Data e postimit: 2015-01-15 21:10:22
Lexime: 60380
autobiografia
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Kush jam une ?
Autori: Anamika
Shkolla: Turgut Ozal
Klasa: 9A
Qyteti: Tirane
E-mail: Anamika1Anmol@gmail.com


Une Quhem Anamika . Jam nje vajze 15-vjecare dhe kam lindur me: 26/02/2000. Jam ne kete bote te madhe per te qene ose per te arritur te jem nje perzonazh pozitiv i saj . Qe e vogel endrra ime ka qene te behesha nje balerine e zonja . I'a arrita qellimit dhe u futa ne nje kurs kercimi por... me vone e nderpreva per arsye te ndryshme . Gjithsesi ajo do te mbetet endrra ime , dhe do ta realizoj .
Jam nje person qe e dua vetveten, dua te ndryshoj ne jeten time gjithe te keqijat dhe qe i preferoj te gjitha te mirat per veten dhe familjen time. Jam nje njeri e cila kerkoj ndricim ne rrugen time e& qe kerkoj ndihme ne raste nevoje.
Nuk jam nje vajze e thjeshte :/ edhe pse do te doja shume te isha . ndonjehere me pelqen te jem ne qender te vemendjes . I adhuroj rrobat "fashion" dhe te modes. Po... e pranoj qe vishem me atlete dhe me shakpa , por nuk e mohoj dot qe me pelqen te vesh taka dhe fustan . Nje nder gjerat qe me pelqen me shume tek vetja eshte se jam tip i gallates dhe i aksionit, me pelqen te rrezikoj per ate qe dua dhe ta arrij me cdo kusht.
Jam ne shkolle, ne klase te 9 dhe mundohem te jap maximumin tim derisa te behem dikushi ne jete .
Jam femije i nje NENE e i nje BABE qe do jem gjithmone kranare per ata . Do jem prind i femijeve te mi dhe lumi i jetes do te rrjedhe deri ne piken e fundit & te shpresoj qe aty do te nise te rrjedhe nje lume tjeter me uje akoma me te paster. Une jetoj qe te perballoj cdo pengese dhe ta bej jeten me te bukur. Kjo jam une :D .

Vepra te ngjashme
Autori: Marjo Shyti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: Mario Shyti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: Mina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia Ime
Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dhe jetoj ne qytetin e Elbasanit. Jetoj nje jete modeste por qe gjithnje me ka pelqyer! Une jam motra e madhe e dy vellezerve te mi dhe pjestares me te voge...
Autori: Dajana oruci · Lloji: Poezi personale · Tema: Deshira personale
Me pelqen te behem flutur Mbi lule te qendroj Me pelqen te behem yll Udhen naten te ndricoj Me pelqen te jem poete Vargje njerezve tu kushtoj Me pelqen te jem shkrimtare Penen time mos ta ndaloj Me pelqen te jem shkencetare Gjera te reja te zb...
Autori: Kristela Shehu · Lloji: Tekst informativ · Tema: Rreth meje
Une quhem Kristela Shehu dhe jam nje vajze 11 vjecare nga Vlora . Jam ne klasen 6b ne shkollen 9-vjecare Rilindja .Endrra ime gjithmone ka qene te behem nje piktore , derisa m'u shtuan dy pasione te tjera : muzika dhe moda . Tani po perpiqem qe t'i ndjek ...
Autori: honest · Lloji: Ese informuese · Tema: une jam
une jam ... Une jam ajo e cila kenaqet dhe me pak . Une jam ajo e cila jam e cmendur pas sinqeritetit , besnikerise dhe tradhetine e kam tabu . Jam ajo e cila cfara ka ta thot ne sy e mire apo e keqe qofte ajo gje . Jam me tolerantja ne bote ama kur tejk...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Analize letrare · Tema: Vetvetja
Jeta ime.... E dini???Nuk di nga tia filloj.Une kam lindur,jam rritur dhe kam mbijetuar deri me sot....po cfare do te ndodhe me tutje?....Kohet e fundit spo ja kaloj shume mire por nuk e kam humbur shpresen dhe besimin te Zoti per te larguar cdo veshtirs...
Autori: Petro · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Une jam nje njeri si gjithe te tjeret. Kam nje identitet timin, familjen time si dhe deshirat e preferencat e mia. Jam nje njeri i cili nuk perzihet me jetet e te tjereve por shikon jeten e tij. Jam si gjithe te tjeret, kam anen e mire dhe te keqe timen p...
Autori: Anisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Endrra e prere
Sa bukur eshte qe ta veshim. Jeten me endrra, me deshira per te luftiar per nje qellim te realozojme cdo gje qe e mbajme ne zemer. Jam e vogel ndoshta per ta shpalosur gjithe qellimet qe kam ne jete e te kerkoj me ngulim qe ato te plotesohen,po nuk jam a...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
Autori: anonim · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: ai dhe une
ai ka gjithmone vape,unekam gjithmone ftohte.veres kur vertet ben shume nxehte,sben tjeter gje,vecse qahet se pelcet vape.irritohet nese sheh se ndonjehere ne mbremje une vesh golfin.ai flet rrjedhshem disa gjuhe une nuk flas mire asnjeren. ai,ne nje fa...
Autori: ERBLINA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: AI DHE UNE
AI KA GJITHMON VAPE ,UNE KAM GJITHNJE FTOHTE.VERES,KUR VERTET BEN SHUM NXEHTE ,SBEN GJE TJETER VECSE QAHET SE PELCET VAPE.IRRITOHET NESE SHEH SE NDONJEHERE NE MREMJE UNE VESH GOLF.AI,NE NJE FARE MENYRE ,ARRIN TE FLAS EDHE GJUHET QE NUK I NJEH.AI PELQEN T...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Antika Elshani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Deshira nga femijria
Per mua eshte shume e rendesishme shkrimi,lexime dhe recitimi e ndiej veten me rehat.Kete pasion e kam qe kur fillova te vetedijesohem. Eshte shume interesante se shume persona mendojne se shkrimi,leximi jane vetem per te kaluar kohen por kjo eshte shum...




