Gjithmonë pas diçkaje fshehet diçka edhe më e thellë që ti nuk e sheh?! Hiqu thashethemeve e përgojimeve pashë nderin! Ato janë për njerëzit e ligj e pa qëllim. Do të dërgojnë në mosarritje e buzë greminës. Do të ketë njerëz që do të ledhatojnë, e, pas shpine do të pështyjnë gjak e vrer për ty. Por, kjo nuk duhet të të shqetësojë se ata do të mbesin ashtu të dështuar. Biri im, e di se do të përballesh me problemet dhe peripecitë që i sjell jeta, ama asnjëherë le të mos pengojë e kaluara dhe problemet që kanë ndodhur, le të mbyllen një herë e përgjithmonë me një dry të fortë harrese! Asnjëherë mos u bëj kopje apo imitim i diçkaje, ngase secili duhet ndjekur unin e tij. Mos u ngop së punuari! Mos u kënaq me atë që e ke! Gjithmonë ka vend për më shumë.
Biri im, JETOJE JETËN ME NDER!

Vepra te ngjashme
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Poezi personale · Tema: Dashuria dhe sakrifica e nenes
“Nënë, o nënë ku je?”-thërret fëmija natën Dhe me lot në sy gjum’ i ëmbël s’e zë, Bie në heshtje kur zërin e saj dëgjon E nën’ e dashur dorën në kokë i vë. Të sfilitur mëngjesi nënën e gjen Me birin e saj të dashur...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: Xheni Miho · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuri midis njerzve
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë. Buzët fillojnë e flasin fjalët e para që zemra i krijon me dashuri. Shikojm qiellin plotë re duke i quajtur pambuk që rrin në ajër, kupën qiellor...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, toleranca
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të edukatës, rregulla të cilat përforcohen e vihen në zbatim në rrugën e jetës. Të jesh tolerant do të thotë të jesh njeri i ditur mbi bazat e së ci...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Botë me probleme
Mos , mos , mos . Mos bëj ashtu , mos bëj kështu ..!Sa keq apo jo ?! Nuk je i lirë të jetosh jetën që t'i e endërron ose të themi më mirë jetën që ti zgjedh për ta ëndërruar . Në jetë egzistojnë vetëm dy gjëra me dëmethënie të ...
Autori: LH · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta ...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: Anonim · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Domethenia e dashurise
- Cfarë është një dashuri? - Një dashuri ka shumë kuptime. Duke filluar nga dashuria për familjen, për mamin, babin, dashuria per një këngë… - Jo, jo!! Po them për dashurinë e lulëzuar midis dy personave. Një dashuri të fortë e cila ...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Drejtësia
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në hapsirë e kohë dhe që kurr nuk vdes, për tu kthyer kështu në një nga themelet e jetës njerëzore. Gjendemi, pra, para një të vërtete të madhe që q...
Autori: enxhi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: paqa ne bote
ESSE “PAQJA NË BOTË” Verë 2014, bregdet ! Jam zgjuar në orën 6 të mëngjesit dhe jam ulur në shezlonin përpara hotelit. Nuk ka asnjë lëvizje, asnjë zhurmë. Valët e detit ledhatojnë lehtë bregun dhe lëshojnë një melodi konstan...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com