Komentet e fundit!

Emri: albion shabani
Email: shabanialbion20@gmail.com
Komenti: ""

Emri: albion
Email: shabanialbion20@gmail.com
Komenti:

Emri: πŸ˜‚πŸ˜‚
Email: xaxa@gmail.com
Komenti: Wau lash trut n tabaka

Emri: lutja
Email: locka.zemra@gmail.cin
Komenti: shm oj kuqk

Emri: lutja
Email: locka.zemra@gmail.cin
Komenti:

Emri: luis
Email: luis@tba.com
Komenti: Pse emri anamika.. ?!

Emri: leonela
Email: nela-hoti@hotmali.com
Komenti: Jeni mat. Miret

Emri: luis
Email: luis@tba.com
Komenti: Shum bukurπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒπŸ˜ƒ

Emri: loka loka
Email: lalala_huuhu@hotmail.com
Komenti: bukurrr te lumte dora e vogel

Emri: redi
Email: redisfetahu1@gmail.com
Komenti: Mbyllja ishte fantastike . Brw


Emri: Kristina
Email: kristibans@gmail.com
Komenti: Eperkryer!!Sh fantastike BRAVOO

Emri: enxhi
Email: enxhidisha01@gmail.com
Komenti: vleresoj te ty me shume se ti iu kthen pergjigje pyetjeve dhe komenteve te moshatareve

Emri: ENXHI
Email: enxhidisha01@gmail.com
Komenti: shum bkr BRAVO srz ke hap gmail me anamika dhe anmol hahahahahahaha e madhe je

Emri: sy bukura
Email: sybukura21@gmail.com
Komenti: Shm e bukur flm

Emri: mira mira
Email: mira5@gmail.com
Komenti: epo shume bukur kjo autobiografi me pelqeu BRAVO

Emri: familja fran kola milici
Email: korina.kola@facebook.com
Komenti: shum nice

Emri: Nesrin
Email: cini-lifi@live.com
Komenti: Shum bukur

Emri: Kristi-na
Email: xy@gmail.com
Komenti: fantastike,por shkruan dot nje autobigrafi tjt sot lidhur me nje ngjarje te vecant plsssssssssssssssss

Emri: Enxhi
Email: enxhikaraj00@gmail.com
Komenti: Shume autobiografi e bukur...qenkemi moshatare dhe kemi gjera thuajse te ngjashme .

Emri: anmol
Email: anmol1@gmail.com
Komenti: hahahahahahahahahahahahahaha


Emri: kkea
Email: kleamuca50@gmil.com
Komenti: Shum bukur

Emri: engjulli
Email: engjulli2hano@gmail.com
Komenti: hahahaha okey then

Emri: entela
Email: ledydajana9@gmail.com
Komenti: e ke qa me lot

Emri: ergm
Email: ergysmeda1@gmail.com
Komenti: Sh e bkr si e ke emrin e fbs se jemi e njejta mosh

Emri: Mavis
Email: mavis_ness@yahoo.com
Komenti: Shume bukur e dashur! p.s E kam ditelindjen nje dite para teje. ;)

Emri: kevin
Email: kevinmustafaj1@yahoo.com
Komenti: si anamika te bidai se dhe ajo ne kurs kercimi shkonte

Emri: pamela
Email: naxhi.llanaj@yahoo.com
Komenti: mos je gje anamika te bidai ti.hahahaha shum buker ke dore artistej

Emri: bleona
Email: bona123@live.com
Komenti: shume nice edhe une jam ne kurs kercimi po ne cfar vendi ke qene ti

Emri: Klea
Email: roland.leka.eljo@gmail.com
Komenti: Shum e bukur

Emri: Ferrik
Email: Ferrik@hotmail.com
Komenti: Shume vari lesht


Emri: ana pg
Email: anapg@yahoo.com
Komenti: ne fund esht e kopjuar...

Emri: dani alves
Email: danialves@gmail.com
Komenti: shume e bukur

Emri: Awsome Boy
Email: sabjacitadi@gmail.com
Komenti: Mund te behemi friends ne fb ^^,nese deshiron mund te me cosh ti ftese mua .

Emri: Awsome Boy
Email: sabjacitadi@gmail.com
Komenti: Po ,gjuha jone eshte me e bukur

Emri: Geri
Email: geri_h@yahoo.com
Komenti: Shume bukur. me pelqen shume. po fb a ke se paskemi afersisht te njejten moshe.

Emri: kikww
Email: kikw@hotmail.com
Komenti: Superrr! kam edhe une nje shoqe qe ka shume te perbashketa me ty (if you know...)

Emri: gertlali
Email: gysiotr1@yahoo.com
Komenti: shumee bukur

Emri: Awsome Boy
Email: sabjacitadi@gmail.com
Komenti: I really wanna add you on facebook anamika .Is ur "Anamika" name based on Bidai haha ;)?.Give me your email and ill sent my fb to you,or you just sent it to my email ;). P.S-Po flas anglisht sepse me pelqen shume ;)

Emri: Romina
Email: Mina@hotmail.com
Komenti: Shm tperbashketa paskemi anamika

Emri: Awsome Boy
Email: Sabjacitadi@gmail.com
Komenti: Do you have facebook ?.We are at the same age!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com